1 HAFTA SONRA
EYLÜL
Bir hafta Defne izin istemişti bende vermiştim yarın işe dönecekti.Ben odamda otururken Serkan girdi.Serkan:Canım müsait miydin?
Eylül:Evet ne oldu bir sorun mu var aşkım?
Serkan:Of..Yarın Defne dönecek.Bir haftadır bir şey olmamış gibi durdum ama şimdi ne olacak?
Eylül:Sakin olacaksın Serkan.Neyse ne..Yani en kötü ne olabilir ki?
Serkan:Kafam karışık..Umarım çabucak çözülür şu belirsizlik.Delireceğim ya artık!Babamla da konuşmanın zamanı geldi..
Eylül:Babana ne diyebilirsin ki?
Serkan:Bilmiyorum Eylül..
Eylül:Bak hızlı davranıp yanlış bir şey yapmamalıyız.Bir sakin ol..İyice düşüneceğiz öncelikle bir yarın olsun tamam mı sevdiğim?
Serkan:Sevdiğim..İyi ki varsın sen ben tüm olayı karman çorman ederdim.
Eylül:Hayatı..Kalbi paylaşıyoruz sevgilim tabii yanında olacağım her zaman!
Bu sırada kapı çalındı yine..Gelen kişiyi görünce aklım oynadı sanki..
Cemre:Serkan konuşabilir miyiz lütfen?
Serkan:Cemre senin ne işin var burada ya?
Cemre:Burada çalıştığını öğrendim ve gerçekten konuşmamız lazım Serkan.
Serkan:Cemre görmüyor musun Eylül ile yeniden barıştım ve bu kez ayrılık yok.Ayrıca seninle işim olmayacak.
Cemre:Konuşalım..Önemli diyorum!
Eylül:Serkan siz konuşun görüşme odasında..Ben seni burada bekliyorum hayatım.
Cemre:İzin alacak değil ya senden Eylül.
Eylül:Cemre ne konuşacaksan konuş sonra da iş yerimi terk et anladın mı?
Cemre:Emredersiniz Eylül Hanım.
Eylül:Serkan..
Serkan:Canım ne konuşacağım onunla ya?Güvenliği çağıralım gitsin gerek yok.
Eylül:Hayır ya ne söylecekse söylesin de bir daha da başımıza dert olmasın artık.
Cemre:Hadi korkma yemem seni Serkancım.
Serkan:Eylül buna katlanmak zorunda değiliz ikimizde aşkım.
Serkan'a onunla çıkmasını söyledim ve ikisi de dışarıya çıktı.Böyle olmak davranmak zorundaydım.İçim içimi yese bile..
SERKAN
Karşımda sinsi sinsi gülerken bense bir kez daha kendimden nefret ettim.Serkan:Ne istiyorsun benden Serkan?
Cemre:Ne istediğim gayet açık bence Serkancım!
Serkan:Cemre bak senin hayatımda yerin yok anladın mı tek gecelik saçma sapan bir şeydi.
Cemre:Saçma sapan..Ama o gece öyle dememiştin Serkan.
Serkan:Cemre ona öfkeliydim ama bitti.Bak benim aşık olduğum kadın o..Sen değilsin!
Cemre:Ya sence ben bunu kabullenir miyim?Asla mutlu olmanıza izin vermem.
Cemre gidince bende lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım ve ardından Eylül'ün yanına girdim.
Eylül:Geldin mi?Serkan..Çıkabilirsin artık sen.
Serkan:İyi de daha mesai saati bitmedi ki Eylül.
Eylül:Biliyorum canım ama yarın zor gibi olacak sanki.Güzelce dinlen olmassa babandan bir daha dinle şu aşk hikayesini belki bir ipucu falan ne bileyim..
Serkan:Haklısın ben çıkayım o zaman.Bülent amca..
Eylül:Hallederim ben..Görüşürüz.
Yanağına bir buse kondurup asansöre doğru ilerledim!
MERAL
Mert..Onun deli dolu halleri serseri tavrı..Bunların hiçbiri Güney'de yoktu.Sırf hamile diye Mert'i ona vermeyecektim.Evet biraz olsun burnu sürtecekti ama asla onun olmayacaktı.Songül'ün yattığı hastaneye geldim.Kimse yoktu kapıyı açıp içeri girdim.Kocaman yatakta boylu boyunca yatıyordu..Songül:Ne işin var senin burada?
Meral:Hiç ziyarete geldim seni olamaz mı?
Songül:Meral misin nesin bilmiyorum ama bak kaşınma senin için iyi olmaz duydun mu!
Meral:Tehdit mi ediyorsun beni?Karnındakine güvenme Songül!
Songül:O benim oğlum..Mert ve benim!Bizim kurtuluşumuz!
Meral:Al sana kurtuluş!
..
Meral elinde sakladığı bıçağı Songül'ün karnına saplamasıyla Songül acıyla inlerken açılan kapıdan içeriye Güney girdi!
Güney:Meral..Ne yaptın!Meral..Songül iyi misin!
Songül:Oğ-oğlum..
Meral:Be-ben..Özür dilerim!
Güney koşarak doktor bulmaya çıkarken Meral ise ağlayarak hastaneden çıkmaya uğraşıyordu.Yolda Mert'e çarpınca durdu.
Mert:Meral..Ne oldu?Niye ağladın sen bakalım?
Meral:Özür dilerim onu öldürmek istemedim..özür dilerim!
Mert:Ne?Kimi!Lan söylesene kim!
-Bölüm Sonu
Merhaba herkese nasılsınız?Bir bölüm daha atayım dedim size..Yeni hikayeme bakmayı unutmayın!
-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Uykusu
FanfictionEvlilik arefesinde olan bir çift nasıl olurda her şeyi başa sarar?