Маурисио:
Влязох в колата и се облегнах на седалката. Не смеех дори да се погледна в огледалото. Аз съм един кучи син.Наркоман, насилник и безделник. Чувствах онази същата празнота, която изпитвах, постъпвайки в клиниката за наркозависими. Единственото спасение в този момент беше една доза екстази. Само една доза и...
Телефонът прекъсна мислите ми. Измъкнах го от чантата си и видях на дисплея ието на моят най-добър приятел. Хорхе!
-Маурисио, къде си? Изслушах съобщението ти и веднага звъннах!
-Пред нас съм!
-Добре, стой там! Аз идвам!
-Не Хорхе! Нека се видим на кея!
-Ами... добре! След десетина минути съм там! Чакай ме и моля те не върши глупости!
Затворих и въздъхнах. Запалих двигателя и тръгнах към рибарския пристан. Нощта се спускаше бавно. Колкото по-тъмно ставаше, толкова по-ясни изглеждаха звездите.
Оставих колата на паркинга и се запътих към кея. Загледах се във вълните, които се забиваха в стената под мен.
-Не ми казвай, че мислиш да скочиш! - пошегува се Хорхе и ми подаде бутилка студена бира. Седнах и отпих от газираната напитка.
-Спомних си всичко, Хорхе!
-Какво по-точно си спомни?
-Аз съм насилник! Изнасилих едно петнадесет годишно момиче!
-Маурисио! Ти да не си надрусан?
-Не! Говоря сериозно! За мен е било толкова незначително, че дори съм го забравил. А тя като ме видя,веднага ме позна. Уплаши се и избяга. Мрази ме и с право.
-Не мога да повярвам! Мислех, че сте били гаджета и се е намесил трети човек, а то какво се оказа. - възмути се Хорхе.
-Не мога да променя миналото, но мога да променя настоящето!
-Какво имаш предвид?
-Мисля да замина! Но след като се оженя! - отговорих и изпих остатъка от бирата.
-Моят съвет е да поговориш с момичето! Извини й се и ще видиш колко ще ти олекне!
-Де да беше толкова просто! Аз изпитвам силни чувства към нея. Мисълта, че ще се омъжи за брат ми ме побърква! Не мога да остана тук и да ги гледам колко са щастливи! Ще замина!
-Ти си знаеш! Между другото, не си ли спомни нещо друго освен, че сте били заедно?
-Не! Засега не!
Хорхе стана и аз го последвах.
-Благодаря ти, че ме изслуша!
-Аз ти благодаря! За доверието! И пак си помисли! Мисля, че пропускаш нещо!
-Какво например?
-Помисли и може да се сетиш!
Мразя тези негови тактики. Когато водеше сеансите ми все ми поставяше такива загадки и ме оставяше да размишлявам. Сега също бе забелязал нещо и ме кара да помисля внимателно.
Върнах се в колата и се замислих. Какво пропускам?
Неусетно съм заспал.
-Моля те, недей! Не го прави! - едва шепнеше тя. Толкова бе секси, че дори шепотът й ме възбуждаше.
Откопчах сутиена й и го свалих. Тя стисна очи и от ъгълчетата им текнаха сълзи. Погалих гърдите й и слязох надолу към бикините й. Благодарение на тези хапове можех да я докосвам където и както си поискам. Изхлузих бельото й и не се сдържах. Вдигнах панталона си от земята и бръкнах в джоба.
-Мамка му! Нямам презерватив! Но... няма да те изпусна русалке!
Настаних се върху нея и проникнах надълбоко. Целувах я по врата, а ръцете ми галеха всяки кътче на тялото й. Движих се бавно, наслаждавайки се на момента, защото когато ефекта от хапчето мине след шест часа, тя ще ми издере лицето. Гледах я как затвори очи и сякаш й харесваше. Но както всяко друго нещо и това си имаше край. Свърших и се отпуснах до нея. Жалко, че не можехме да се запознаем. Беше много красива и сигурно името й е красиво.
Някой почука и се стреснах. Беше пазача на паркинга. Свалих стъклото и попитах:
-Какъв е проблема?
-Ако стоите час е безплатно, но ако мислите да спите тук, ще трябва да платите.
-Извинете,задрямал съм! Колко ви дължа?
Мъжът каза една сума и аз му платих. Запалих двигателя и потеглих към общежитието. Телефонът ми иззвъня. На дисплея се изписа частен номер.
-Маурисио Виляноева на телефона!
-Господине аз съм, Ева! Моля ви елате в управлението! Арестуваха ме!
-Какво? - извиках аз.
-Моля ви побързайте, като дойдете ще ви обясня!
Набих спирачките и гумите изсвистяха. Завъртях волана и потеглих с бясна скорост към участъка. Как са могли да я арестуват? Тя е невинна! Ако случаят отиде на съд ще извикам адвокат Хулио Хименес да поеме случая й. Няма да оставя нещата така!
Здравейте отново! Ето я и следващата глава. Надявам се да ви хареса! 💞
أنت تقرأ
Where is daddy?/Къде е татко?
أدب الهواةНа нея й трябваше работа,за да издържа себе си и дъщеря си.На него му трябваше домашна прислужница. Упознаха се,харесаха се и в тоя момент се появи бащата на детето й. Ще прости ли тя за това, че преди години я е изнасилил или ще се омъжи за шефа си?