Gerçeği Söyleme

252 22 8
                                    

SERKAN
Cemre'den sıyrılıp ona bir şey demen Eylül ile oturacağımız eve geldim.Gitmişti..Saatlerdir kapalı olan telefonumu yeni açmıştım.Eylül aramıştı.Telefonla uğraşmak yerine elime bir buket alıp gazladım.Evlerinin yanına gelince penceresinin altına geçip aradım.

Serkan:Ne olur soru sorma sadece gel..

Eylül:Serkan oyun mu oynuyoruz ne oluyor sana ben anlamıyorum ki!

Serkan:Soru sorma gel..Nolur gel.

Eylül:Serkan..Bu garip davranışlarının sebebi ne!Düğün mü evlilik mi söyle bana..Ya!

Serkan:Özledim nolur göreyim seni nolur gel..

Eylül:Nereye geleceğim bu saate!Sen beni yatakta bıra-

Serkan:Cama çıkıp aşağıya bak..

Beni görünce gülümsedi.Almıştım demek ki gönlünü!Aşağıya iner inmez sarılacaktım ona..Ve galiba anlatacaktım her şeyi..Hatta ona..

EYLÜL
Öfkelensem dâhi kıyamıyordum bir türlü!Aşağıya iner inmez sarıldı bana ardından dudaklarıma kapandı büyük bir açlıkla öpüyordu dudaklarımı nefessizlik öleceğim sanarken onun ise umrunda dâhi değildi.

Eylül:Serkan d-dur..Lütfen..

Serkan:Ben özür dilerim.Benim dengem şaştı Eylül..Ne yapacağımı bilemedim senden ayrı kalma düşüncesi bile kalbimin ritmini değiştirdi.Nefes alamadım..

Eylül:Ama ben buradayım Serkancım.Senin yanındayım hatta birkaç gün sonra senin eşin olacağım..

Serkan:Eylül ben bilmiyorum yani bana sana bahsetti mi ama..

Eylül:Ne?Ne konuştunuz ki Serkan.Babam bana her şeyin yolunda olduğunu söyledi.Seninle hoş bir sohbet geçirmiş..

Serkan:Öyle olmadı.Çok düşündüm gerçekten Eylül..Ama bu yalanla olmazdı.Olamazdı!

Eylül:Serkan söyler misin!

Serkan:Baban bize karşı Eylül bunu açık bir dille söyledi bana..Ben..Ben öylece kaldım o an karsısında.Seni üzermişim senden sıkılırmışım.Başka bi-

Sarıldım ona..Olamazdı asla.Serkan benim sevgilimdi hatta çok yakında eşim olacaktı.Sevemezdi dokunamazdı başkasına..Alnıma buseler kondurdu usuldan..

Eylül:Sen aldatmassın ki beni..Sen beni seviyorsun Serkan.Bende seni seviyorum..

Serkan:Tabii ki öyle..Ama dedim ya babanla bunları konuşunca bir an da sana söyleyemedim ben öyle kaldım.Yani..

Eylül:Haklısın..Haklısın aşkım nasıl söylenir ki?

Serkan:E-Eylül baban bir tercih yapmanı istedi.

Eylül:Tercih?Serkan..Nasıl yani?

Serkan:Ya baban ya b-

Sarıldım ona yeniden..Hiçbir şey dememeliydi..Sustum..

Eylül:Bitsin bu konuşma burada Serkan..Bitsin ve duymamış gibi olalım.Sen benim kocam onlarda ailem ve bu böyle devam edecek.

Serkan:Evet güzel kadın öyle devam edecek.

..

SONGÜL
Mert daha gelmemişken bende duş alıp kıyafetlerimi üzerime giyindim.Kapı çalınınca karşımda Güney Bey'i gördüm.

Güney:Ne bakıyorsun içeriye alsana.

Songül:Pardon kusura bakmayın..Geleceğinizden haberim yoktu.

Güney:Mertte gelecek birazdan oldu mu şimdi girebilir miyim?

Songül:Geçin lütfen..

Güney Bey içeri girip koltuğa oturdu bende karşı tarafta oyalanmaya başladım.Birden omzuma dokununca irkildim!

Güney:Songül baksana o günden sonra başka birisiyle geldi mi Mert?Söyle hadi..Uğraştırma beni.

Songül:Ha-hayır gelmedi Güney Bey.

Güney:Gelmedi okey..Bir dakika..Senin üzerindeki bu kıyafet.Olamaz değil mi!

Songül:Anlamadım ben sizin ne demek istediğiniz ama..

Güney:Anladın bence çok iyi anladın sen ne demek istediğimi!

Songül:Ne diyorsunuz ben ger-

Güney:Tek bir soru..Kuzenimle yattın mı?

Songül:Güney Bey ne dediğinizin farkında mısınız siz!

Güney:Bu üzerindekiler o gün ki yerdeki kıyafetler Songül!Adam kandırma!

Songül:Şey be-ben..

Güney:Mert ile yattın mı!

-Bölüm Sonu

Ee buyrun size bölüm.Umarım yorumlar ve hikayeye olan ilgi artar..

-Esraa

Aşk UykusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin