9

1.3K 114 60
                                    

W tym rozdziale będzie też z perspektywy Dinah, bo jakoś tak bardziej mi pasuje.
***

-Zostaniesz moją dziewczyną?-

-T-tak- odpowiadam i w jednej chwili chłopak przekręca się tak, że leżę pod nim. Chwyta moje ręce i przytrzymuje po obu stronach mojej głowy. Zaczyna przybliżać swoją twarz do mojej i całuje w usta.

-Kocham Cię- szepcze i zniża się z pocałunkami do szyji wsuwając ręce pod moją bluzkę.

***

Camila POV

Czekamy na Lauren i Zayna. Za 45 minut mamy próbę z chłopakami.
Z nudów wyciągnęłam telefon i zaczęłam przeglądać instagrama. Zobaczyłam nowe zdjęcie na profilu Malika.
To zdjęcie z Lo...

zaynmalik:

zaynmalik: @laurenjauregui 💕😎

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

zaynmalik: @laurenjauregui 💕😎

Czy oni są razem?

Na to wygląda.

Smutno mi się zrobiło.

Tak podoba mi się Lauren.

Poszłam do dziewczyn, które siedziały na kanapie razem z chłopakami z 1D. Nagle przyszła Lo z Zaynem.
Trzymają się za rękę.

-Już jesteśmy- mówi chłopak.

Lo podchodzi do kanapy, siada obok mnie i przytula.

-Dobra wszyscy już są to chodźcie- odezwał się menadżer i poszedł na scenę.

Wstałam jak poparzona od Lo i udałam się za nim.

Chyba lepiej jest unikać osoby, która ci się podoba, bo jest z kimś innym nie?

Camila idiotko jesteś z nią w zespole nie uda ci się jej unikać.

Dinah POV

Odkąd przyszła Lauren, Camila jakoś dziwnie się zachowuje. Jest taka smutna? Nie wiem. Po próbie muszę się dowiedzieć co z nią.
Chce mieć ten występ z chłopakami już za sobą i ruszyć dalej w naszą trasę. Lubię ich ale no.
Weszliśmy na scenę i zaczęliśmy śpiewać.

-Camila skup się!- krzyczy menadżer i podchodzi do niej.  -Śpiewasz nie ten tekst, tańczysz nie te kroki. Co się stało?- pyta łagodnie.

-Bo j-ja źle się czuję- jąka niższa.

-Dobrze, w takim razie idź do busa i odpocznij-

-Zac ja też nie za dobrze się czuję-

-Ej słuchajcie na dzisiaj koniec. Możecie iść- krzyczy.

Biorę Lauren za ramię i idziemy w stronę busa.

-Lauren?-

-Co jest DJ?-

-Nie wiesz co się stało Camili? Dziwnie się zachowywała-

-Nie zauważyłam. Pogadam z nią-

Lauren POV

Weszłam do busa i zauważyłam Camilę przy stoliku. Podchodzę do niej.

-Camila?-

-Daj mi spokój jestem zmęczona. Idę się położyć- mówi i idzie w stronę swojego łóżka.

Jest na mnie zła?


To już 9 rozdział, a jeszcze żadnej dramy nie było🤔
Czas o tym pomyśleć😏

Nowa w zespole ||CamrenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz