Předvolání
♦♦♦Klasicky - Matteo
Oddělení ♦♦♦ - Děj mimo/posun času
Kurzíva - Myšlenkový rozhovor
♦♦♦
V objetí ti dva setrvali ještě notou chvilku. Darren je jen s pootočenou hlavou pozoroval.
I přes to, že jeho otce neviděl, musel uznat, že Leo je více podobný matce. Měli stějně černé vlasy a jejich zelené prameny byly ve stejných částech kštice.
,,Tak to jsi ty,'' obešla Lea matka a sklonila se k Darrenovi, který se ji popravdě bál. Očividně mu to s drakobijci nesvědčilo a kdyby se mohl hýbat, jde ihned za Zoranem, aby ho ochránil.
Leo udělal stejně tak jako rodič. Vespera z batohu vytáhla cosi a podala to synovi.
,,Udělej to ty, bude to lepší,'' usmála se na blonďáka.
Darren se též pokusil o úsměv, který ihned musel shodit, jelikož Leo mu opětovně sahal s mastí do rány.
Když ale otevřel oči, bolest ustala a on byl jako vyměněný. Je pravda, že modřiny a natažené svaly stále pociťoval, avšak ta nejhorší těžkost ustala.
Příbuzní se mezi sebou bavili, jako by těch pět let nikdy Leo neodešel.
Darren se tedy zvedl do sedu, pozoroval je a přinutil se k pousmání. Tmavovláska šťastnějšího neviděl.
Co se ale stane teď? Bude chtít Leo odejít z letky? Opustí ho?
Ne, to se nemůže stát.
,,Mami,'' začal vážně Leo, ,, jak jsi se dostala přes bránu? Mně to trvalo několik dní, než jsem díky schválení u Pëtalské rady dostal povolení odejít,'' zeptal se.
,,Víš, Norio má přísně zakázáno přejít hranice, ale já už jsem několikrát pomohla velkým osobnostem přejít přes naši zem, a tak mi dovolili, aby jednou za patnáct dní mohla na několik hodin za hraniční štít.''
,,To je úžasné,'' obejmul ji Leo znova. Věděl, že po tom, co odešel, to matka s Noriem měla těžké.
Koutkem oka Leo zachytil, že Darren již seděl a natahoval se pro nádobu s vodou. V tu chvíli k němu přispěchal a pomohl mu se napít.
Vespera věděla, že udělala, co mohla. Zvedla se ze země a otočila se na odchod.
Leo odložil lahev a ještě na poslední chvíli k ní přešel.
,,Uvidíme se ještě někdy?''
,,Leo..'' obejmula ho zklesle matka.
Napadl ji ale nápad.
,,Synu, mám pro tebe návrh.''
Leo se s tázavým pohledem otočil nejdříve na Darrena, který se na něj taktéž s červenou tváří podíval, a až poté zpátky na matku.
,,Od tohoto dne, každých patnáct dní se můžeme setkávat vpodvečer u jižní brány,'' navrhla.
Její syn byl překvapený. Mohl by z toho být u matčiny strany problém, ale on věděl, že otcovi to vymluví a přijde, ať to stojí, co to stojí.
,,Dobrá tedy,'' usmál se Leo a naposledy se s ní rozloučil.
Obrátil se na blonďáka, s úsměvem k němu přešel a posadil se po jeho boku.
ČTEŠ
Dračí Duše [YAOI]
FantasiMatteo Saluteo. Většina lidí z Bezejmenného království ho znala jen jako syna místního doktora. Avšak po tragické události, kdy jeho jedinný pozůstalý rodič zemřel, ho znal snad každý. Znak vedený přes rameno až na hruď dokazoval, že je něčím vyjí...