Kız İsteme

198 15 2
                                    

EYLÜL
Bağırış çağırış ardından gitmişti yine düğün arefesinde bir şey olacak diye korkuyordum.Gitmişti beni yalnız bırakıp üstelik bugün akşama beni istemeye geleceklerdi.Yine yapacağını yapmıştı!Babam gelince kendimi toparladım.

Bülent:Kızım hazır mısın sen kaç kişi gelecekler?

Eylül:Annesi babası ve Serkan gelir babacım.

Bülent:Barış ile görüştüğünden haberim yoktu.

Eylül:Baba sana ne anllatı o?

Bülent:Bir ara gönül ilişkiniz olduğundan bahsetti kızım.

Eylül:Ha..Bende onu diyecektim.Barış'a takılma sen saçmalıyor sadece tanışıyoruz hepsi o.

Bülent:Peki sen ne dersen o.Ben biraz uyuyacağım kaldırırsın beni..

Babama odayı gösterip bende mutfağa geçtim.Şu hâlime bakın kimsem yoktu..Annem keşke o yanımda olsaydı.

SERKAN
Cemre'ye ulaşmaya çalıştım ama şimdi ise o cevap vermiyordu.Konuyu rafa kaldırdım.Takım elbiseyi giyindim ve elime çicek buketini de aldım.Hazır sayılırdım..

Nazan:Maşallah benim oğluma..

Tevfik:Şimdiye evlenip çocuğu da yapman lazımdı ama neyse seneye torun istiyorum lan.Yaşlanmadan sevelim.

Nazan:Bakma sen babana oğlum evliliğin en güzel yıllarını çocukla geçirme gez toz..Balayı planı hazırdı değil mi?

Serkan:Hazır olmaz mı hiç hazır düğün gününden başlıyor zaten.

Nazan:Oh ne güzel..

Defne:Bol şans abicim..

Serkan:Teşekkür ederim.

Eylüllere geldiğimde kapıyı açtı yüzü gülmüyordu.Kuru bir hoşgeldin dedi bizlere.Uzattığım çiceği annemler görmeden geri bana verdi.

Serkan:Ne yapıyorsun alsana şunu!

Eylül:Sen alyansını almamışsın ben bir çiçek çok mu?

Serkan:İlla büyüteceksin Eylül isteme gecesinde olanlara bak aklım almıyor.

Eylül:Sus geç içeriye.

Serkan:Aşkım..

Bir şey demesine izin vermeden öptüm dudaklarından.

Eylül:Ne yapıyorsun Serkan annenler içeride ya!

Serkan:Annemler torun istiyor bence buradan başlasak fena olmaz ha?

Eylül:Hadi geçsene..

Geçtim içeriye o da mutfağa geçti.Bu tabloya alışkındım.Daha önce de onu istemiştik çünkü.Bülent amcanın sorularını ezberlemiştim ve kolayca cevap verebiliyordum artık.

EYLÜL
Tuzlu kahve bekliyordu ama tuzlu içecekti.Normal de kıyamazdım bir şey yapmayacaktım ama beni sinirlendirmiş ve hak etmişti.Kahveleri herkese teker teker uzattım.Serkan içti ve gülümsedi.

Nazan:Kıymadın mı kızım sevdiğine?

Bülent:Eh damat sayılmaz böyle damat mı olur canım içilecek tuzlu kahve.

Eylül:Babacım içmesin hele evlenelim ben ona hergün içiririm.

Serkan:Hm..Gerçekten koymamış suyu da içelim de.

Suyu yudumlamasıyla püskürmesi ile kahkahaya boğuldum.Nazan annem ve babamlarda öylece kalmışlardı.

Nazan:Ah suya koymuşsun..Eylül sen varya çok fenasın çok.

Eylül:Eh tuzlu kahve içti annecim nikahtan döndük bu kez de tuzlu su içsin dedim.

Tevfik:Haklısım ama bu kez silah zoruyla evlendiririm.Kızım al şunu başımdan ya.

Eylül:Ahaha.

Herkes ayaklanmıştı.Tevfik babam yüzükleri çıkarınca gülümsedim bundan haberim yoktu.Gülümseyince bana göz kıprtı.

Serkan:Yüzüklerimiz girsin parmaklara da bizde huzura erelim.

Bülent:Tevfikcim sen tak buyur.

Ellerimizi uzattık.Serkan'a baktığımda bana göz kırptı.Gülümsedim en mutlu anlarımdan birisiydi.

Tevfik:Bir kere döndünüz ama bu son.Evleneceksiniz ve bana torun yapacaksınkz ben torunla parkalarda gezmeden ölmek istemiyorum.

Serkan:Emrin olur babacım.

Bülent:Tevfik haklı..Torun sevelim artık.

Herkes gülümsedi ve alkışladı.Aileler gidince Serkan ile bende dışarı çıktım.Biraz klüpte eğlenip ardından bana geldik yeniden..Kapıdan girerken kahkahalarla gülüyordum.

Eylül:Ya aşkım..

Serkan:Al taktın alyansları mutlu musun artık?

Eylül:Mutluyum aşkım tabii ki mutluyum.Seninleyim..

Serkan:Bende seninle güzel kadın..

Yanağından öptüm ben odama doğru geçtim.O da kapıdan çıktı..Her şey güzel gidiyordu.Bu kez mutlu olacağıma emindim.

SERKAN
Eve geldiğimde neredeyse sabah oluyordu.Eylül'ü bıraktıktan sonra biraz daha dolaşmıştım.Hava ışıyordu.Kapının önünde duran taksiden Cemre indi.Hem de bu saatte ne işi vardı?

Cemre:Serkan konuşmamız lazım.

Serkan:Ne konuşacağız ayrıca bu saatte ne işin var ya sabahın köründe.

Cemre:Serkan gerçekten konuşmamız lazım gerçekten.

Serkan:Of ne var iki güne evleniyorum haberin var mı senin!

Cemre:Serkan ben senden vazgeçmiştim..

Serkan:Ee o zaman?Ne derdin senin ya defol git.

Cemre:Vazgeçmiştim ama..Ama bir parçan beni senden alıkoyamadı..Bak..Bak aşkım..

Elini karnına koyup okşuyordu..Gerçekten..Hayır!

Cemre:Hamileyim Serkan..Çok yakında bir bebeğimiz olacak sevgilim.

Gelip dudaklarımdan öptü beni..

-Bölüm Sonu

Koşarak diğer bölümüde atıyorum bir yanlışlık yok evet ard arda atacağım..

-Esraa

Aşk UykusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin