Şaşırtan Birliktelik

290 27 15
                                    

MERT
Eve geldim kendimi biraz olsa toparlamıştım annem ve babam evde değildi.Ah doğru ya yeni bir sözleşme için İzmir'e gitmişlerdi.

Mert:Songül?

Songül:Mert Bey..Bir istediğiniz mi vardı?

Mert:Birazdan kuzenim ve bir arkadaşı gelecek.İçeceklerimizi hazırla..

Songül:Tabii Mert Bey.

Songül gidince telefonumla uğraşmaya başladım.Güneyler gecikmişti.Umursamadım.Songül elinde kadehlerle gelince gülümsedim.

Songül:Ben getirdim ama henüz misafirleriniz gelmemiş.

Mert:Odama çıkar ve orada bekle.

Songül:Hemen getiriyorum.

O gittikten sonra bende odama geçip yatağıma oturdum.Ona da yanıma oturmasını işaret ettim.Oldukça ürkekti.Kırılgan..Farklıydı..Çok farklı!Elbisesi dökülen kıvır kıvır saçları..

Mert:Hadi iç bakalım.

Songül:Ben içki içemem ki..

Mert:Ama denemelisin harika bir şey.

Songül:Sarhoş olurum Mert Bey olmaz.Ben sizin çalışanınızım hem..

Mert:Ya iç alışacaksın korkma ölmezssin Songülcüm.

Eline kadehi aldı.İlk yudumda yüzünü buruşturmuştu bile.Bense üçüncü kadehi kaldırmıştım.Songül yavaş yavaş içiyor ve gülümsüyordu.Elimi yanağına bırakınca geri çekildi ve gözlerini benden kaçırdı.

Songül:Mert Bey b-ben aşağıya inebilir miyim artık?

Mert:Gözlerime bak.

Songül:İşler vardı aşağıya inip halletmem gerekir Mert Bey.

Mert:Çok güzelsin..

Ona yaklaşıp başımı göğüslerine yasladım.Öylece duruyordu sanki biraz sersemdi ama sarhoş olmadığına emindim.Ben ise gayet bilinçliydim.Başımı kaldırıp onunla burun buruna kaldığımdaysa gülümsedim.

Songül:Ya-yapmayın..N-nolur..

Mert:Git hadi..Gi-git.

Kalktı bende onun ardından kalktım merdivene dek ona eşlik edecektim aksi hâlde düşebilirdi.Tam bunlar aklımdan geçerken sendeledi ve ellerim belini sarıverdi..Duvara yaslamıştım onu..

Songül:Mert Bey bıra-bırakın be-beni..

Mert:Şt..Konuşmak yok.Bu gece..Benimsin!

Dudaklarını dudaklarıma hapsettim.Hiçbir tepki vermese de arsızca ellerimi belinde dolaştırıyordum.Bilmiyordu ki..Öylece duruyordu.

Mert:Bana uyum sağla..H-hadi sende seveceksin ha-hadi..

Hafiften karşılıklar vermeye başladığında onu kucaklayıp yatak odasına getirdim.Hâlâ öpüşmemiz devam ediyordu ve bundan hoşnuttum!O da bana uyum sağlıyordu.Kalın askılı elbisesinin askısını indirdiğimde gözlerini gözlerime dikip kaldı.

Mert:Beni reddedemezssin!

Üzerinden süzülen elbisesinin ardından onu yatağa bırakıp öpücüklerimi vermeye devam ettim.Kendi üzerimdikleri çıkardım..

Songül:Mert..

Mert:Her şey güzel olacak.

...

EYLÜL
Sabahın körü olmasına rağmen kalktım.Bugün önemli iki toplantı vardı ve annemle gidecektim.Kafamı toparlamam lazımdı.Aslında kafam Serkan'a bozuktu.Dünden beri aramaması bir yana telefonlarıma da cevap vermemişti.Annemle birlikte geldim iş yerime..

Nesrin:Şu suratının hâline bak toparla kendini ya!

Eylül:Anne sinirlerim tepemde üzerime gelme nolur!

Nesrin:Babanı duymadın mı sen ya!Bu görüşme ekonomik açıdan üst seviye de bir anlaşma olacak!

Eylül:Annecim madem babam öyle düşünüyor buyursun gelsin de işinin başında dursun oldu mu?

Kafasını olumsuz manada salladı ve toplantı odasına girdi bende ardından girdim.Telefonumu da sessize aldım.

SERKAN
Gece boyu şirkette kalmıştım ben Cemre ve Meral çalışmıştık.Son zamanlarda yaşanan ekonomik sebepler bizi zorlamaya başlamıştı.Ürünlerin geri döndüğü haberi alınınca kötü olmuştuk.

Meral:Hadi dağılabiliriz artık..Yarına ve diğer güne dek size iş yok.

Cemre:Zaten bir uyuyacağım iki gün uyanmam Meral.Serkan eve mi geçiyorsun?

Serkan:Eve geçeceğim..Seni de bırakayım bekle.

Cemre:İyi ben bir lavaboya kadar gidiyorum.

Cemre gidince Meral kıkırdadı.

Meral:Ee nasıl getireceğiz Cemre'yi kendi süpriz doğum gününe.

Serkan:Daha akşama var bulunur bir çaresi.

Meral:Peki çaktırma hadi.

Cemre:Serkan tamam mıyız?

Serkan:Tamam tamam hadi gidebiliriz..

Cemre'yi evinin önüne getirdiğimde bana gülümsedi.Bende ona gülümsedim.Arabanın küçük yerinde olan gülü çıkarıp ona verdim.Gerçi kurumuştu ama olsundu..

Cemre:Bu ne şimdi?

Serkan:İyi ki doğdun..

Gülümsedi ve inerken yanağıma bir buse kondurdu!

-Bölüm Sonu

Herkese merhaba.Ben yazıp gidiyorum haberiniz olsun depo dolu..Ama yorum olmadan okunma sayısı olmadan atamıyorum..Hoşçakalın!

-Esraa

Aşk UykusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin