Роберто:
Влязох в залата, където се очакваше да се проведе турнира и се учудих, че вече се беше напълнила. Огледах се за празни места и след като не намерих се качих на втория етаж. Там за мое щастие местата още не бяха се запълнили. Седнах на втория ред и започнах да оглеждам хората седящи долу. Надявах се да мерна Жаклин, но я нямаше. Дали е закъсняла? Едва ли? Тя е много отговорна майка и не би закъсняла за най-важното събитие за детето си. А и Луси едва ли щеше да й позволи.
Докато се оглеждах забелязах Маурисио сред хората. Беше си взел камерата за да снима. В мен се надигна гняв след това, което Жаклин ми сподели. Не мога да повярвам, че този негодник е мой брат.
Осветлението изгасна и наоколо настана мрак. Няколко прожектора осветяваха сцената, привличайки вниманието на присъстващите. Появи се костюмиран младеж.
-Добър ден, уважаеми родители, ученици и гости! Добър ден и на журито!Днес за пета поредна година ще се проведе турнира по акробалет. Наградата за победителите е ваучер за пазаруване на стойност 1000 евро и възможност за участие в регионалните турнири в Мадрид. Време е да дадем възможност на участниците да ни представят това, което са подготвили!
Той се прибра, а на сцената излязоха момиче и момче, които танцуваха валс.А след тях бяха две момиченца.Това бяха моята Вики и Лусия. Хванаха се за ръка, а с другата си ръка образуваха две дъги, които съединявайки се образуваха едно голямо сърце. Разнесе се музиката на Чайковски от "Лебедово езеро".Двете затанцуваха в синхрон, комбинирайки шпагати, салта и сложни фигури, които нормален човек не би могъл да направи. Накрая се появиха и други момиченца, облечени като тях. След края на танца цялата зала избухна в аплодисменти.Вики се оглеждаше тъжна. Изправих се да ме види, а те забелязаха Маурисио и двете започнаха щастливо да му махат. Луси ме забеляза и лицето й помръкна. Дръпна ръката на Вики и ме посочи с поглед.Вики много се зарадва като ме видя, а Лусия се обърна към брат ми. Той й каза нещо и тя поклати щастливо глава.Маурисио и Лусия се привличаха, без да подозират, че са баща и дъщеря. Но къде е Жаклин?
Момичетата се прибраха и шоуто продължи. Беше ми безинтересно и слязох долу. Попитах една жена накъде са съблекалните и тя ми посочи вратата,на която пише "Изход".
Отворих я и видях до нея друга врата. Влязох и се оказах в съблекалня пълна с деца и родители. Една позната физиономия привлече внима ието ми. Ева! Беше дошла,за да помогне на на дъщеря ми. Изглеждаше толкова различна със спуснати коси и елегантна рокля вместо прислужническа униформа. Виктория бе толкова щастлива, че тя е с нея, че аз изпитах вина за това, че я изгоних. Не посмях да я доближа. Не знаех как да я погледна след снощи. Беше ме срам.
Вики ме забеляза и помаха. Ева се обърна към мен, но не реагира. Сякаш сме непознати. С риск да прозвучи глупаво ще си призная, че грижите и вниманието на Ева ми липсват. Тя винаги се е държала добре с мен и аз никога не съм й се каеал. Живеехме като семейство. Но да я направя моя жена? Не, това е ъпсурт!
Сред родителите забелязах Жаклин. Изглеждаше толкова красива, а тази нейна усмивка стопляше сърцето ми.
Изведнъж до нея се появи Маурисио. Лусия се хвърли в орегръдките му и му каза "благодаря".Жаклин също му благодари.
-Ще направя две копия и ще ти подаря едното! - каза на Луси и я щипна по бузата. Изпитах болезнена ревност когато видях как брат ми ловко я целуна по бузата и тръгна към мен.
-Роберто! - изненада се изписа на лицето му.
Заобиколих го и отидох при Виктория.
-Браво скъпа! Представи се блестящо! - поздравих я и погледнах към Луси. Едва сега като знаех истината забелязах колко много си приличат двете. Исках или не Луси бе моя племеница. Изпитах чувство за вина, че нарекох това невинно детенце копеле. Усмихнах й се и посегнах да я погаля. Мислено се извиних и си обещах да се погрижа за Жаклин и за нея, без да казвам на брат си. Беше мой дълг като нейн чичо.
Хей, ето я новата глва, както обещах. Довечера ще се опитам да кача още една глава. В следващите глави огромна сума пари ще изчезнат от банковата сметка на семейството, а виновна ще се окаже Ева. Дали ще я оправдаят или ще влезе в затвора, очаквайте продължение!!! 💞
ESTÁS LEYENDO
Where is daddy?/Къде е татко?
FanficНа нея й трябваше работа,за да издържа себе си и дъщеря си.На него му трябваше домашна прислужница. Упознаха се,харесаха се и в тоя момент се появи бащата на детето й. Ще прости ли тя за това, че преди години я е изнасилил или ще се омъжи за шефа си?