Kaybetme Korkusu

215 26 14
                                    

SERKAN
Beraat kararı çıkmıştı.Adliyeden sonra minik Eylül ve ailesine teşekkür ettim.Onlarda benim Serhat değil Serkan olduğumu öğrenmişlerdi.Gülümsedim babamla yan yana geldiğimde bana sarıldı.

Tevfik:Serkan geçmiş olsun oğlum.Sonunda rahat nefes alacağız uykumuzu uyuyacağız.

Serkan:Bitti ve gitti yaşamamış olarak sayacağım baba bunları.Belki de Eylül ile barışmaya bir adım olacak.

Tevfik:Eylül..Az önce buradaydı ama nereye gitti bilmiyorum.

Serkan:Sinan aradı az ileride kafede oturuyorlarmış..Bende gideceğim yanlarına.

Tevfik:Serkan ben senin hayal kırıklığına uğramanı istemiyorum oğlum.Daha dün sen ona Barış denen herif ile diye kızgındın..Şimdi değişen ne ki?

Serkan:Baba..Görmedin mi birkaç saat önce nasıl sarıldık..Nasıl baktı gözlerime..

Tevfik:Tamam.Hadi şimdi git ama eve döneceksin yanıt olumlu da olsa olumsuz da olsa.

Serkan:Tamam baba..Anneme haber verdin değil mi?

Tevfik:Evet oğlum.

Babamın yanından ayrılıp o kafeye doğru geldim.Sinan ve o oturuyordu.Sinanla merhabalaştım.Eylül ise bana sarılınca gülümsedim.Hep birlikte kahvelerimizi içmeye koyulduk.

Sinan:Eh bitti desene Serkan geçmiş olsun.

Serkan:Bitti..Nihayet sona erdi kabus.

Sinan:Benim artık hastaneye gitmem lazım.Size iyi günler.

Sinan gidince Eylül bana bakmaya başladı.Gözlerimi ondan alamıyordum aylar sonra bana kızmadan bakıyordu belki de..Ellerini tuttum.

Serkan:Beni beklemişsin burada teşekkür ederim Eylül..

Eylül:Serkan..

Serkan:Efendim?Bak sen ne istersen öyle yaparız.Ben yeniden başlamaya hatta en baştan başlamaya hazırım Eylül.Yeniden tanışalım istersen karşılaşalım bir yerlerde..Ne bileyim sen nasıl istersen öyle yaparız.

Eylül:Serkan bana yeniden umut bağlama.

Serkan:Nasıl yani?Eylül..

Eylül:Ne Serkan ne?Bak..Ben sadece burada bir destek olmak için geldim.

Serkan:Ama Eylül ben sanmıştım ki seninle yeniden bir birlikteliğe adım atarız.Yeniden evlilik olayını düşü-

Eylül:Bak Serkan senin beni aldattığın gerçeğini değiştirmiyor.Ben sadece senin yanında oldum o kadar..Dahasını bekleme benden!

Serkan:Barış ile birliktesin..O yüzden..

Eylül:Karıştırma bunları..Dedim ya bir kaybetme korkusu idi.Ama bitti gitti..Sen yoluna ben yoluma.

Serkan:Keşke hiç bırakmasalardı.Kalsaydım..

Eylül:Saçmalıyorsun cidden sen.

Karşımdan kalkıp gitmişti geriye ise kocaman bir hayal kırıklığı kalmıştı.

..

Eve geldiğimde babam oturuyordu yanına oturdum bende hemen.Hiçbir şey sormadı sadece güldü.

Tevfik:Sana demiştim demek istemiyorum Serkan.

Serkan:Demiştin..

EYLÜL
İş yerime vardığımda bugün alınacak yeni bireyler vardı.Bir yandan da annemin buraya geldiğini öğrendim.Annem neden gelmişti ki?Akşama onunla yemeğe çıkacaktım.

Eylül:Gir..

X:Merhaba..Ben sizin asistanınız olarak görevlendirildim.

Eylül:Seni buraya Cem Bey mi yönlendirdi?

X:Evet..

Eylül:Peki..Gel bakalım.

Kız karşıma oturmuştu.Şöyle bir süzdüm..Oldukça güzeldi.Gençti!

Eylül:İsmin neydi acaba?Bu arada beni tanıyorsun herhalde.

X:Defne ben..Defne..

Eylül:Yeni işin hayırlı olsun Defnecim..Başlıyoruz!

Yoğun bir iş gününün sonunda Defne ile karşılıklı oturdum.

Defne:Sizinle çalışmak gerçekten çok güzeldi Eylül Hanım.

Eylül:Defne bana hanım demene gerek yok.Gerçekten biz dost olarak devam edeceğiz..

Defne:Teşekkür ederim.Ben zaten yurt dışında çalışıyordum buraya yeni geldim..

Eylül:Hm..Neyse daha paylaşacağımız çok şey olacak.Şimdilik çıkabilirsin..

Defne:Şey..Acaba bir otel falan biliyor musunuz?Şimdi bir yerde kalıyorum ama pek temiz olduğunu söylenemez.

Eylül:Çalışanlarımızın kaldığı bir konuk evi var.Bir müddet orada kalabilirsin.

Defne:Saolun..

Defne'ye adresi verip orayı da aradım.İlgileneceklerdi..Kanım ısınmıştı kıza.Ve annem..İşten çıkıp direkt buluşacağımız yere doğru sürdüm.Bakalım beni neler bekliyordu?

-Bölüm Sonu

Merhabalar nasılsınız?Bugün eve döndüm nihayet.Depo planlarım var umarım yapabilirim❤Yorumlarınızı esirgemeyin!

-Esraa

Aşk UykusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin