Barış Adımları

246 27 35
                                    

EYLÜL
Hastaneden çıkıp evime gelmiştim.Serkan ve Sinan bırakmıştı beni.Annemden ise haberim yoktu.Serkan'ı kovmaktan beter edince Sinan yanımda kaldı.

Sinan:Ne yapmaya çalışıyorsun?Serkan sana sadece yarım ediyor.

Eylül:Sinan sende sevmezdin Serkan'ı nereden çıktı şimdi bu haller?

Sinan:Of Eylül hiçbir şey bilmiyorsun ya sus.

Eylül:Annem gitti değil mi!Babamı da bıktırdı en sonunda.

Sinan:Salaksın sen varya salaksın.

Eylül:Karışma bana kimse bana bakıcılık yapmak zorunda değil ben işe gidiyorum.

Kalkıp hazırlandım.Normal de gitmeyecektim ama sırf Sinan'dan kurtulmak için gidecektim.

SERKAN
Eylül'ün ofisine geldim.Elbet buraya gelirdi.Ve onlarca kişinin arasında rezillik çıkaramazdı.Kendimi toparladım.Nesrin teyzenin tedavisine başlanmıştı bile..Sinan'ın tanıdıkları ilgileniyordu.

Kadın:Pardon ne istemiştiniz?

Serkan:Eylül'ü bekliyorum da ben..

Kadın:Birazdan gelecek az önce aradı beni..Kahve ikram edeyim ben size.

Serkan:İyi olur..Sen yeni misin?

Kadın:Defne ben..Eylül Hanım'ın asistanı.Daha yeni başladım..

EYLÜL
Serkan'ı odamda Defne ile karşılıklı kahve içerken görmüştüm.Serkan konuşmak istediğini söyleyince ve tabii bende onunla konuşurken sakin kalamayacağımı bildiğime göre onunla dışarı çıktık..Deniz kenarı mis gibiydi.Hem belki dalgaların sesinden ona kulaklarımı tıkardım.Arabayı park etti ve bende indim.

Serkan:Annene küs olma Eylül.

Eylül:Serkan sanane ya daha ne kadar karışacaksın hayatıma?

Serkan:Hayatın..Öyle mi!Ben senin her şeyini bilirim.

Eylül:Senden sıkıldım artık çıkma karşıma ya da ne bileyim görüşmeyelim istemiyorum seni Serkan anla-

Beni kendisine çekince ellerim göğüsüne yapışmıştı.Yine beni izliyordu işte..

Serkan:Niye görüşmeyelim?

Eylül:Serkan bırak istemiyorum seni.

Serkan:İstiyorsun..

Dudaklarıma git gide yaklaşıyordu.Ona direnmek..Bunu becebilir miydim?Bilmiyorum..

Eylül:İs-istemiyorum ben seni sevmiyorum.Senden nefret ed-

Serkan:Benden nefret etmiyorsun.O salak Barış'a aşık falan değilsin.Ben seni sende beni seviyorsun..

Eylül:Sevmiyorum Serkan yeter ya artık!

Onu itmemle bende dengemi kaybederken beni kendisine çekip dudaklarımı dudaklarına geçirip beni öpmeye başladı.Nefesim kesilmişti hiçbir şey yapamadan öylece kalmıştım.Onu itmem lazımdı ama yapamıyordum?Yoksa itmek mi istemiyordum..Umursamadan susamışcasına içiyordu dudaklarımı..Tek bir an karşılık verdim ona.Fark etmesi imkansızdı..Daha sonra ayırdı beni kendisinden.Elleriyle avuçladı yüzümü..

Serkan:Sende beni seviyorsun..Aşkım daha zor da koyma beni.Bitsin bu kabus hı?

Eylül:Serkan..Olmaz..Seni sevsem de yapamam seninle yeniden olamam.

Serkan:Oluruz Eylül neden olmaz ki?Biz birbirimize aitiz aşkım..

Eylül:Aşkım demeyi keser misin?

Serkan:Ne diyeyim güzel kadın mı?

Eylül:Ya Serkan..

Gülümsediğimi görünce alnıma bir buse kondurdu.Ve dudaklarıma kayarken telefon çaldı.Benim telefonum..

Serkan:Açma..Bırak..

Eylül:Açacağım.

Sinan arıyordu.Ne oldu diye sorarken hastanaye gelmem gerektiğini söyledi..

Serkan:Ne oldu?

Eylül:Bi-bilmiyorum acil gel dedi..

Telefonu kapatır kapatmaz Serkan ile hastaneye doğru yol aldım.

SERKAN
Hayır Nesrin teyzeye mi bir şey olmuştu yoksa?Kafam allak bullaktı.Hızlıca geldiğimizde Eylül'ü sakin tutmaya çalışırken bir yandan da kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum.

Serkan:Eylül sakin olacaksın tamam mı?

Sinan:Abi..

Eylül:Ne oldu ya annem neden burada Sinan?

Sinan:Eylül annen fenalaştı..Teyzemin kanser tedavisine başlanınca birden bir şeyler oldu.

Eylül:N-ne?Kanser mi dedin sen?

Sinan:Şimdi ameliyathanede..Ne oluyor bilmiyorun beni de kan bağından dolayı vakadan uzak tutuyorlar.

Eylül:Serkan..Serkan annem..Annem ölecek mi?

Hiçbir şey diyemedim.Yalnızca göğüsüme çekip sımsıkı sarıldım ona..Kollarımda hüngür hüngür ağlıyordu.Güney de haberi duyup gelmişti.

Eylül:Annem..Ölemez!Serkan bir şey yapsınlar Serkan ne olur bir şeyler yapsınlar..Serkan!

Serkan:Dur dur sakin ol.

Ayaklanmıştı.Onu tutmaya çalıştıkca kendini kaçırıyordu.Ellerini tutmaya çalıştım beni iterken bir yandan da hastaneyi ayağa kaldırıyordu.Onu sertçe çekip kendime yaklaştırdım en sonunda!

Serkan:Sus!Duy beni!Annene kızma dedim sana!Sahip çık dedim..Beni dinlemedin sense Eylül!

Eylül:Serkan bir şeyler yapsana..Serkan!

Serkan:Sakin ol önce sakin ol Eylül.

Eylül:Ben dayanamıyorum Serkan bir şey yap içeri girin.Doktorlar niye çıkmadı bir saat oluyor ya annem!Annem içeride ki Serkan neden anlamıyorsun..Ya aşkım bir şey söyle!Bir şey söyle bana iyi bir şey söyle artık!

Kollarıma yığılınca onu kucakladım.

-Bölüm Sonu

Herkese merhaba ara vermek istemiyorum ama evde değilim.Elimden bu kadar gelebiliyor..Yeni bölümde görüşmek üzere!

-Esraa

Aşk UykusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin