Роберто:
Успях да приключа с работата във фирмата и си тръгнах по-рано. По пътя видях сергия с красиви цветя. Спрях колата си и отидох при продавачката.
-Добър ден! Препоръчайте ми цвете за красива дама!
-А дамата каква ви е?
-Има ли значение?
-Разбира се, че има! Белите рози са за приятелка, хризантемите са за майка, леля и др., а жасминът е за влюбено момиче.
-Жасмин? Хубаво име, като Жаклин! Ще го взема!
Платих и взех саксийката с цветето. Ухаеше прекрасно. Сложих го на седалката до мен и потеглих.
Спрях пред заведението. Пикът беше преминал и сега имаше повече свободни маси. Жаклин бършеше една от масите. Беше толкова красива, че нямаше нужда от скъпи дрехи и грим.
-Жаклин! -усмихнах й се.
-Господин Роберто!
Приближих се до нея.
-Това е за теб скъпа!
-Благодаря! -помириса цветето и въздъхна. -Ухае прекрасно! Какво ще пиете?
-Безалкохолна бира!
-Добре седнете, ще ви донеса.
Гледах я как прецизно си върши работата. Все повече се влюбвах в нея. Дори мисля да й предложа брак. Но не тук и сега. Първо ще се приготвя и тогава.
Изпих бирата и бутна парит под пепелника.
-Аз тръгвам Жаки!
-Довиждане!
...
Прибрах се доволен. Вики и Луси ме посрещнаха и ми показаха какво са постигнали след тренировъчния ден. Изслушах ги и се кчих в стаята си. Погледнах към спалнята и си представих Жаклин да лежи върху нея. Изпитах напрежение в слабините и нужда да се освободя. Влязох в банята, за да се оправя. Затворих очи и си представих Жаклин. Тези черни къдрици, нежната й кожа. Толкова силно я желая, че свърших веднага.
-Ах,Жаки! Луд съм по теб!
Излязох от банята и се преоблякох. Слязох долу и се засякох с брат ми.
-Къде отиваш?
-В клиниката! Тази вечер съм нощна смяна!
Зарадвах се от факта, че Маурисио ще работи. Той е най -добрия хирург в страната. Пък и няма да се засичат с Жаклин.
На вратата се позвъни.
-Мама! -извика Луси и отключи. Тя влезе и прегърна детето си.
-Хайде скъпа! Вземи си нещата.!
Брат ми, като бивш женкар й предложи да я закара.
-Аз ще я закарам! -заявих твърдо двамата излязохме навън. Качиха си и ги откарах.
VOUS LISEZ
Where is daddy?/Къде е татко?
FanfictionНа нея й трябваше работа,за да издържа себе си и дъщеря си.На него му трябваше домашна прислужница. Упознаха се,харесаха се и в тоя момент се появи бащата на детето й. Ще прости ли тя за това, че преди години я е изнасилил или ще се омъжи за шефа си?