EYLÜL
Zaman geçiyordu..Düğüne artık haftalar kalmıştı.Heyecanlıydım hem de çok..Sonuçta bu bir gönül işi olacaktı.Yarın babam dönüyordu.Önce beni ve sonra da Serkan'ı sorguya çekeceğinden emindim!Annemle kahvelerimizi yudumlarken bir yandan da dergiyi karıştırıyordum.Nesrin:Bir kız vardı ya Eylül..Senin arkadaşın hatta Serkan'ın da dostu.
Eylül:Cemre mi?
Nesrin:Evet evet onu gördüm dün..
Eylül:Aslında Meral ile daha iyiyiz ya.Bilmiyorum Cemre son günlerde durgun biraz..
Nesrin:Düğünle mi alakalı?
Eylül:Şöyle..Ben onun ıı..Anne nasıl söylesem bilmiyorum ama..
Nesrin:Bir süpheye mi sahipsin annecim?
Eylül:Anne ya of..Bak gönül ilişkisi bakımından değilse bile aralarında bir bağ olduğunu biliyorum bu üniveristede de böyleydi.Adına kıskanmak demiyorum a-ama..
Nesrin:Oy annesinin biricik kızı sen müstakbel kocanı paylaşamaz mı oldun!
Eylül:Anne..Ben Serkan'a çok aşığım ve onunla alakalı durumlar cidden gözüm görmüyor bir şey..Çok seviyorum onu..Onsuz bir hayat düşünemem artık anne..
Nesrin:Ah ya..Kıskanıyorsun sen Serkan'ı Cemre'den kuzum..
Eylül:Yani annecim söylediğim gibi o duygunun adını bilmiyorum ya da ona bir yorum yapamıyorum ama..
Nesrin:Serkan'a bu konuyu aç...Bak bunlar elbette konuşulur anne kız arasında..Şimdi siz evlenecek ve taze evli olacaksınız ve kızım en önemlisi ne olacak biliyor musun?Sadakat..Sen ona kendini teslim ederken tüm duygularını yaşayacaksın en temiz en saf ama bir o kadar da sadakatle..
Eylül:Saol annem..Saol..Konuşacağım..
Telefonum çalınca açtım.Serkan arıyordu..Gülümsedim.
Serkan:Gönlümün güzeli ne yapıyorsun?
Eylül:Nesrin Hanımla seni çekiştiriyorum Serkancım.Sen ne yapıyorsun acaba?
Serkan:Bende havuza çıkmıştım şimdiyse odama geçtim..Seni özledim..
Eylül:Bende seni özledim.
Serkan:Unuttum bu arada anneme selamlar.
Eylül:Söylerim canım.Yarın da çalışıyorsun değil mi?
Serkan:Evet..Ama öğle yemeğinde buluşabiliriz belki.
Eylül:Canım yarın babam geliyor zaten.Akşama yemeğe sizde gelsenize..
Serkan:Canım baban yol yorgunu olur daha sonra yiyebili-
Eylül:Serkancım daha sonrası var mı?Düğüne az kaldı..
Serkan:Peki tamam akşam geliriz o zaman ne yapalım..
Eylül:Aşkım sen babamdan çekiniyorsun galiba biraz hı?
Serkan:Yok canım..Ne alaka şimdi Eylül ne alaka?
Eylül:Tamam tamam çekinmiyorsun.
Serkan:Kapatıyorum..
Eylül:İyi geceler sevgilim..
Annem beni izlerken yanağından öptüm.Onu hep sarıp sarmalardım o ise bu huyumdan nefret ederdi!
Eylül:Kızına son sarılışlar annecim.Serkan beni paylaşamaz bak şimdiden tadını çıkar.
Nesrin:Hele bir izin vermesin bende ona seni vermem aa..
Anneme sarıldıım yeniden sımsıkı!
GÜNEY
Cemre Meral ben ve Mert birlikte dondurmaya yemek için buluşmuştuk.Cemre sanki toparlanıyordu artık gülümsüyordu mesela!Buna sevindim..Meral ve Mert ise atışıyordu.Meral'in tavırları beni gülümsetiyordu çünkü Meral Mert'e haddini bildirmeyi çok iyi biliyordu.Mert:Meral inadını kır artık.Şu düğüne ikimiz gidelim..
Meral:Senden başka kimsem yok mu?Güney ile giderim bende.
Güney:Ben mi?Bana hiç demedin ama..
Meral:Şimdi diyorum Güney gideriz değil mi?
Güney:Şey...Aslında be-
Meral:Gideriz değil mi Güney dedim ya sana.
Güney:Peki kabul beraber gidelim.
Mert:İnatsın ama alırım asiliğini senin Meral Hanım.
Cemre:Düğünden başka şey konuşmaz olduk.Bitse de gitse artık..Herkes rahatlar..
Mert:Cemre neden öyle diyorsun bak şimdiden Eylül-Serkan yok..Alışacaksın..
Cemre:Alışmak derken Mert ne saçmalıyorsun ya?
Mert:Saçmalamak falan değil.
Cemre:Ne ya kendine gel!
Mert:Kıskançlık var senin gözlerinde..Neye bu öfke ya?Serkan'ı mı Eylül'den Eylül'ü mü Serkan'dan kıskanıyorsun sen Cemre Hanım?
Güney:Mert yapma bak öyle düşündüğün gibi bir şey olamaz!
Meral:Mert yine saçmaladı.Değil mi Cemre?Başka bir şey olamaz?
Cemre:...
-Bölüm Sonu
Yarın olamayabilirim ve sizi bölümsüz bırakmaya kıyamadım.Tabii şu yorumlar azıcık sitem edebilirim.Sessiz hayalet okuyucu olmayın efendim.Sesiniz çıksın az buçuk..EySerci yazarın size ihtiyacı var❤
-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Uykusu
FanfictionEvlilik arefesinde olan bir çift nasıl olurda her şeyi başa sarar?