Жаклин:
Стоях и гледах ту Роберто, ту пръстена, блестящ в малката кутийка. Надеждата в очите му ме накара да се почувствам зле. Не можех да приема, но и незнаех как да му откажа. Той направи много за мен. Децата ни се обичат. Нямам причина да му отказвам, освен че неговият брат е баща на детето ми. Ако му го кажа, ще разбия сърцето му, а ако приема, всички ще са щастливи, но само аз не. Ще гледам как мъжът, направил ме жена,се жени, има деца, а детето ни ще живее без да го познава. Каква каша!
-Аз... незнам! - опитах се да се измъкна от неловката ситуация.
-Знам, че е малко прибързано, но искам да знаеш, че чувствата ми към теб са искрени!Ще чакам колкото е нужно, стига да знам, че някой ден ще ме обикнеш!
-Ще си помисля, но не ти обещавам нищо!
Ръката му покри моята и на лицето му се появи нежна усмивка. Обвиних съдбата, че ме срещна с Маурисио. Той е единствената пречка да кажа 'да' на Роберто.
Вечеряхме, говорейки си за миналите случки, за децата ни. Беше ми приятно с него, но незнаех дали Лусия ще го приеме. Тя иска да е с баща си, ала аз нямам никакво намерение да се обвързвам с Маурисио.При първа възможност ще говоря с дъщеря ми, за да чуя мнението й относно Роберто. Тя ми е много по-скъпа от другите.
...
След вечерята Роберто ме изпрати до вкъщи. Дойде с мен до входната врата. Може би се надяваше, че ще му позволя да ме целуне, но няма да му дам тази възможност. Прозях се и му пожелах набързо 'лека нощ', после влязох вкъщи. Всички спяха. Събух се и се запътих към стаята на момиченцето ми. Усмихнах се, гледайки я как спи с вдигнати над главата ръце. Хвана ръба на завивката и я повдигнах нагоре, за да я завия добре. Целунах челото й и изгасих нощната лампичка. Трябваше да си лягам. Утре отново щях да съм на работа. Тръгнах към стаята и изведнъж крушката светна.
-Къде беше цяла вечер?
-Излязох на вечеря!
-С Роберто, ако не се лъжа?
-Да, това проблем ли е?
-Нямаше да е проблем, ако този Роберто не беше чичо на Лусия!
-По-тихо, моля те!
-Жаклин, играеш си с огъня! Един ден този мъж ще научи, че имаш дете от неговия брат и ще те намрази! А Маурисио ще те обвини, че използваш брат му за пари! Ще си съсипеш живота и най-потърпевша ще е внучката ми!
-Знам, не е нужно да ми напомняш! Това беше просто вечеря... вечеря, която няма да се повтори!
Хей, това е новата глава! Благодаря ви, че харесвате историята ми! Обичкам ви! 💖
ESTÁS LEYENDO
Where is daddy?/Къде е татко?
FanficНа нея й трябваше работа,за да издържа себе си и дъщеря си.На него му трябваше домашна прислужница. Упознаха се,харесаха се и в тоя момент се появи бащата на детето й. Ще прости ли тя за това, че преди години я е изнасилил или ще се омъжи за шефа си?