Gelinlik Provası

274 22 15
                                    

SERKAN
Hamile mi demişti o?Şakaydı bu olanlar herhalde!Kafamı kaldırıp ona öylece bakarken bana kahkalarla güldü.

Serkan:Ne gülüyorsun sen ya defol git!

Cemre:Nasıl korktun ama kıyamam sana.Hamile falan değilim hem unuttun mu korunmuştuk Serkan.

Serkan:Cemre derdin ne gider misin?

Cemre:Derdim falan yok.Sadece sana şaka yapmak istedim.Hayatından çıkıyorum..

Serkan:Ne güzel sonunda kurtulacağım.

Cemre:Öyle deme hatalar olmasa güzel vakitler geçirdik Serkan..Eylül ile sana mutluluklar dilerim.

Serkan:Teşekkür mü etmeliyim sana şimdi Cemre?

Yanağımdan öpüp giderken bende eve girdim.Başım çatlamıştı duşa attım kendimi..

EYLÜL
Düğüne sayılı günler vardı.Erkenden kalktım yine kapı çalınıyordu gidip açtığımda Cemre'yi gördüm karşımda.

Cemre:Merhaba kusura bakma bu saatte rahatsız ediyorum ama.

Eylül:Ne istiyorsun?Bu kez sana izin vermem..

Cemre:Ben hata yaptım evet Eylül.Ben gidiyorum bunu bilmeni istiyorum sadece..Sana mutluluklar dilerim Serkan ile.

Eylül:Bana samimi gelmiyor.Gittiğinde zerre üzülmedim.

Kapıyı kapatıp mutfağa geçip kendime kahvaltı hazırlamaya koyuldum.

MERAL
Bu bebek tam tamına 4 aylık olmuştu ama bana ağır geliyordu.Mert üzerime atıp sürekli gidiyordu bir yerlere..Yurt dışına başka şehirlere..Eve gelince karşısına geçtim.

Meral:Mert konuşalım mı biraz?

Mert:Konuşmak yerine..

Bana yaklaşıp dudaklarımdan öpmeye başladı.Benimle sadece yatıyor ve birlikte oluyordu eve geldiğini sabah konuşmadan yanımdan kalkıp gidiyordu.Bebeği sevmiyor yüzüne dâhi bakmıyordu ki!Birkaç buse sonrası kendimi geri çektim.Kaşlarını çatıp bana baktı.

Mert:Ne yapıyorsun seni özledim..Meral,aşkım..

Meral:Bende seni özledim ama böyle değil anladın mı?Senin için artık bir bedenim yalnızca ruhuma hitap etmiyorsun Mert.Bebek..Bebeğin suratına bile bakmıyorsun!

Mert:Ne istiyorsun seni seviyorum seninle..

Meral:Benimle yatıyorsun işini bitirince de gidiyorsun!

Mert:Evliyiz sen farkında mısın?

Meral:Bebek için evliyiz ama..Songül ve kuzenin bu bebeği almasın diye evlendik doğru mu peki?

Mert:Meral saçmalıyorsun.

Meral:Eğer böyle devam edersen Mert..Ben Songül'e giderim ve bebeğini veririm anladın mı?

Mert:Benim oğlum o Meral.Benim oğlum sende ona annelik yapacaksın.En iyi şartlarda büyüyecek.O benim oğlum!

Meral:Oğlun umrunda olsa bu evde yanımda olur babalık yapardın Mert anladın mı?Babalık yapardın...Ama umrunda değil..

Yanağıma gelen tokatla bir damla aktı gözlerimden..

EYLÜL
Gelinlik provasına Defne ile gelmiştim ve tabii bizi Serkan bırakmıştı.Aslında eski gelinliğime benziyordu.

Defne:Çok çok güzel oldun Eylül.

Eylül:Teşekkürler Defnecim.Darısı senin başına Semih geç kalmaz herhalde artık yaşı geldi de geçiyor..

Defne:Bilmem ki..Önce abim evlensin bakarız bizde yolumuza ya.

Eylül:Tabii öyle.Ah Serkan mı o?

Serkan:Ben geldim..Gelinlikle görme muhabbetine girme ilk düğünde görmedim de ne oldu başımıza neler geldi.

Ellerimi tutup öptü gülümsedim.

Eylül:Hoşgeldin sevgilim.Nasıl olmuşum?

Serkan:Harikasın hayal ettiğim gibisin.Sen bence çıkarma bunu şuradan atlayıp evlenelim.

Eylül:Ya Serkan..Ne o yine bir şey olacak diye mi korkuyorsun?

Serkan:Yok tövbe kaybedemem seni artık..Nikahı kıysaydık bir rahata ersem.

Eylül:Serkan..Sakin ol.

Serkan:Ne yapayım ya karım ol.

Defne:Abi insanlar yanlış anlayacaklar.Hadi git dışarda bekle bizi bizde geliyoruz.

Serkan:Ha çıkarıyorsun yani gitseydik canım işte şuradan evlenme dairesine hı?Son kararın mı aşkım?

Eylül:Serkan aşkım ahaha.

Serkan:Son kararım diyorsun peki bir hafta daha sana hasret kalacağım.Ah ah..

Defne:Abii hadi çıksana.

Serkan:Sana soracağım kızım?Müsatkbel karıma bakıyorum.

Eylül:Serkancım hadi aşkım sen çık bizde geliyoruz.

Serkan:Tamam sevgilim..

SONGÜL
Güney'e yine olmadı nasıl diyecektim?Evet henüz evliliğimiz tazeydi ama bebeğimden umudu kesince bir bebek kararı almıştım.Güney de kabul etmişti..

Güney:Ağlamana gerek yok..Bir daha deneriz aşkım sıkıntı yaptığımızdan olmuyor belki de.

Songül:Umarım bir bebeğimiz olur Güney..Ben annelik istiyorum yarım kaldı bir yanım Güney.

Güney:Şt..Ağlama zamanımız var lütfen sevgilim..

Songül:Seni seviyorum.

Güney:Bende seni..Çok seviyorum karıcım.

Bu sırada kapı çalındı.Pusetin içinde bir bebek vardı.Songül ve ben öylece kaldık..

-Bölüm Sonu

Bir sonra ki bölüm final haberiniz olsun❤

-Esraa

Aşk UykusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin