40

1.2K 100 65
                                    

Jakby co w mediach jest Camila z Dinah gdyby ktoś nie poznałXD




Camila POV

-Camila czy ciebie już do reszty pojebało? Dlaczego? Ja się pytam dlaczego.- Dinah wyciągnęła mnie z autobusu i zaczęła się na mnie drzeć. Serio wkurzona Hansen to zła Hansen. Teraz wygląda jak taki nastroszony kogut.

-Austin ze mną zerwał.- odpowiadam cicho.

-I to jest powód, żeby tak atakować niczemu winną Lauren?!

-Jak to niczemu winną?!- podnoszę głos.- To przez nią.

-Ok.. Co takiego zrobiła, że to przez nią hmm?

-No bo jest taki Shawn...

-Lauren mi ostatnio mówiła, że takiego poznała. No mów dalej.

-No i on się przyjaźnił z Austin'em.

-No i co do tego ma Lauser?

-Bo ona zna się z Shawn'em i to przez nią Austin ze mną zerwał.

-Boże dziewczyno. Powtarzasz się.- wywraca oczami. -Co to ma do tego, że Laur zna Shawna? To Austin zostawił ciebie dla niego, a nie dla niej. Ona nie ma z tym nic wspólnego.  Patrz na przykład... Jakby była jeszcze z Zayn'em... i on zerwał z nią dla... Ally. To tylko przykład nie bierz sobie tego do siebie. I ona zaczęła by ciebie  o to osądzać, bo ty znasz tego krasnala...

Chwila, chwila, chwila... Dinah ma rację... Dlaczego ja w ogóle ją posądziłam o to?

-Tak samo jak z tym, że jesteś zła o to, że menager ją chwali. Nie pomyślałaś o tym, żeby dać z siebie więcej i ciebie też by chwalił. Ja widziałam... ostatnio nie starasz się tak jak kiedyś i posądzasz nikomu winną Lauren. Daj z siebie więcej tak jak ona, jeśli chcesz być chwalona... Shipowałam Camren nawet jeszcze niedawno, ale ona na ciebie nie zasługuje. Traktujesz ją jak najgorszą za to, że się po prostu stara się dawać z siebie wszystko... pobiłaś ją za to, że zna chłopaka dla, którego zostawił cię Austin. Chce opuścić zespół za to jak ją traktujesz. Mam wymieniać więcej? Ja nie chcę, żeby nas zostawiła, nie wiem jak ty... Ale proszę Cię przemyśl swoje postępowanie. Ona nie wytrzyma jak będziesz dalej się nad nią znecać, bo cię kocha.- Hansen zakrywa buzie rękami.

Co? Ona mnie co?

-Nie miałam tego mówić. Jakby co tego nie wiesz... Ale wracając naprawdę to przemyśl. Lauren to wspaniała dziewczyna i jakby ci wybaczła to chyba musiałaby być chora na mózg...

Dopiero teraz dociera do mnie jak się zachowywałam w stosunku do Lolo. Jak ja mogłam być tak głupia... muszę ją przeprosić. Za wszystko...

**


Camila zaczęła myśleć... Cieszycie się?

Lauren powinna wybaczyć Camili?

Nowa w zespole ||CamrenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz