Sahipleniş

284 28 24
                                    

EYLÜL
Gece uyumamıştım ama ona da yüzümü dönmemiştim.Kalktım çünkü lavaboya gidecektim.

Serkan:Yardım etmemi ister misin?

Eylül:İstemem bak sabahta oldu artık gidebilirsin.

Serkan:Çıkana dek dedim Eylül.

Kalkmaya çalıştım ama başım dönüyordu.Hemen beni tutmuştu bir şey diyemedim.Elimden bir şey gelmiyordu çünkü ayakta duramıyordum.Tutundum ona..Özlemiş miydim onu?Kokusunu ya da tenini?

Eylül:Ta-tamam.B-bırak..

Lavaboya girip aynadaki kendimle karşı karşıya kaldım öylesine.Gözlerim bitkin bitkin bakıyordu.Yüzüm sapsarı kesilmişti..Ne ara ben bu hâle gelmiştim?Ondan sonrası mı?İşlerimi halledip çıkarken Serkan'ın ise doktorla konuştuğunu duydum.

Serkan:Tamam peki saolun..

Eylül:Ne oldu çıkıyorum umarım bir gün daha seninle aynı ortamı paylaşmak oldukça midemi bulandırıyor.

Serkan:Nefret mi edeceksin benden?Et..Nefret et!Yeter ki bana hissiz kalma güzel kadın.Nefretine bile razıyım senin..

Eylül:Çık giyinip gideceğim.

Serkan:Dışarda bekliyorum.

Dışarı çıkınca hemen hastane kıyafetinden kurtulup üzerime normal kıyafetlerimi giyindim.Dışarı çıkıp yürürken ardımdan geliyordu..

Eylül:Gelme kendim eve gidebilirim.

Serkan:Buna izin vermeyeceğimi biliyorsun daha fazla direnme bana.

Eylül:Direnmek?Sen kendine azıcık direnseydin..Şimdi balayında olacaktık Serkan.Duydun mu!Bana direnmekten güçten sadık olmaktan bahsedecek son kişi sensin.Hatta o son kişi bile değilsin.

Serkan:Tamam..Tamam senden bana dönmeni beklemek salaklık olur biliyorum.Ama sadece sağ salim eve girdiğini göreyim lütfen..

Eylül:Kalbimden haberin var mı?Sağ olması gereken kalbim..Bu zamanlarda seninle çarpması gereken kalbim şimdi paramparça Serkan.Kırdın ve ellerime verdin sen..

Serkan:Sadece susabilirim..Keşke konuşabilsem Eylül ama evine dek sana eşlik edeyim.

Eylül:Peki..

Arabasını getirdi benim arabam neredeydi acaba?Öylece kalmıştı orada!Bilerek yanına değil arka koltuğa geçtim.

Serkan:Öne binebilirsin Eylül.

Eylül:İstemez!

Serkan:Tamam binme Eylül arkaya bin.

Arabayı kullanmaya başlamıştı.Dışarıyı izlemeyi tercih ederken trafik olduğunun farkındaydım.

Serkan:Müzik açmamı ister misin?

Eylül:Hayır.Bak..Serkan arabam nerede?

Serkan:Ben bilmiyorum nerede olduğunu o an sadece senin plakan olduğunu fark edip koştum.Kendi arabam zaten sağ şeritte ilerliyordu.Dörtlüyü yakıp indim..Sonra senin iyi olduğundan emin olunca..Gidip aldım arabayı.

Eylül:Tamam..

Yarım saat sonunda evin önündeydim.Yol boyu konuşmamıştım onunla..

Serkan:Dur kapını açayım ben..

Eylül:Hayır buna izin vermiyorum Serkan.Şimdi annemlere hesap veremem.

Serkan:Canım ne hesabı sana beni mi soracakalar?

Eylül:Kızlarını aldatan bir erkeğe iyi gözle bakacaklarını sanmıyorum Serkan Özgün.

Arabadan inip eve doğru ilerledim.

MERAL
Mert ile onun teknesine gelmiştim.O kadar harika bir insandı ki..Hem biz gerçekten çok iyi vakit geçirmeye başlamıştık.

Meral:Mert açılalım mı aşkım?

Mert:Hava durumu uygun değil aşkım.Yarın ya da diğer güne bakarız.

Meral:Ama ben yalnızca bugün çalışmıyorum.

Mert:Ya bir sürü kişi çalışıyor sana muhtaç değiller ya Meral.Bir günlüğüne benim olursun hı?

Meral:Seni seviyorum..Mert ben seni çok seviyorum.Böyle her an seninle olmak istiyorum.Sabahları uyanmak akşama aynı eve girmek istiyorum Mert.

O ise hiçbir şey demeyip dudaklarını dudaklarıma kapadı..Bende ona uyum sağladım.

GÜNEY
Songül'ü hastaneden alıp eve getirdim.Kalacak yeri yoktu bir süre yanımda kalacaktı..

Songül:Güney Bey ben sizd ne kadar teşekkür etsem az kalacak biliyorum ama..

Güney:Songül karnında bir can taşıyorsun seni sokakta bırakacak hâlim yoktu yani.

Songül:Olsun..Mert Bey be-beni..

Güney:Beni onunla karıştırma Songül.Bana Güney demen yeterli..

Songül:Ama yine de be-ben..

Güney:Karnındaki bebek korunmaya muhtaç..Sende sağlam dur.

Songül:Ben senin başına dert oluyorum böyle..Çalışmam lazım.

Güney:Tamam..Tamam o zaman.Burada çalışırsın ama temizlik falan yok yalnızca kahvaltı ve akşam yemeğimi hazırlayacak.Bende sana maaş vereceğim.

Songül:Ama olmaz böyle yani..

Güney:Anlaştık varsayıyorum..

Songül daha fazla direnmeden gözlerini kapadı.Bende telefonu alıp evden çıktım.Mert'in yanına doğru gazladım!

-Bölüm Sonu

Merhaba söz vermiştim bari atayım dedim üçüncü bölümü de.Yorumlar voteler size emanet❤

-Esraa

Aşk UykusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin