Роберто:
Влязох в колата си и изчаках Маурисио да влезе в своята. Той тръгна пред мен, а аз го последвах.Целият треперех от гняв. Кълна се, че ако беше в моята кола щях да му размажа физиономията. Не отричам, че го мразех. Докато аз учех старателно и помагах на баща си във фирмата, той се шляеше по дискотеки и се друсаше с наркотици. Мразя го и заради това, че се появи точно когато срещнах идеалното за мен момиче. Заради него тя се изнесе. Но защо е дошъл тук при нея? Защо тя плачеше, а той се опитваше да я утеши? Дали пък не са имали връзка?
Какви ги говоря? Брат ми никога не е излизал с нормално момиче. Спеше с разни девойки само за една нощ.За миг се замислих, дали Жаклин не е била една от тези девойки?Ами детето й? Дали той не е баща на детето? Не, няма как да стане! Маурисио винаги се е пазил! Но дори да е спал с нея, едва ли би я забременил! Все пак е бил на 17,макар че тя е била на 15.Не може да бъде!
Паркирах колата си след неговата. Той слезе и аз го последвах.
-Маурисио, трябва да говоря с теб!
Той дори не се обърна. Затичах се след него и хващайки го за ръката го обърнах към себе си.
-Не ме ли чу? - извиках.
-Пусни ме! От този ден нататък ти забранявам да ме следиш! Забранявам ти да ми държиш сметка и да се бъркаш в живота ми! Ясно?
-Откога си толкова самоуверен? Мислиш си, че като си завършил медицина си голяма работа. Аз те извадих от батака, аз те изпратих в чужбина и те уредих да учиш. - крещях в лицето му.
-Какво искаш от мен?-изкрещя и той.
-Стой далеч от Жаклин!
-Или какво? - предизвика ме.
-Маурисио! - изкрещях и вдигнах ръка, но нещо ме спря.
-Татко! - извика момиченцето ми. Сълзите в очите й ме накараха да се засрамя.Вики никога не ме е чувала да крещя или да посягам на някого. Изложих се пред дъщеря си. Оставих Маурисио да влезе вкъщи, а аз седнах на бамбуковия стол в градината. След малко Вики също седна до мен.
-Защо се карате с чичо?
-Не нещо сериозно! - прегърнах я.
-Тогава защо крещеше така?
-Татко ти си изпусна нервите!
Постояхме на чист въздух и се прибрахме вкъщи. Ще се постарая да не се карам с Маурисио, но ще го следя къде ходи.
На сутринта всичко си бе постарому. Закусихме и тръгнах за работа. Днес определено трябва да се видя с Жаклин и да поговоря с нея. Трябва да знам защо брат ми е ходил при нея и какво е имало помежду им. Това, което не очаквах е обаждане от ресторанта. Приятелят ми ме уведоми, че Жаклин е напуснала. Не мога да повярвам! Защо?
Постарах се да приключа с работата и тръгнах към ресторанта. Спрях на паркинга и отидох при другаря си, за да го разпитам подробно какво е станало.
-Дойде тази сутрин и ми заяви че напуска! Щяла да започва работа при майка си!
-Как не се сетих? Майка й! - промърморих нервно.
Мислех си, че е брат ми, но майка й я е убедила да напусне. Но защо Жаклин се съгласява? Тя е вече на двадесет и две и трябва сама да взема решения за живота си. Ако се омъжи за мен ще огранича достъпа на майка й до нея. За нейно добро.
Благодарих на приятеля ми и напуснах заведението му. Отидох до колата, но спрях и се замислих. Дали да не отида да видя момичетата? Ще видя как е Вики и ще попитам Лусия къде работят майка й и баба й.
Тръгнах към училището и ги забелязах в двора. Имаха час по физкултура. Седнах на пейката и изчаках биенето на звънеца. Не след дълго учителят ги разпусна. Вики дойде при мен, а Луси тръгна към салона.
-Как си, тате? - усмихна се и ме прегърна.
-Добре съм! Като те видях станах още по-добре.
-Ще отивам да се преоблека!
Кимнах и тя отиде към салона.
-Луси!Ела да поговорим!
-Няма да говоря с теб! - тросна се тя.
-Само ще те питам нещо!
-Знам какво ще ме питаш и няма да ти отговоря. Остави майка ми намира.Ти си лош човек и аз не искам да си мъж на мама и мой баща! Разбра ли?
Останах без думи. Малката е същата оса като баба си. Но аз няма да се откажа. Ще използвам връзките си, за да разбера къде работи Елена и ще я убедя, че дъщеря й ще бъде щастлива с мен.
Това е новата глава! Извинявам се, че я качвам толкова късно, но празнувахме Байрям и имах гости. Надявам се да ви хареса продължението. Днес следобед ще кача и другата глава.
KAMU SEDANG MEMBACA
Where is daddy?/Къде е татко?
Fiksi PenggemarНа нея й трябваше работа,за да издържа себе си и дъщеря си.На него му трябваше домашна прислужница. Упознаха се,харесаха се и в тоя момент се появи бащата на детето й. Ще прости ли тя за това, че преди години я е изнасилил или ще се омъжи за шефа си?