Dava Günü

266 23 26
                                    

EYLÜL
Bana umut bağlaması doğru olur muydu?Ben onu unutabilir miydi?Aklım karmakarışıktı.

Eylül:Demeyi çok isterdim..Yani sana aşık olmayı..

Barış:Nasıl yani?Eylül..

Eylül:Barış sen beni yanlış anlamışsın.Ben sana kadınlık yapacak kişi olamam.Ben seninle hayat paylaşmamam özür dilerim.

Barış:O-o mu?Serkan da mı aklın?

Eylül:Ha-hayır..

Barış:Ya neden o zaman?Seni severim diyorum aşka doyarsın benimle..Hiç üzmem de seni hiç üzmem..İstersen buradan bile gideriz.Bana evet der misin?

Eylül:Barış aşkı paylaşamayız seninle anla beni.Sen benim için çok ama çok güzel bir adamsın..

Barış:Güzel adam nedir ki Eylül!Nasıl olmam lazım senin beni sevmen için hı değişirim yeter ki söyle.

Eylül:Melodi'yi unutmak için yapıyorsun bunu.Bir aşk oyunu oynamak amacın..Bak olmayacak bana baktığında..Of Barış!Melodi değilim ben anladın mı?Sen bende onu arayacaksın bi-biliyorum.

Barış:Serkan'ı mı aradın bende sen?Susma ya!

Eylül:Barış lütfen gitmek istiyorum.Bak seninle sonsuza dek ortak olabilirim..Ama yalnızca kader ortağı.Ben acımasız değilim..Ya-yapamam..

Barış:Serkan'ı seviyorsun o yüzden be-beni istemiyorsun öyle mi!

Eylül:Serkan'ı sevmiyorum gerçekten sevmiyorum onu artık.Ama seni de sevemem..

Barış:Eylül..ya az önce öpüştük farkında mısın sen şimdi ne diyorsun ya!

Eylül:Ani bir şeydi işte..Barış anla beni.

Barış:Bana neden söyle o zaman..Seni sevmemem için senden vazgeçmem için bana neden söyleceksin Eylül.Asla vazgeçmem yoksa senden!Neden!

Eylül:Gitmek istiyorum Barış yapma bunu!

Barış:Söyle Eylül..Onu mu seviyorsun unutamadın mı hâlâ onu?

Eylül:Bilmiyorum sorma bana nolur bana Serkan'ı sorma artık Barış.

Barış:Onu seviyorsun sen..Sen hâlâ aşıksın ona..Anlattıkların öfken hepsi yalanmış..Ayakta uyuttun beni!Sen ona aşıksın!Kendine bile itiraf edemesen de seviyorsun onu!

Eylül:Gitmem lazım..

Barış:Eylül bana söyle diyorum sana konuş.Hatrım için..

Eylül:Bilmiyorum dedim ya sana bu sorunun bir cevabı yok Barış inan bana cevabım yok..Gerçekten yok..

Barış:Çağırsa gitmezssin ama..

Eylül:Barış yeter ne duymak istiyorsun!

Barış:Sakin ol..

Eylül:Seviyorum kahretsin seviyorum..Hem de çok ama yapamam gidemem ona..Gururum el vermez izin vermez bana anladın mı?Dudaklarının büyüsü hâlâ üzerimde..Elleri bakışı..O bana derdi hep sen az önce dedin ya hani güzel kadın diye..Güzel kadınıyım onun ben..

Barış:Peki..Git şimdi git.Gidebilirsin..

Sustum..Ve çantamı alıp eve ilerledim.

SERKAN
Nesrin teyze tam olarak benden ne istiyordu anlamamıştım ama elimden geldiği kadar ona yardımcı olmaya çalışacaktım.Babamın yanına geçtim..

Tevfik:Ne oldu?

Serkan:Yarın mahkeme var..

Tevfik:Korkuyor musun?

