• 43 •

1.3K 113 12
                                    

Spád

♦♦♦

Klasicky - Matteo

Oddělení ♦♦♦ - Děj mimo/posun času

Kurzíva - Myšlenkový rozhovor

♦♦♦

,,Nejsi tu ani při nejmenším vítán, synu,'' promluvila tmavovláska před celým klanem k Leovi. Sidon stál stejně tak hrdě s vypnutou hrudí, jako jeho jezdec. Oba byli na pozoru, jenže i kdyby je z nenadání napadli, Leo znal pohyby všech přítomných.

,,Ano, jsem s tím už dlouhou dobu obeznámen, ale královské povinnosti mě posílají naléhavě do Pëtalského údolí. Hledám jednoho chlapce, co tu možná před několika hodinami procházel. Nedožaduji se však vaší pomoci, ale rád bych jen prošel touto zemí,'' snažil se jemně podlézat Leo.

,,Budiž, ale moji muži tě budou doprovázet a ať tě ani nenapadne nás napadnout,'' vyhrožovala. s čímž se otočila a nechala své pobočníky obklopit Lea s jeho drakem tak, aby na ně muži viděli ze všech stran.

,,Díky, matko,'' šeptl z nenadání. Ta se však ani nepootočila nad slušností svého syna.

Černovlásek se zelenými prameny protkanými v kštici se jen pousmál. Měl to ale štěstí, že je v bažinách nikde nepotkal jeho otec, hlavní vůdce v Grenně. To by se možná taktéž nedožil rána.

Tak se pomaloučkými kroky vydal po dřevěných mostech směrem na východ, kde doufal, že ho brána pustí - i když teď sloužil králi Fëy, to neměnilo nic na tom, že mu v krvi kolovala zběsilost lovce okřídlených plazů.

Když v tom, jak si z nenadání všiml, se nad holými stromy ozvalo šustění. Na jeho území by si to vykládal jako let draka, jenže zde by žádný drak letět neměl.

Lidé Leova rodu zpozornili, když se náhle drak snášel k zemi přímo před ně. Pomalu si ze zad sundavali luky.

V tu chvíli to členu královské letky došlo. Byl to Darren. Tu blonďatou hlavu by poznal snad kdekoliv.

,,Prosím vás, nestřílejte,'' otočil se na všechny.

Jeden ze skupiny strážců však odpověděl: ,,Ty tu nejsi doma a nemáš právo nám rozkazovat. To, že ti tvoje matka udělila takovou milost, ještě neznamená, že se ti podřídíme,'' odsekl a naťal tětivu se šípem.

Leo moc dobře poznal vyřezávaný šíp. Na jejím konci byl jed, který byl přesně vytvořený pro psychopaty z klanu. Byl odebrán sběratelem z pod krovek brouků, jimiž se to tu jen hemžilo. Drakobijci se rádi dívali, když napadené zvíře či osoba trpí.

Zaměření tohoto šípu mělo být rychlé úmrtí. Nikomu se nechtělo čekat, až vystřílejí všechny dřevěné tyčky a až potom by dotyčný zemřel.

Proto tuto zbraň vyladili do dokonalosti. Při styku s kůží se nebezpečný prášek dostal hned do nervů, kde se rychle rozšířil do těla. Osobě pomalu odcházela hybnost ve všech částech těla. Když jim takto nějaká kořist náhodou utekla, stejně by nakonec zemřela na vykrvácení z rány po šípu.

Proto tímto také hlavně lovili letící draky či ptáky, který většinou pád z velké výšky nepřežili.

Leo měl strach. Možná, kdyby tyto informace nevěděl, bylo by to mnohem lepší. Musel nějak odehnat dvojici kamarádů pryč.

Ani nemusel dávat povedl Sidonovi, který se hned začal doprošovat u Zorana. Ten se ale nedal jen tak odbít. A tak dřív, než si draci museli pořádně vysvětlit, co se tu vlastně děje, se ozvalo proříznutí vzduchu.

Dračí Duše [YAOI]Kde žijí příběhy. Začni objevovat