5

1.6K 111 29
                                    

Camila POV

Od wydania "Work from Home" minęły dwa tygodnie. Dzisiaj występujemy po raz pierwszy na żywo z tą piosenką. Ogólnie pierwszy występ z Lauren.

-Zbierajcie się zaraz jedziemy- mówi Zac.

--------------------------------------------------------

-Wow ten występ był niesamowity. A ty Lauren... po prostu wow- chwali nas menadżer.

-Idziemy uczcić nas występ!- krzyknęła Dinah.

Udałyśmy się do kawiarni. Przesiedziałyśmy tam chyba dwie godziny rozmawiając o głupotach.
Dinah zaczęła opowiadać o tym, że jak chodziła do szkoły podobał jej się taki chłopak i chciała się z nim umówić, ale zrobiła z siebie idiotke wylewając na niego swoją kawę i nic nie wyszło.

Jutro mamy wywiad u Jimmy'ego Fallona.

Gdy poszłyśmy do naszego apartamentu od razu położyłam się spać, bo byłam wykończona.

--------------------------------------------------------
Lauren POV

-Miło was widzieć dziewczyny- odzywa się Jimmy.

-Ciebie też- odpowiadamy.

-Fanom bardzo podoba się wasz nowy singiel. Dużo osób pyta czy planujecie wydać nowy album-

-Tak, już nad mim pracujemy. W krótce go usłyszycie. Mamy nadzieję, że się spodobać. Możemy zdradzić, że będzie się nazywać 7/27.- odpowiada Dinah.

Po wywiadzie udajemy się do naszego apartamentu.

-Suki! Zróbmy sobie wieczór filmowy!- krzyczy Dinah.

-Świetny pomysł- odpowiada Ally.

Wybrałyśmy, że obejrzymy wszystkie części Zmierzchu. Mani zrobiła popcorn i zaczęłyśmy oglądać.

--------------------------------------------------------
Ally Brooke dodała zdjęcie na instagrama:

--------------------------------------------------------Ally Brooke dodała zdjęcie na instagrama:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ally Brooke: Skąd to zdjęcie wzięło się w mojej galerii?🤔 @camila_cabello @laurenjauregui

Komentarze:
Omg słodko razem wyglądają.

#Camren!!

Camren is real!!

Carmen😍😍

Pasują do siebie

Załaduj więcej...










Ten rozdział miał być inny, ale zapomniałam co chciałam napisać i jest jak jest. Brawa dla mnie.

Ps. Postaram sie napisać nowy, dłuższy rozdział dzisaj i go wstawić.

Nowa w zespole ||CamrenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz