Aldatmanın Yanlışı

288 28 24
                                    

EYLÜL
Gözlerimi hastanede açtım peki ya buraya beni kim getirmişti ki?Sinan..Başımda bekliyordu.

Sinan:Ne yaptın sen kendine Eylül?

Eylül:Ne oldu bana..Ben buraya nasıl geldim?

Sinan:Karşında duruyor.Tahlil sonuçların rezil kendine dikkat et.Bazı öküzler içini kendini daha fazla yıpratma derim Eylülcüm.

Serkan:Geçmiş olsun Eylül.

Eylül:Kahretsin ne yapıyorsun sen ya niye getirdin beni?

Serkan:Trafikteydim..Rastgele gördüm Eylül.Ne yani ayrıldık diye sana yardım da mı etmeyeceğim?

Eylül:Ayrılmadık biz Serkan.

Serkan:Ne?

Eylül:Sen beni aldattın!İlişki böylece son buldu anladın mı?

Serkan:Sonuçta ayrılık var..Bunun sorumlusu ne kadar ben olsam dâhi..Senin için endişelendim.Trafiğin ortasında öylece kalmıştın.

Eylül:Keşke orada kalsaydım da sana muhtaç olmasaydım.Sinan!Sinan buraya gel çıkar beni!

Sinan:Bugün çıkamazssın canım.

Serkan:Nedir durumu tam olarak?

Eylül:Sinan bahsetme her neyse durumum onun duymasını istemiyorum.

Serkan:Ya ne diyorsun sağlığın söz konusu Eylül.

Eylül:Sen beni aldatırken de kalbim söz konusuydu Serkan.Şimdi defolup gidebilirsin benim sana ihtiyacım yok.

Serkan:Durumunu öğrenmeden şuradan şuraya adım atmam.

Eylül:Bilmeyecek!Sinan duydun mu?Bilmesin her neyse.

Serkan:Dışardayım.

Serkan çıkınca Sinan eline dosyayı almıştı.Nasıl bir sınavdı bu?Ben Sinan'a yemek yiyorum besleniyorum üzülmüyordum derken Sinan'ın çalıştığı hastanede kendimi bulmuştum.

Sinan:Canım kan değerlerin çok düşmüş.Bu hâldeyken ayakta bile durabilmen mucize.

Eylül:Yani?Ne demek bu?

Sinan:Bugün sana biraz takviye yapacağız.O nedenle burada kalman lazım miniğim.

Eylül:Sinan annemlere söyleme lütfen bak sakın..

Sinan:Tamam ararlasa bende kalıyor derim.

Eylül:Serkan..Serkan dışarıda mı hâlâ?

Sinan:Sana aşık hâlâ şerefsiz.

Eylül:Nasıl?

Sinan:Görmen lazımdı nasıl kucakladı seni..Zaten şurada ki ışıklarda fenalaşmıssın.Böyle bir acele bir telaş..Sırıksıklam olmuştu.

Eylül:Banane..Umrumda değil.O gitsin başka kadınlara..

Sinan:Ne diyeyim ona?

Eylül:Defolup gitsin tam olarak bunu söyle.

SERKAN
Kapıda yarım saatir bekliyordum.Çıkmamıştı bir türlü Sinan.Ondan hoşlanmıyordum her zaman gözü Eylül'ün üzerindeydi.Her zaman!Sanki fırsat kolluyor gibime geliyordu.

Sinan:Serkan hâlâ burada mısın?Eylül'ün sana git dediğini hatırlıyorum.

Serkan:Gitmiyorum Sinan.

Sinan:Burada durman yasak ama.

Serkan:Öyle mi?Kim koyuyor bu yasağı sen mi Sinan Bey?

Sinan:Kuzenime zarar veriyorsun Serkan ve ben onun üzülmesini istemiyorum artık.Sen onu hak etmiyorsun.

Serkan:Kadınları tanımıyorsun Sinan.Kadınlar kendileri paramparça eden erkeklere aşık olurlar.Ama senin gibi iyi kalplilerin omzunda yanlızca gün geçirip ağlarlar..Ötesi yok.Senin yanında ağlasa da sana yasladığı o göğüsünde o kalbinde ben varım.Buna yemin ederim..O sadece bana öfkeli.

Sinan:Kendine çok güvenme.Kuzenim seni tamamen sildi Serkan.

Serkan:Eylül'ü tanısaydın eğer bana olan aşkını görebilirdin Sinan.

Sinan:Sen Eylül'ü tanısaydın..Birazcık tanısaydın eğer sevgilini pardon eski sevgilini..Onun sana olan nefretini görürdün!

Serkan:Tamam işte Sinancım.Nefrette bir duygu..Demek ki yüreğinde bir şeyler hâlâ hissettiyorum ona..Bu duygunun adı nefret olsa dâhi..

Sinan:Kan..Kan değeleri aşırı derece de dağılmış.

Serkan:Yani?

Sinan:Vitamin falan halledeceğiz.

Bu sırada hemşire gelip Sinan'ı çağırınca Eylül'ün yanına girdim.Öylece yatıyordu.Kolunda serum takılıydı.

Eylül:Sana git dedim Serkan.Yüzünü bile görmek istemiyorum.

Serkan:Burada kalacağım.Belki yardımım dokunur.

Eylül:Yardım?Sen bana acıdan başka bir şey vermiyorsun Serkan.Ben seni tanıyamamışım yazık olsun.Aşk uykusunda uyutmuşsun sen beni..Kör olmuşum..Senin bu tavırların bana bakışın aşkım deyişin..Güzel kadın deyişin hepsi bomboşmuş..Bense kör olmuşum sağır olmuşum ne yazık ki..Kendine beni hapsetmişsin..Aşk uykusunda uyumutşsun sen beni..Hiç mi acımadın bana Serkan?Ya da hiç mi korkmadın söylesene..

Serkan:Ne-neden?

Eylül:Bu uykudan uyanmamadan hiç korkmadın mı Serkan?

Serkan:Bu bir kabus inan bana hepsi kötü kabus güzel kadın.

Eylül:Yapma şunu başklarının koynunda kadınım diye inlerken şimdi ba-bana..Yap-yapma..

Ona yaklaşıp elini tutacaktım ki tokatı suratıma geçirdi.Gözümden bir damla yaş akmıştı bile..

Serkan:Hata..Hataydı..Özür dilerim aşkım.

Eylül:Acıdı mı hı!Canın yandı mı?

Serkan:Eylül böyle bitemez..Ben senin yanında olmak isterim..Bana izin ver düzleteyim!Ya hata diyorum herkes hata yapar..

Eylül:Aldatmak bir hata değil.Bir tercihtir Serkan..Çünkü kimse bilmyerek soyunup sevişmez bir kadınla..

Ağlıyordu hıçkırıklarla olduğum yere çöküp ayaklarımı kendime çektim..Gözümden damlalar akıyordu.Ona bakamıyordum..Yüzüne o güzler gözlerine bakamıyordum..

-Bölüm Sonu

Merhaba bunu da şöyle bırakayım ve gidip kütüphanemdeki hikayeleri okuyayım.Yorumlarınızı bekliyorum..

-Esraa

Aşk UykusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin