Trochę wyjaśnień.😉
Camila POV
Wchodzimy na pomieszczenia gdzie mamy koncert.
Gdy ubrałyśmy się w stroje koncertowe, wychodzimy z garderoby i udajemy się do Zac'a
-No dziewczynki. Nareszcie widzę was razem w piątkę.- uśmiecha się.-Lauren jestem z ciebie dumny...
Ohoho zaczyna się jaka Lauren to jest świetna. Jakoś jak było Fourth Harmony to ja byłam najlepsza. A teraz ona... wkurza mnie to. Przecież jestem lepsza od niej, mam ładniejszy głos no i jestem ładna. Nie to co ona, a menager cały czas JĄ chwali ugh.
Może i mi się podobała no, ale ile to można słuchać jaka to ona jest najlepsza. Może trochę przesadziłam z tym jak ją traktowałam?
NIE. Na pewno nieNie żałuję tego, że ją uderzyłam, no bo zasłużyła przecież prawda?
-Lauren. Tyrone chce collab z tobą.- uśmiecha się. -Tak samo jak Ariana Grande i Justin Bieber.
Co? Moja żona chce collab z Lauren? Czy to żart? A co ze mną?
Jeszcze zanim Lo dołączyła do nas to oni chcieli ze mną mieć piosenki, a teraz się to zmieniło?
-Taylor Swift też coś o tobie wspominała...
-Chwila, chwila chwila...- przerywam mu.- A co ze mną?
-Jak to co z tobą?
-No... nikt nie chce ze mną piosenki?
-Na razie...
-Oh.. no po prostu świetnie.- uśmiecham się.
-O co ci chodzi Camila?- pyta Efron.
-No, Lauren tak chwalisz i w ogóle... A ja nic! Kiedyś to tylko ze mnie byłeś dumny! A teraz? Teraz słyszę tylko Lauren to Lauren tamto! Mam dość!- podchodzę do zdezorientowanej Jauregui i pcham ją tak, że ląduje na ziemi. Już miałam ją uderzyć, ale Zac chwyta moją dłoń.
-Cabello! Starczy! Nie mogę tolerować takiego zachowania! Natychmiast przeproś Lauren.
-Nie mam za co.- prycham.
**
Po skończonym koncercie właśnie dotarło jak się zachowałam.
Lauren poczekaj!- chwytam ją za rękę. Dziewczyna podskakuje w miejscu. Odwraca się i patrzy mi w oczy. Puszczam jej dłoń i drapię się po karku.
-O co chodzi C-Camila?- pyta, a w jej oczach widzę strach.
-Możemy pogadać?
**
Oj Camila, Camila...
Czas chyba naprawić Camren co o tym myślicie? Czy jednak jeszcze nie?
Zjebałam prawda?
CZYTASZ
Nowa w zespole ||Camren
RomanceFourth Harmony wyruszają w trasę. Wszystko się zmieni z dniem, gdy na ich koncert przyjdzie pewna zielonooka dziewczyna.