!В главата има открито сексуално съдържание! Маурисио:
Станах рано тази сутрин и отидох в клиниката, за да проверя дали са пристигнали документите ми от Цюрих. Нямах търпение да започна работа. Само така мога да забравя за проблемите си.
Влязох и се насочих към регистратурата.
-Кабинета на д-р Браун!
Жената ме изгледа и каза:
-Втория етаж, стая 28.
Благодарих и тръгнах към асансьора. Качих се на втория етаж и тръгнах към стая 28.След като я намерих, почуках и влязох.
-Добър ден! -поздравих.
-Добър ден! Какво ви води насам?
-Аз съм Маурисио Виляноева,дипломиран сърдечен хирург...
-А, да! Документациите са вече на бюрото в кабинета ви!
-Мой кабинет?
-Да, разбира се! Кабинет с оборудвана операционна система!
-Кога ще мога да започна?
-Доколкото знам вече сте назначен! Момент, да проверя графика ви... Да, довечера сте нощна!
-Благодаря!
Излязох и тръгнах към изхода. Щастлив съм, че ще мога да започна веднага. Трябва да се прибера, да поспя, че ме чака нощно дежурство.
...
Паркирах колата и влязох в двора. Забелязах Виктория и Лусия да тренират салто.
-Здравейте, принцеси!
-Чичо! -извика Вики и се хвърли в прегръдките ми. Погледнах към Лусия, тя седна на тревата да изчака.
-Вики, иди кажи на Ева да ми изцеди един портокал.
-Добре! -изчурулика и хукна към вкъщи. Аз се приближих до седналото момиченце и седнах до нея.
-Къде е майка ти, Лусия? -попитах,а тя обърна погледа си към мен.
-Защо се интересувате от мама? Познавате ли се?
-Това се опитвам да разбера, миличка! Тя ми е сърдита, а аз незнам защо! Ще ми кажеш ли къде е?
-Работи в ресторанта до училището ми!
-Благодаря ти! При първа възможност ще се отбия да говоря с нея, но ти не й казвай. Нека бъде изненада! -намигнах й и на лицето й се появи сладка усмивка.
Дъщеричката на Жаклин е много сладко дете. Двете с Вики толкова си приличат, сякаш са сестрички. Ева ми донесе фреша и седнах отстрани да гледам тренировката на момичетата. Как ми се искаше и аз да имам дете. Вече съм на 29 години и мисля, че ми е време.
Качих се горе при Шаная.Заварих я върху велоаргометъра. Беше облечена в прилепнало трико. Изглеждаше толкова секси.Като ме видя, слезе от уреда.
-Скъпи! -прегърна ме и залепи устните си за моите. Товаи чаках. Увих ръце около талията й, а сложи краката си на кръста ми. Без да отделям устните си от нея, я положих на спалнята. Отървахме се от дрехите и се сляхме в едно цяло. Обожавах я, въпреки че гърдите й и устните й са от силикон. Целувах я жадно, докато се забивах в нея. От устата й започнаха да излизат стенания, които ме накараха да ускоря темпото. След няколко силни тласъка достигнах до кулминацията. Усетих как се освободих от натрупалото се в мен напрежение. Станахме и влязох да се изкъпя. После се излегнах и заспах.
BẠN ĐANG ĐỌC
Where is daddy?/Къде е татко?
FanfictionНа нея й трябваше работа,за да издържа себе си и дъщеря си.На него му трябваше домашна прислужница. Упознаха се,харесаха се и в тоя момент се появи бащата на детето й. Ще прости ли тя за това, че преди години я е изнасилил или ще се омъжи за шефа си?