EYLÜL
Balıkçıya ilerlerken telefonumun çalmasıyla Serkan'ın kollarından sıyrıldım.Bana bakıp kaşlarını çatsa bile umursamadım.Dil çıkarıp telefonumu açtım..Eylül:Efendim Meralcim?
Meral:Eylül yarın Mert ile nişanımız var..Evet ani oldu ama gelmeni istiyorum biraz olsun kafan dağılır hı?
Eylül:Nişan mı?Pek sevindim..Nerede olacak?
Meral:Funny klüpte olacak zaten yakın senin eve.
Eylül:Peki geleceğim tebrik ederim Meralcim.
Kapattı.Serkan elini uzatınca tuttum..Bana hesap sorarcasına bakarken gülümsedim.
Serkan:Ne diyormuş Meral Hanım?
Eylül:Nişanına davet ediyor.Ya aslında burayı çok sevdim..
Serkan:Ee gitmeyelim canım..
Eylül:Olmaz Güneyler falan güzel olur ya Serkan.Hadi yemeğimizi yiyelim ardından da eve döner uyuruz.
Serkan:Ya sen şu beş altı ayda ne değişmissin Eylül ne uykucu ne çirkin bir şey oldun ya.
Eylül:Çirkin öyle mi hani ben senin güzel kadınındım?
Serkan:Öylesin kızım..Gel buraya çok özledim..
Birbirimize döner dönmez elleri belimi kavrayıverdi ve ardından alnıma buseler kondurdu..
GÜNEY
Songül son günlerde çok huysuzlanmaya başlamıştı gittikçe karnı büyüyordu.Doğuma sadece bir iki ay kalmıştı..Onun yanında olmaya çalıştıkca bir noktaya geldiğimizi sandıkça aslında hiç yol alamadığımızı zamanla anlıyordum..Üzerini örterken kıpırdandı ve bir şey mırıldandı.Anlayamamıştım..Odadan çıkacakken beni çağırdı.Güney:Efendim Songül?
Songül:Tamam gidelim Güney..
Güney:Canım gitmek zorunda değiliz..Yani eski yaşanmışlıklardan demiyorum hamilesin yorulma boşuna.
Songül:Kafam dağılır sürekli evdeyim ya Güney.
Güney:Kararını değiştirirsen söyle tamam mı?Bende Mert'i görmeye heves değilim..
Songül:Tamam iyi geceler..
Kapıyı kapattım ve ardından bende kendi odama doğru ilerledim.
SERKAN
Eylül ile yemek sonrası biraz yürümeye başladım.Elleri ellerimde gözleri gözlerimdeydi.Gülümsüyordu güller açılıyordu sanki dudaklarında!Eylül:Burada biraz oturalım mı?
Serkan:Olur..
Eylül:Serkan?
Serkan:Efendim Eylül.
Eylül:Şimdi ne olacak?Yani..Sonuçta ikimizde temiz değiliz Serkan.Bak ben Barış'ı-
Serkan:Bunları konuşmasak olmaz mı?Bak barıştık işte ne güzel..
Eylül:Serkan barıştık deyip kapatamayız aramızda güven sorunu oluştu bir kere anladın mı?
Serkan:Anlamadım!Sana hataydı diyorum Eylül şimdi en baştan mı tartışacağız söylesene?
Eylül:Hata..Neredeyse yok oluyorduk sen farkında mısın?Ve bana dedin ki sen..Sen!
Serkan:Eylül..
Eylül:Birkaç kez dedin Serkan..Kaç kez?Söylesene kaç dokundun onun tenine dokundun ya..
Serkan:Barıştığımız günün akşamına bunları konuştuğumuza inanamıyorum gerçekten..
Eylül:Barışmadık biz Serkan.Barışma adımları atıyoruz eğer doğru adımları atabilirsek yolun sonunda yeniden aşk uykusuna yatacağız..Kötü kabustan uyanıp aşk uykusuna uyanacağız anladın mı?
Serkan:Ne dememi bekliyorsun?Cemre ile yaşananların hiçbirinin önemi yoktu.Aklımda sen varken onunla seviştim yani bunun ne anlamı olabilir ki?
Eylül:Açık açık..Ya iğrençsin Serkan!Aklında ben varken..Yetemedim mi sana söylesene!Yetemedim mi!
Serkan:Hayır..Tabii ki öyle değil.Ağlama nolur güzel kadın..
Eylül:Ne peki?Niye aldattın beni Serkan niye?
Serkan:Bir sebep aramak saçma Eylül..Olay saçma aslında daha olabilir ki?
Eylül:Sana yeniden güvenmeye ihtiyacım var Serkan..
Serkan:Sana söz kazanacaksın güvenimi söz veriyorum Eylül.
Eylül:Özür dilerim..Az önce..
Serkan:Haklısın ben özür dilerim..
Eylül:Eve dönelim mi yoruldum ben?
Serkan:Peki..
Eve geldiğimizde birer kahve yapıp birini kendime alıp diğeride ona uzattım.
Serkan:Aşkım biliyor musun babamın ilk aşkı annem değilmiş yani aslında babam annemin kankasını seviyormuş.
Eylül:Aa nasıl?
Serkan:Ahsen teyzeye aşıkmış babam.Çok güzel bir aşk yaşamışlar..O zamanların en deli sevdası işte..Sonra bir gün kavga olmuş aralarında tüm ipler gerilmiş..
Eylül:Ahsen teyzeyi biraz olsun tanıyorum galiba şu bir ara gelip giderdi size.
Serkan:Evet canım görmüşsündür illa ki..Sonra babam kavga gününün gecesi kendini anneme atıyor ve yaşananlar yaşanıyor..Ahsen teyze de buna dayanamıp gidiyor.Babam pişman ama olan oluyor tabii.
Eylül:Ama sen oldun..Sen oldun sen benim sevgilim oldun sırdaşım sonra arkadaşım..Hatta belki de eşim de olacaksın.
Serkan:Belki de neyin nesi Eylül Hanım?
Eylül:Kızma kızma tamam.
Serkan:Ee ama aşkım bir şeyi unuttun?
Eylül:Anlamadım Serkancım?
Serkan:Çocukların babası olacağımı Eylül..
Gülümsedik birbirimize..Özlemiştim hem de çok fazla..
-Bölüm Sonu
Diğer bölümün tatlılığına doyamadık demişsiniz ama okunma sayısı az olsa attım.Neyse yorumlar size emanet!
-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Uykusu
Fiksi PenggemarEvlilik arefesinde olan bir çift nasıl olurda her şeyi başa sarar?