1

2.9K 140 52
                                    

Camila POV

-Musimy wam kogoś znaleść. Lepszy  zespół jest z pięciu osób nie czterech. Tak jak One Direction, oni są w piątkę- odezwał się nasz menadżer Zac Efron.

Przewróciłam oczami. Dużo osób już przesłuchał i żaden głos według niego nie pasuje do naszych. Ja go nie rozumiem. Poszłam do X factor i połączyli nas razem ja z Ally, Dinah i Normani w CZWÓRKĘ. Jesteśmy już ze sobą zżyte. Po co nam kolejna dziewczyna?
Dzisiaj mamy koncert w Miami, zaś mamy wziąć pare osób na scene i zaśpiewać z nimi.

Lauren POV

-Lucy co ubierasz na koncert?- zapytałam.

-Czarne spodnie i białą koszulkę, a ty?-

-Czarne spodnie i bluzę 4H-

-Za 7 godzin już się zaczyna. Idziemy?- zapytała.

Wzięłam power banka, telefon i poszłyśmy na dół.

-Mamo my już wychodzimy- odezwałam się.

-Ale koncert dopiero za 7 godzin-

-Musimy iść wcześniej- Powiedziałam i pocałowałam mamę w policzek.
Udałyśmy się pod arenę.

---------------------------------------------------------

-Nie wierzę, że za 5 minut zobaczę swoje idolki- krzyknęłam do Lucy. Jesteśmy w pierwszym rzędzie.
Może dotknę którąś z nich? Kto wie? Kurwa marzenie!

Moje rozmyślania przerwał mi głos Dinah, która weszła na scenę. Za nią szła Ally, Camila i Normani.
BOŻE NIE WIERZĘ ONE STOJĄ PARĘ METRÓW PRZEDE MNĄ.
Zaczęły od "Top down". W naszą stronę szła Ally i podała rękę fanom. Wystawiłam swoją a ona ją złapała. O KURWA ALLY BROOKE DOTKNĘŁA MOJĄ RĘKĘ.

Miały już śpiewać swoją ostatnią piosenkę, ale Normani zabrała głos.

-Słuchajcie jesteście niesamowici, ale na scenę musimy wziąć 3 osoby z was, żeby z nami zaśpiewały.-

Omg tak bardzo chciałabym z nimi zaśpiewać.

Dwie osoby z publiczności były już na scenie. Camila je wybrała. Nagle Ally podeszła w moją stronę i wystawiła do mnie rękę. Chwyciłam ją i weszłam na scenę.

BĘDĘ ŚPIEWAĆ Z FOURTH HARMONY!!

Popatrzyłam się na Lucy, a ona się uśmiechnęła i pokazała kciuki w górę.

-Jak się nazywacie-

-Nataly-
-Katy-
-Lauren-

-Dobra Nataly ty pierwsza. Zaśpiewamy  "We know". 4H objaśniły Nataly co ma śpiewać i w ogóle. Gdy skończyły Nataly zeszła ze sceny na swoje miejsce.
Szczerze jej głos nie pasuje do głosów dziewczyn. Teraz Katy. Zaśpiewały razem "This is how we roll".
Katy zeszła ze sceny.

O boże teraz ja będę śpiewać z nimi.

-Teraz ty Lauren- powiedziała Normani i puściła mi oczko.

Zaspiewałyśmy razem BO$$. Dziewczyny były zaskoczone moim głosem. Widziałam to.
Nawet publiczności się podobało.
Zeszłam ze sceny.

Teraz M&G. Poszłam z Lucy tam gdzie 4H robiły zdjęcia z fanami. Byłyśmy ostatnie, a właściwie ja byłam, bo Lucy wepchała się przede mnie.

-----------------------------------------------------

Teraz ja.

Wchodzę i widzę dziewczyny. Uśmiechnęły się na mój widok. Przytuliłam każdą i zrobiłyśmy zdjęcie.

 Przytuliłam każdą i zrobiłyśmy zdjęcie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Nagle przyszedł ich menadżer.

-Lauren tak?- zapytał.

-T-tak. Coś zrobiłam?- zapytałam wystraszona. Co może chcieć ode mnie menadżer Fourth Harmony?

-Nic spokojnie. Mamy do ciebie pytanie- odpowiedział.

Dziewczyny podeszły do mnie i zapytały czy chciałabym dołączyć do ich zespołu.

O mój Boże CO?!



Mam nadzieję, że będzie się podobać. Piszcie co sądzicie.🙄

Nowa w zespole ||CamrenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz