Тридесет и шеста глава

555 22 0
                                    

Шаная:
Сутрешното гадене, световъртежа и умората продължаваха цяла седмица. Крайно време беше да отида на лекар и да си направя изследвания.
Освежих се и отворих гардероба си. Нямах тоалет за ходене при лекар затова облякох ленена рокля, изплетена на една кука и я комбинирах със плетено наметало. Тръгнах към вратата и тя се отвори пред мен.
-Къде така? - попита майка ми, влизайки без да я каня.
-Излизам!
Тя извади от джоба си нещо, което приличаше на многоцветен химикал. Подаде ми го и каза:
-Това е тест за бременност! Влез в банята и го направи!
Стоях и гледах теста. Нима съм бременна?
-Хайде! - подкани ме тя.
Взех го с треперещи ръце и тръгнах към банята. Краката ми също се разтрепериха. Ами ако теста покаже че съм бременна, какво ще правя? Целия този труд, всички пари за липосукция на бедрата и ханша, за силиконовите импланти в гърдите и устните ми... Всичко ще отиде на вятъра. Въздъхнах нервно и направих теста. Оставих го в банята и излязох, молейки се да е отрицателен. Дано, защото ако се окажа бременна, ще се наложи да го махна.
Обикалях стаята, чакайки да минат пет минути. Тези пет минути ми се сториха като пет месеца. Не издържах и отидох в банята, за да видя теста. Отворих капачето и под него се бяха изписали две чертички. Стиснах ченето си от яд. По лицето ми потекоха сълзи. Колко съм глупава? Трябваше да си сложа спирала или диафрагма. Сега нямаше да съм в това положение.
-Е, какъв е резултата? - попита майка ми.
- Отрицателен! - казах и хвърлих теста в коша за боклук. Това, което не очаквах е, че майка ми се наведе и го взе. Отвори капачето и ме погледна изпод веждите си.
-Положителен е! Не си ли доволна?
-Това бебе няма да се роди! - заявих твърдо.
-Слушай какво, празноглавке! Това бебе е твоят шанс да се омъжиш за доктора. А ако излезе момче, ще наследи и фирмата на Роберто Виляноева. Разбираш ли?
-Не, не разбирам! Аз съм успешна манекенка с много пари и слава. Не ми трябва да си съсипвам кариерата и тялото, за да стана майка.Така сме си добре!
-А когато остарееш, мойто момиче? Кой ще те гледа?
-Оф мамо, стига! - извадих телефона си.
-На кого ще звъниш?
-Ще запиша час за аборт!
-Не, няма!
-Майко не ми се бъркай! - извиках и набрах номера на бюрото за справки. Почукването на вратата прекъсна спора ни. Сигурно е Маурисио, забравил е някой документ и... Когато отворих вратата онемях. Роберто! Изглеждаше бесен. Нахлу в стаята ни, а аз се учудих как портиера го е пуснал.
-Маурисио го няма!
-Знам! Идвам при вас!
-И... каква е причината?
-Не се прави на ударена Шаная! Тази сутрин от банката ми се обадиха, за да ми съобщят, че от сметката на семейството ни са изтеглени 250 000 евро.
-Моля?- извиках аз. -И мислиш, че съм ги взела аз?
-Или ти, или майка ти?
-Как смееш?
-Смея, защото на чека стои подписа на Маурисио. Една от вас двете е изтеглила парите.
Ядосах се и отидох до чекмеджето взех папката с документи и я дадох на Роберто.
-Това е банковта ми сметка! Както сам виждаш аз постоянно получавам хонорари от фотосесии, участия в реклами и дефиниране по модни ревюта. Погледнах към майка ми и казах:
-Имам достатъчно пари да се издържам!
-Тогава кой може да ги е взел?
-Ева! - обади се майка ми.
- Глупости! Парите са изтеглени вчера, а Ева беше с нас на турнира!
-Може да ги е изтеглила следобяд! - предположих.
Роберто се позачуди, но отказа да приеме.
-Ще сигнализирам в полицията! Нека заловят извършителя! Извинете ме!
Изпратих го и заключих вратата. Обърнах се и видях майка ми разтреперена да си сипва уиски.
-Ти си била! - посочих я с пръст. - Пак си започнала да играеш на покер!
-Не, Шани! Аз... имах стар дълг и... трябваше да го платя!
-Чудесно, а сега като те арестуват не ме карай да ти помагам!
-Моля те Шани! Аз съм ти майка! Отгледах те, изучих те...
-Добре, добре! Не започвай пак! Ще звънна на Марта и ще я помоля за услуга!
Хей, това е новата глава. Надявам се да ви хареса. Ще се опитам да кача довечера, ако не ще кача утре сутринта. До скоро! 😘

Where is daddy?/Къде е татко?Место, где живут истории. Откройте их для себя