Chapter 49

1.2K 157 81
                                    


Opijena sam.Njegove blizine.Njegovog dodira.Sam osećaj pritiska njegovih usana nad mojim je opijajući.Plašim se načina na koje se moje telo veže oko njega.Moje misli...moje srce.

"Šta će se sada dogoditi?" tiho postavljam pitanje. Glas mi je nežan, malo podrhtava I ako ne želim.Oči su mi zatreperile u mraku kada sam osetila njegov osmeh.
Prestala sam disati kada sam osetila njegove obe ruke na mojim kukovima.Njegov dodir ostavlja trag na moju kožu.Poput tetovaže.

"Poljubiću te,anđele." Obaveštava me sa tonom glasa koji naglašava da je pun sebe jer oseća moje ubrzano disanje I kako mi se telo naježi od njegovih dodira.Prija mu to.
"A šta ako ti ne dozvolim,mračni stranče?" oblizujem svoje već suve usne I smelo mu postavljam to pitanje. Oboje znamo da to neću učiniti ali jednostavno, želim da se borim pre nego što mu se predam....potpuno.

Ujela sam donju usnu u trenutku kada sam osetila njegov stisak na mom struku kako se pojačao.Nepoznata osećanja su me preplavila kada sam jasno osetila njegove ubrzane uzdisaje na mom licu.
"Izgovaraš nešto što ne misliš,anđele" promuklo odgovara, glas mu je hrapaviji.
"Kako znaš da to ne mislim?" pomalo zbunjeno pitam I ako se trudim da zvučim nezainteresovano.

Nekako sam se suzdržala da ne ispustim jecaj kada mi se licem približio.Njegove usne su pored mog desnog uveta.Nekako sam se uspaničila I trudila se da svoje disanje nekako usporim.

"Tvoje telo te odaje,anđele." Samouvereno odgovara I osetila sam u sledećem trenutku toplotu u obrazima.Zna.Ne mogu mu to priznati I I dalje se borim I ako znam da ću izgubiti.Kakva bezizlazna situacija.

"Hladno mi je" nekako pokušavam da ga slažem I ako znam da je to nemoguće.Nakon što sam to rekla protrljala sam ruke kao da će me to malo utopliti.Da, hladno mi je ali mi telo definitivno ne drhti od hladnoće.I on to zna.

Nekoliko trenutaka nastupila je tišina dok brzo trepćem u mraku I ako znam da ništa neću videti.Očekujem njegov odgovor. Progutala sam pljuvačku kada sam osetila njegove usne na mojoj ušnoj školjki I tačno osećam njegove izvijene usne.
"Nisam mislio na to,anđele" kroz šapat me obaveštava I polako sam zatvorila oči ne želeći da se predam. Krenula sam protresti glavu ali sam se naglo zaustavila kada sam osetila njegove prste na mojoj ruci.

Nežno je prošao sa njima preko nje I osetila sam kožu kako mi se naježila pod njegovim dodirom.
"Baš ti je hladno" osećam smeh u njegovom glasu I želim da mu nešto kažem što će ga malo spustiti ali nemam šta, sve je vidljivo.Zar me je tako lako pročitati?Izgleda da jeste.

"Trebala sam se deblje obući" podigla sam I spustila ramena nakon što sam to rekla.
"I pre sam ti rekao, anđele, nemoj me lagati.Nikada." ozbiljno mi govori I stvarno ne razumem samu sebe, protiv čega se to borim?

Želim mu reći koliko deluje na mene, koliko mi znači, kako se osećam zbog njega ali ćutim.Ne progovaram.To ga ne sprečava.
"Telo ti vapi za mojim dodirom..." nežno govori dok čvrsto zatvaram oči "disanje ti je neuravnoteženo, srce ti jako lupa o grudi" glas mu je postao mračniji dok govori.

Ruke mu opet nalaze put do mojih kukova ali ne zaustavlja se tu.Odjednom mu se ruke obmotavaju oko mog struka I na neki način me grli.Naglo sam ispustila jecaj kada sam u sledećem trenutku bila podignuta.Noge su mi našle put oko njegovog struka a ruke se našle na njegovim ramenima I jako me je pribio uza zid.

Glave nam se nalaze na istoj visini I nos se dodiruje sa nosem, čelo sa čelom, dah se odbija o dah.Osećam kako mi telo sada nenormalno drhti.Krv mi ključa u telu I adrenalin je toliko jak da se osećam opijeno.

"Ova strast će biti moje prokletstvo" govori tako tiho I grubo da osećam kao da je to upućeno samo njemu da ga odvrati od svega ovoga, ali, ne može.
"Tvoja koža je tako meka..nežna" polako pomera obe ruke gore, uz moje telo sve dok se nisu zaustavile na mom vratu. Prsti mu drhte dok ih osećam na svojoj koži.Nikada se nisam osetila ovako.Nikada nisam poželela ovako nešto.

The Stalker (EDITING!)Where stories live. Discover now