Деветнадесета глава

593 27 0
                                    

Лусия:
Вече бях научила всички техники в акробатиката. Можех да правя шпагат, предно и задно салто, мост и свещ. Сега двете с Вики трябваше да тренираме като двойка. Мен ме е страх от високото, затова аз ще я крепя отдолу докато тя изпълнява номера си отгоре.
-Здравей красавице! - чух гласа на оная кикимора. -Спортуваш ли?
-Тренирам лельо! -поправи я Вики. Шаная май се обиди като чу думата "лельо".Физиономията й изведнъж се промени.
-Наричай ме Шаная! -усмихна се показвайки белите си зъби.
-В края на месеца ще е първото ни състезание! - поясни Вики. -Двете с Луси ще участваме! Може да дойдете с чичо да ни гледате!
-Аз съм заета, скъпа! Чичо ти ще е на работа!
Тая наистина е гадна.Мразя я.
-Луси! -чух гласа на майка ми. Добре, че дойде. Хукнах към нея. Тя ме прегърна и сякаш чух тракане на токчета зад гърба си. Обърнах се и видях Шаная да стои пред мама.
-Оттук нататък не искам да си водиш отрочето тук. Запиши го да тренира другаде! Ти също нямаш работа тук!
-Съжалявам, но децата тренират заедно! А и господин Роберто разреши!
-А да! Забравих! Ти се чукаш с Роберто, за да те издържа!
Това, което не очаквах е острата реакция на майка ми. Тя замахна с ръка и зашлеви Шаная.
-Не ме сравнявайте със себе си! Аз съм жена с достойнство и не използвам мъжете за пари.
-Ах ти,долна...-изръмжа Шаная.
-Не говори така на майка ми, разбра ли? -изкрещях й и се засилих да я ритна, но мама ме дръпна.Вики дойде при нас.
-Какво става? - в очите й се четеше тревога.
-Вики, скъпа!Слугинята на татко ти ме удари!
-Не я слушай Вики! Тя обиди мама, затова получи шамар.-посочих Шаная с пръст.
Майка ми клекна до приятелката ми и й каза:
-Скъпа, ние с Луси вече няма да идваме тук, за да не досаждаме. А тренировките ще ги правите във физкултурния салон. Налага се миличка!
-А ще може ли да дойда тази вечер у вас на гости?
-Разбира се, слънце!
Подскочих от радост, а госпожа кикимора не посмя да възрази и се прибра вкъщи.Вики отиде да си вземе чантата и да предупреди Ева, че идва у нас. Чака ни страхотна вечер!

Where is daddy?/Къде е татко?Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora