Nabídka
♦♦♦
Klasicky - Matteo
Oddělení ♦♦♦ - Děj mimo/posun času
Kurzíva - Myšlenkový rozhovor
♦♦♦
Bití našich srdcí museli slyšet všichni kolemjdoucí, když jsme se rychlostí blesku prohnali ulicemi a mířili do zbrojovny. Darren si nic moc brát nemusel, měl vše sbalené z výpravy pro rostliny, které nám pomohly zjistit tuhle šokující zprávu. Byl jsem nervózní a jezdec, jenž mi momentálně podával meč, taky tak.
Ani Zoran nebyl nejklidnější. Přešlapoval po dvoře a rozhlížel se kolem. Jeho pán mu určitě už zprávu předal, takže se nebylo čemu divit, když se stále ošíval a protahoval si křídla na následující let.
,,Poletíš se mnou na Zoranovi. Budeš si muset dávat větší pozor, protože nemůžu zatěžit draka tím, že bychom si vzali na sebe brnění a více zbraní. To by nám zkrátilo čas,'' vyhoupl se do sedla a podal mi ruku. Já se jakž takž vydrápal, protože jsem nebyl ještě v úplně dobré kondici a jen jsem mu na to kývnul.
Chytil jsem se Darrena pasu a vyrazili jsme rychlým vzletem k našemu cíli. Království nebylo nejblíže, avšak naši skupinu to neodradilo a hnali jsme se kupředu, co nejrychleji Zoran mohl.
Už jsme jen mohli doufat, že se našim přátelům a drakům nic nestalo. Snad.
♦♦♦
Měl v plánu se udobřit s bratrem. Nabídnout mu zázemí u sebe, pod podmínkou toho, že bude žít mírumilovný život. A co se místo toho stalo?
.
.
.
,,Jsi si jistý, že ho přemluvíš?'' optal se ze zvědavosti za letu Leo. Nejdřív jeho slova král ignoroval nebo možná přeslechl... I když to musel slyšet, jelikož se v takové blízkosti křídla jejich draků téměř dotýkala.
,,Je to můj bratr. Doufám, že nebude tvrdohlavý a přijme to. Být na jeho místě, tak to vezmu. Tahle šance se jen tak někomu nenaskytne,'' vyvětlil a zaostřil do dálky, kde už spatřil některé věžičky z bývalých hradeb. Nerad vzpomínal na to, když se přes nevinné lidi dostával k hlavnímu sídlu tehdejší královstké usedlosti, kde stejně nic nenašel.
Aeris se Sidonem ještě párkrát máchli křídly, než už konečně uviděli bílého draka. Byl celý od šrámů a jeho jezdec na tom nebyl jinak. O tom se Alexio se svým dlouholetým přítelem sám přesvědčil, když se se svými draky snesli na zem a přešli do blízkosti Tristana, jenž je oba propaloval ocelovýma očima protkanýma rudými provázky zlosti.
,,Dlouho jsme se neviděli... Bratře,'' poznamenal sarkasticky a udělal bližsí krok k němu. Přesto, že byl Alexio o pár let mladší, byli oba stejně vysocí a o svalech nemluvě. Byli si sobě rovnými, nesli v sobě stejnou krev, ale přesto byli oba dva tak odlišní.
,,Tristane,'' povzdechl si král Fëy a chtěl mu položit ruku na rameno, což bylo jedním máchnutím jeho bratra zamítnuto.
,,O nic se nepokoušej. Nikdy se tobě nepodvolím, co si o našem setkání myslel? Že dostaneš mírumilovné objetí a bude po všem? Že se s tebou vrátím? Ha! Vždy jsem věděl, že jsi až moc naivní, ale až tak?'' zasmál se a s rukou na čele se otočil zády, načež odkráčel pár kroků, než se zastavil nad slovy bratra.
ČTEŠ
Dračí Duše [YAOI]
FantasiMatteo Saluteo. Většina lidí z Bezejmenného království ho znala jen jako syna místního doktora. Avšak po tragické události, kdy jeho jedinný pozůstalý rodič zemřel, ho znal snad každý. Znak vedený přes rameno až na hruď dokazoval, že je něčím vyjí...