Дванадесета глава

623 29 2
                                    

Маурисио:
След пет години специализация в Цюрих,най-накрая реших и аз да надяна брачната халка. Моята избраница бе Шаная, красива и известна манекенка.Сгодихме се и се върнах, за да вдигна сватба и да покажа на брат си, че вече съм нов човек.
Преди години бях един лигльо, който харчеше парите на заможните си родители. Използвах брат си да ми помага в ученето,така успях да завърша. Отдадох се на ергенски живот. Знаете как е, дискотеки, жени, алкохол и любимите ми екстази. Мислех, че съм щастлив, но за всички бях задник. Отчаях се и взех свръх доза. Озовах се в клиника за наркозависими. Благодарение на Хорхе, мой приятел и колега, аз се възстанових и заминах за Цюрих. Завърших престижния медицински университет и днес съм една от надеждите на Монреал. Доктор Маурисио Виляреал - един от най-добрите хирурзи в Европа.
Днес се завърнах, за да запозная Шаная и бъдещата ми тъща Лола с брат ми и племенничката ми. Но когато се прибрахме стана нещо неочаквано. Прислужницата, която бе наел изпусна подноса като ме видя. Лицето й ми се стори някак познато и това, че тя се уплаши като ме видя, доказва че ние сме се срещали и преди. Но къде?
Брат ми също реагира необичайно. Ако някой счупи чаша или чиния, той вдигаше скандал. Сега обаче не го направи. Напротив, даже показа загриженост към момичето. Явно тя не му е безразлична. Тръгна след нея, за да се увери, че е добре.
-Как ни посрещнаха само! -възмути се Лола.
-Сега ще ви донеса за пиене! -каза Мари, а Ева се зае да почисти стъклата.
-Каква некадърница само!Ще я уволня веднага! Не искам да ми изпочупи наградите от конкурсите за красота! Ще наемем друга слугиня!
Те си говореха, а аз сякаш не ги чувах.Рових в спомените си опитвайки се да намеря отговор на въпроса откъде се познаваме с нея. Нито тя, нито името й ми говорят нещо.
Какво е имало между мен и тази Жаклин?
Станах и отидох към стаите с прислугата. Брат ми бе успял да влезе при Жаклин. Ослушах се и осъзнах, че тя плачеше.
А Роберто се опитваше да я убеди да остане. Тя бе непреклонна. Иска да напусне!
Въпроса е защо?
Харесва ли ви историята? Ако искате ми вярвайте, но я пиша с голямо желание!Следващата глава ще я кача в неделя! До скоро! 😘💖

Where is daddy?/Къде е татко?Onde histórias criam vida. Descubra agora