• 5 •

3K 191 3
                                    

Úkryt

♦♦♦

Klasicky - Matteo

Kurzíva s oddělením (♦♦♦)- Děj mimo Mattea - neví o něm

Kurzíva - Myšlenkový rozhovor (Matteo x Sauron)

♦♦♦

Neměl jsem ponětí, kudy jsme se řítili. Nevěděl jsem, jak to dopadlo. Kdo vyhrál. Přežili to?

Přestal jsem se tím zabývat. Už jsme letěli nějakou tu dobu. Sauron měl dostatek síly, ale mě i jeho začalo něco oslabovat. Jestli tu umřeme, tak si to nikdy neodpustím. Byli jsme někde mezi lesy kentaurů a elfů. Tyto dva rody byli většinou přátelští, tedy až na výjimky. Usoudil jsem, že pro teď to tu bude nejlepší útočiště. Támhle dole u té řeky je jeskyně. Zůstaneme tam. Hned na to jsme se snášeli v kruzích dolů. Byla tu říčka. I když ne velká, na doplnění zásob a očištění zranění stačila.

Měl jsem naštěstí u sebe nějaké látky a léčiva. Teda alespoň jsem si to myslel. Zašli jsme spolu do našeho úkrytu. Vypadalo to jako zastaralé obydlí kentaurů. Ti žili v jeskyních a výjimečně si některé kmeny stavěly domy ze dřeva. Byli to velmi ochranářské typy tvorů, jenž se nebáli použít zbraně na ochranu stáda. Odložil jsem si věci a prohlédl Saurona. ,,Tohle nebyl obyčejný šíp" prohlédl jsem si svůj bok. Na levé straně břicha se má pokožka začala zbarvovat do zeleno černé. Jiní by si říkali, že je to jen pohmožděnina a nebo je to jen modřina, která se do pár dní zahojí a nezbude po ní ani skvrna. Ale já na to měl jiný názor. ,,Byl otrávený" povzdechl jsem si a sesunul se níž po chladné kamenné zdi jeskyně. ,,To je špatné... Do týdne zemřeme, jestli nebudeme mít protilék" zoufale jsem dodal a propadl v paniku. Sauronio kvůli mně umře. To není možný. Jsem takový kretén. Proč jsem ho zachraňoval? Z mého hodného srdce? Nevím, co mě to tam popadlo. Všechno je moje vina.

Takže zaprvé - nikdo tu umírat nebude. Za druhé - já jsem tvůj drak,jsem vlastně ty. Být v tvé kůži, také bych ho zachránil. A za třetí - ty za to nemůžeš. To, že se narodí nějaký psychopat, kterého nějakým způsobem posadili na trůn a dali mu veškerou vládu, neznamená, že je to tvá vina. A teď se zvedej, pomůžu ti k vodě. Ty tvoje zranění nevypadají nejlépe. Odfrkl si a zvedl své mohutné tělo. Zastavil se u mě. Já se skoro ani už nepostavil. Musel rozevřít své křídlo, aby mi udělal oporu. Cítil jsem se jako invalida. Jako malý kluk jsem si hrál na bojovníka, co všechny zabije a vysvobodí bez jediné újmy jiné království a všichni ho budou milovat. A jak jsem skončil? Místo invalidního vozíčku mám svého draka a jsem úplně na dně. 

Šli jsme trávou. Občas jsem za sebou zanechával malé krůpěje krve, které po stéblech trávy stékaly jako ranní rosa. Kulhavě jsme se dostaly k životodárné vodě. Když jsem se pustil mé opory, automaticky jsem spadl na zem. Jsi v pohodě? Optal se Sauron a plnými doušky doplňoval své suché hrdlo loky vody .,,V pohodě, ale upřímně je mi na nic" přiznal jsem se. Trošku jsem se zasmál a začal také pít. Voda byla v této části čistá a průzračná tak, že jsme mohli vidět plující pstruhy. ,,Pojď blíž ke mně, vezmu si z torny nějaké věci" řekl jsem. Sauronio tak udělal, dokonce si i lehl, abych na jeho bok dosáhl. Vzal jsem všechny věci. Zbytek brnění jsem mu odepl od těla. Kožené pásy spadly a Sauron se otřásl. Já si prohlédl všechny věci, co se ukrývaly v tajemné torně.

Jedním jsem si byl jistý - chyběly dvě další torny. V jedné byly uloženy byliny a léčiva, které jsem potřeboval teď nejvíce, v druhé byly látky s nožíkem a nůžkami a ve třetí byly omamné látky, respektive bomby, jež jsem chtěl použít v boji. Povzdechl jsem si a podíval se do tajemného balíčku. Byly to pro mne jako Vánoce s rozděláváním dárků, avšak mně s mým drakem tentokrát šlo o život. Nejlepší by bylo, kdyby tam byla léčiva. To by mohlo zpomalit jed, který se nebezpečně šířil naším tělem. Otevřel jsem ji. ,,Sakra" zaklel jsem. Vyndal jsem veškeré látky s nůžkami z torny. ,,Aspoň něco..." Povzdechl jsem si. Mohl jsem být jenom rád, že tam nebyly žádné zbraně. Ty by mi momentálně byly k ničemu. Alespoň tohle k něčemu poslouží, jen jsem potřeboval něco jiného. ,,Potřebuji jen nějakou maličkost. Podepřeš mě?" Zeptal jsem se. Sauron tak učinil a já se bolestivě postavil. ,,Tady v okolí by mohly být plody léčivých bylin." Nechtěl jsem chodit nijak daleko, ale potřeboval jsem to alespoň trochu vyléčit. ,,Vyhlížej malé žlutavé bobulky, to by mohla být Gebona. To by mi mohlo pomoct alespoň zastavit krvácení a vyčistit rány.''

Dračí Duše [YAOI]Kde žijí příběhy. Začni objevovat