Виктория:
Никога не съм виждала татко пиян. Той беше моят ангел-пазител, моят герой, моето всичко.Тази нощ,гледайки го в това състояние се почувствах толкова слаба.
Защо беше всичко това? Защо татко се разкрещя на чичо? Защо каза и на Ева да си тръгне? Тя за какво е виновна?
Усетих как сълзите ми напираха. Утре за мен бе важен ден. С Луси толкова тренирахме за този турнир.Много исках да грабнем златната купа и исках хората, които най- много обичам да са до мен.
Отидох до стаята на Ева и открехнах вратата. Видях как нареждаше дрехите си в един голям кафяв куфар. От време на време бършеше сълзите от лицето си. Не се сдържах и влязох.
-Не си отивай Ева! Моля те!
Когато ме погледна се разплака още повече.
-Много ще ми липсваш, съкровище!
Целуна двете ми ръце и през сълзи каза:
-Ще дойда да те гледам! Обещавам!
Прегърнах я и заплаках с нея. Тя ми беше и майка, и учителка и приятелка през всичките ми години. Не искам да я пусна. Обожавам закуските й, приказките и песните й. Ще ми липсват страшно много.
Прибрах се в стаята си и след дълго въртене заспах. Събудих се и станах да се приготвя. Турнирът започваше в единадесет. Това, което ме изненада бяха още два куфара и сакове с дрехи. Сигурна съм, че бяха на Шаная. Всички щяха да си тръгнат и щях да остана самичка. Запътих се нагоре по стълбитеи поех по коридора, водещ към стаята на татко. Отворих без да чукам и го попитах:
-Доволен ли си? Кажи ми!
Той лежеше и дори не ме погледна.
-Няма ли да кажеш нещо? - попитах го още веднъж, но той не реагира. -Татко!
Погледна ме и протегна ръка да ме погали.
-Съжалявам за снощи, мъниче! Аз пих доста и... не помня много!
Седнах на леглото му.
-Да ти припомня тогава! Ти каза на чичо да се изнесе заедно с леля и баба Лола! Същото каза и на Ева. Рано сутринта Ева напусна къщата, а сега и чичо си тръгва.
-По-добре да си върви! - каза татко и облегна глава на възглавницата.
-Защо?
-Така е най-добре!
-Заради Жаклин ли се скарахте? -попитах с надежда да ми отговори.
-Кой ти каза това? - вдигна глава и ме погледна строго.
-Чух Ева и Мари да си говорят!
-Нищо! Ще си наемем друга помощница и всичко ще се нареди!
-Татко, днес ще се проведе турнира! С Лусия ще играем заедно и искам всичко да мине добре. Не се карай с чичо и Ева, моля те!
-Няма скъпа!
-Благодаря ти!
Хей, това е новата глава. Утре следобед ще кача другата, която ще е много по-дълга и интересна. Лек ден на всички!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Where is daddy?/Къде е татко?
ФанфикНа нея й трябваше работа,за да издържа себе си и дъщеря си.На него му трябваше домашна прислужница. Упознаха се,харесаха се и в тоя момент се появи бащата на детето й. Ще прости ли тя за това, че преди години я е изнасилил или ще се омъжи за шефа си?