GÜNEY
Mert'in teknede olduğunu öğrenince marinaya geldim.O kadınları kullanıp atarken hele ki Songül gibi savunmasız birini böyle kullanması ağırdı.Gerçi amcam duysa cezasını verirdi ama aramızda halledebileceğimizi söylecektim.Tekneye vardığımda oturuyordu.Mert:Kuzen geleceğini haber eder insan.
Güney:Şerefsiz.Konuşmamız lazım..
Mert:Keyfim o kadar yerinde ki nutuk çekmeni bile umursamayacak kadar iyiyim kuzen.
Güney:Mert konu ciddi ve dalga geçmiyorum ben.
Mert:Abicim Mert Ertürk için bu hayatta ne ciddi oldu ki?
Güney:Sen varya iğrenç adamın tekisin Mert.Senden utanıyorum ya sırf kuzenim olduğun için sabır ediyorum sana yoksa varya seni şuracıkta öldürürüm!
Mert:Ahaha yapma kuzen bana dokunamazssın bunu sende çok ama çok iyi biliyorsun.Amcanın biricik oğluna dokunamazssın.
Güney:Songül..Bak bu kom-
Mert:İşten çıkardım onu beceriksiz olduğu kadar meraklı da salak.
Güney:Allah senin cezanı ver-
Mert:Şt..Kuzenin hakkında öylece konuşulur mu kuzencik?Amcan duymasın..
Meral:Aşkım ben duş aldım şimdi çık-Aa Güney şey..Merhaba!
Güney:Burada olduğundan haberim yoktu Meral kusura bakma.
Mert:Sevgilim senin patronun Güneycim.Yengene merhaba demelisin bence.
Güney:Öy-öyle mi?
Meral:Güney..Ya aslında..
Mert:Ben seni eve bırakayım canım zaten Güney'de uğramış burayı da sevmez hiç.
Bir şeyler konuştular ve Mert Meral'i benim bırakacağımı söyledi.Bende kabul ettim.Arabadan Merallerin evine dek tek sözcük çıkmadı ağzılarımızdan..
Meral:Güney senden bir şey istesem..
Güney:Nedir?
Meral:Ya bu benden..Yani Mert ile olan ilişkim..Babam bilmesin olur mu?
Güney:Sen nasıl istersen.
Yanağımdan öpüp el salladı.Bende eve doğru sürdüm tabii önce manava uğrayıp meyve sebze aldım.Evimde hamile bir kadın yaşayacaktı.Eve gitmeden Serkan'ı aradım.Eve gidince kapıyı açıp içeriye girdim.Songül tv izliyordu..
Songül:Hoşgeldin.Ben çay demleyecektim ama içer misin?
Güney:Tamam seni evime falan aldım.Kuzenimin hatasını üstlendim ama benden daha fazlasını bekleme!
Songül:Na-nasıl?
Güney:Demem o ki sen bu evin hanımı değilsin.Anladın mı ve olmayacaksın!
Songül:Be-ben gerçekten öyle düşünmedim zaten Güney..Sen beni yanlış anladın.
Tek kelime daha duymak istemediğimden evden çıkıp Serkan ile buluşacağım yere geldim.
Serkan:Ne konuşacağız babalığını mı?
Güney:İnandın öyle mi?Ben baba olur muyum ben hata yapar mıyım abi?
Serkan:Lan Sinan gelip Songül hamile dedi işte.Ne ara..
Güney:Saçmalama ya.Songül hamile evet ama babası ben değilim bebeğin.
Serkan:Mert deme Güney.
Güney:Mert tabii başka kim olabilir ki!Ya Songül abi mevzu bahsi edilen kız Songül..Hizmetçi ile..Aklım almıyor bunun yaptıklarını artık.
Serkan:Ee ne olacak şimdi Mert direk bebekten kurtulmak isteyecek.
Güney:İster tabi..Bilmese daha iyi.Songül hamilelik boyunca yanımda kalır sonra bir ev çatı..Yaşar gider bebeğiyle..
Serkan:Ne iyi adamsın lan sen.
Güney:Sen ne yaptın onu söyle Eylül nasıl?
Serkan:İyiyim ayakları yapıyor ama ben onu tanıyorsam eğer hiç iyi olmadığı belli.Ama ben ona yardım etmeye kalkışamam..Bu..Hem öldürüp hem de mezarına çiçekle gitmek olur abi..Bana öfkeli ee haklı da..
Güney:Aslında ben sana söylemedim yani fırsat olmadı abi.O gün Cemre ile ben avm'de yemek yerken Eylül ile karşılaştık.Cemre saçmaladı..Baya ağır..
Serkan:Nefret ediyorum ondan..Güney ben yarın istifayı veriyorum bu arada haberin olsun.
Güney:Ne istifası saçmalama abi.
Serkan:Cemre ile aynı ortamda duramam ki artık.
Güney:Ben ne olacağım?Abi yapma ya..
Serkan:Meral var işte.Hem Cemre ile aramda olanları takma.Sen hâlâ onunla dost değil misin ya?
Güney:Dost düşman arkadaş..Aşk hepsi karmakarışık oldu abi..
Serkan:Aşk?Ne oluyor lan?
Güney:Boşver bu konuda tavsiyeyi senden almam doğru olmaz herhalde.
Serkan:Haklısın ben sınıfta kaldım..Fena tökezledim abicim..
-Bölüm Sonu
Yorumlar ve voteler size emanet❤
-Esraa