Serkan:Hapishane de yatsam ne olacak yatmasam ne olacak aslında bakarsan en başlarda çok korkuyordum ama şimdi hiç..

Tevfik:Umudunu mu kestin Serkan?

Serkan:Eylül herifin biriyle beraber..Bense Cemre ile denedim ama olmuyor baba sevemiyorum.

Tevfik:Sıkma canını..

Serkan:Gidip uyumalıyım hadi iyi geceler baba.

Tevfik:Sana da oğlum.Yarın yanında olacağım.

Serkan:Annem gelmesin tamam mı?

Tevfik:Tamam tamam..

Odama girip yatağa uzandım..

EYLÜL
Güney'den haber almıştım.Sabah erkenden kalkıp hazırlandım.Serkan'ın mahkemesi vardı bugün.Sinan ile gidecektim..

Sinan:Barış götürmedi mi?

Eylül:Sinan böyle yapacaksan seninle de gitmem gerek yok.

Sinan:Şimdilik susuyorum o zaman!

Eylül:Sevinirim.

Adliyeye geldiğimizde onu bir müddet uzaktan izledim.Beyaz gömleğinin kollarını  dirseklerine kadar çekmişti.Gidecektim ki yanına içeriye doğru yürüdüğünü gördüm.Kararı mı bekleyecektim!Hayır önce konuşmam lazımdı onunla..

Eylül:Serkan!Serkan dursana!Serkan!Serkan dedim!

Serkan:E-Eylül..Geldin mi?

Eylül:Evet..Ne olacak şimdi?

Serkan:Bilmiyorum..Gerçekten bilmiyorum göreceğiz Eylül..

Eylül:Sen hapise gireceksin dışarıda olmayacak mısın?

Serkan:Yapma..

Ellerini tuttum her şeye rağmen yanağımdan damlalar süzülüyordu usuldan usuldan!

Eylül:Bu bileklerine ke-kelepçe mi takacaklar Serkan?

Serkan:Şt..Ağlama daha belli bir şey yok ki..

Eylül:A-ama kesin demiyorsun ba-bana..Gelirim yanına Eylül demiyorsun kahretsin neden!Serkan..

Serkan:Yapma Eylül..Bak üzüyorsun beni güzelim..

Eylül:Serkan gitme..Gitme nolur gitme..

Serkan:Göreceğiz birazdan..Ah yapma sil şu gözyaşlarını..

Eylül:Nasıl yapmayayım Serkan nasıl!

Serkan:Hadi burada kal içeriye gireceğim şimdi.Sinan..

Eylül:Hayır!Bende girmek istiyorum Tevfik amca bende girebilirim değil mi?

Serkan:Hayır girmeyeceksin burada kalacaksın Eylül.

Eylül:Tevfik amca..

Serkan:Baba girmesin görmesin beni öyle baba..

Tevfik:Eylül burada kal olmaz mı kızım bak Sinan da yanında olacak.Zaten uzun sürmeyecek ki..

Eylül:Ta-tamam..

Serkan ellerimi tutunca bir şey demedim.Alnını alnıma yasladıı..Kokusu ah benim canım!

Eylül:Dön nolur bana gel bana dön gel Serkan..

Serkan:Umarım gelirim..Gelmek isterim Eylül..

Alnıma bırakıverdi dudaklarını içimden bir şey kopuverdi sanki..Ellerimi ondan çekip yanaklarına bıraktım.

Serkan:Güzel kadın..

Eylül:Dön nolur bana dön gel..Lütfen..lütfen aşkım..

Alnıma bir buse daha bırakırken yanaklarımdan damlalar akıyordu.

Adam:Serkan Özgün!

Elleri ellerimden kopuyordu ama sanki yüreğim yüreğine kavuşuyordu..

-Bölüm Sonu

Son bölüme yalnızca beş yorum gelmiş.Ne demeliyim?
Görüşmek üzere..

-Esraa

Aşk UykusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin