EYLÜL
Toplantı başarılı bir sonuçla son bulurken bende hemen odama kapandım.Kahvemi yudumlarken elimde telefon aramasını bekliyordum ama aramıyordu.Neredeydi?Hiç böyle yapmazdı.Ona öfkelenmiştim ve kolay kolay kurtulamayacaktı.Elim iki de bir kolyeme gidiyordu.Bunu fark eden Kader bana bağırdı!Kader:Koparacaksın ya şimdi oynama şununla.Hem derdin ne senin?Serkan ile alakalı olduğu belli gerçi..Anlat..
Nesrin:Kadercim işte Eylül'ün boş kuruntuları ne olsun.
Eylül:Anne bir karışma ya!
Nesrin:Ben eve geçiyorum zaten.
Annem çıkınca Kader ile karşılıklı oturdum.
Kader:Eylül ne oldu?Bir sorun falan varsa söyle de nefes al ya.Toplantı da dikkatin hep dağıldı.Neyse ki Nesrin Hanım topladı.
Eylül:Serkan açmıyor telefonu bir türlü Kader!
Kader:Uyuyor olamaz mı canım?Çocuk uyumasın mı hı?Eylül..
Eylül:Ben biliyorum Kader ya ben sevgilimi biliyorum tanıyorum onu Serkan her gece bana mesaj atar sabahleyin de mutlaka arardı.Ama ne arama ne de başka bir şey..Yok!
Kader:Nazan Hanım'ı ara.Ya da bunun kankası Güney değil miydi?
Eylül:Güney'i aramak istemiyorum.
Kader:Ee yanına git.Serkan çalışıyorsa eğer ofistedir..
Eylül:Ofisi mi arasam acaba ya?Of..Serkan!
Ofisi aradım çalıyordu.Ama açan yoktu..
Kadın:Alo buyrun?
Eylül:Canım ben Eylül Acar.Serkan'ı bağlar mısın bana acil görüşmem gerekiyor.
Kadın:Yalnız Serkan Bey burada değil.
Eylül:Ne demek değil?Ama..
Kadın:Kendisi sabah gelmedi.
Eylül:Pe-peki..
Telefonu kapattım.Kesin başına bir şey gelmişti başka bir açıklama bulamıyordum.Gözlerimden damlıyordu yine!Arabaya atlayıp sürerken bir yandanda Cemre'yi aradım.
Cemre:Efendim Eylül?
Eylül:Serkan'a bir şey oldu ne oldu!
Cemre:Ne?Serkan iyi Eylül ne diyorsun sen farkında mısın?
Eylül:Nasıl yani?Sen gördün mü Serkan'ı?Şirkete gitmemiş..
Cemre:Serkan bende kahvaltı ediyoruz sende gel istersen Eylül hı?
Beynimden vurulmuşa dönmüştüm sanki!Telefonu Serkan'a verince arabayı sağa çektim.
Serkan:Sevgilim?
Eylül:Hemen geliyorsun!Serkan hemen yanıma geliyorsun!
Serkan:Aşkım sende buraya gelsene hem biliy-
Eylül:Yanıma geliyorsun Serkan.Aksi hâlde bir daha yüzümü görmeyeceksin!
Kendimi ofise zor attım.Ellerimi ve yüzümü yıkayıp masaya geçtim.Bir iki dk geçmeden Serkan çıkageldi!Sakin olmam lazımdı..
Serkan:Canım ne oldu?
Eylül:Serkan neden?Sana sadece bunu soruyorum neden?
Serkan:Ben anlamıyorum ne neden Eylül?
Eylül:Ne neden?Bence sen bu iki soruyu da çok iyi cevaplayabilirsin Serkancım.
Serkan:Eylül ben gerçekten seni anlamıyorum canım.
Eylül:Beni aramadın aklım çıktı sana bir şey oldu diye sana ulaşamadım gece boyu merak içinde kalıp uyuyamadım.
Serkan:Sonra konuşalım nolur..
Eylül:Sen beni anlamıyorsun herhalde!
Serkan:Eh yeter be yeter artık!
Eylül:Ne?Serkan..
Serkan:Eylül..Eylül ben özür dilerim canım uykusuzum bir anda sinirlerim çıktı..Eylül ben özür diler-
Eylül:G-git..Defol!Git!
Gitmişti.Ağlayarak kendimi lavaboya attım.Düğün arefesinde yaşanamaması gereken bir olay yaşanmıştı.Gerilmiştim!
SONGÜL
Yanımda Mert Ertürk yatıyordu doğru muydu bu?Ellerim ayaklarım bedenim dün gece ona mı ait olmuştu yani?Hiçbir şey yapamadım.Güzel miydi?Bir şey diyemiyordum!Mert:Günaydın Songülcük.
Songül:G-günaydın ben özür dilerim kalkıp kahvaltı hazırlamam lazı-lazımdı.
Mert:Gerek yok ben çıkacağım.Sende duşunu falan al.
Songül:Peki..
Mert kalkıp üzerine bir şeyler geçiriyordu ki bir anda kaşlarını çattı.
Mert:Olamaz!Bana nolur öyle olmadığını söyle Songül.Nolur..
Songül:N-ne?Ben anlamadım..
Mert:Sen..Sen bakire miydin?Ben..Ben ne diyeceğimi bilmiyorum gerçekten çok kö-
Songül:Mert...
Mert:Ya ben seninle bir gelecek falan kuramam bunu bil öncelikle..Benim seninle ne işim olur ki?
Gitti..Bense o kocaman yatakta öylece kaldım.Çıplak yalnız ve gözü yaşlı..
-Bölüm Sonu
Merhaba arkadaşlar yorumlar neden az bu durum canımı sıkıyor.Hoşcakalın!
-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Uykusu
FanfictionEvlilik arefesinde olan bir çift nasıl olurda her şeyi başa sarar?