Chapter 32

1.7K 204 35
                                    


Ljutito sam obrisala suzu koja je bez dozvole napustila moje oko i najbrže što sam mogla sam otišla do spoljašnjih vrata, zaključavajući ih. Naslonila sam čelo o njih i ujela sam se za donju usnu govoreći sebi kako neću početi da plačem. Jača sam od ovoga. Jača sam od njega, i spremna sam da ga poslušam i da nadjačam ovo što osećam. Nemam izbora...moram.

Trljam oči i ispuštam drhtav izdah kada se okrećem i počinjem se peti uz stepenice približavajući se svetlu koje mi je sada baš potrebno. Kao po znaku, čim sam prešla poslednji stepenik Kate je otvorila vrata svoje sobe i sa svojim jedva otvorenim očima me je pitala
„Ko je došao?" na to sam podigla obrve ne razumejući na koga misli
„Šta ko je došao?" osećam se baš malaksalo pa se hvatam za kvaku svoje sobe kako ne bih pala
„Pa čula sam spoljašnja vrata,Leila" odgovara mi sumnjičavo i tek sada shvatam o čemu govori.

Opet sa prstima trljam oči i umorno odgovaram
„Učinilo ti se,Kate. Niko nije došao" nemam više volje da odgovaram na njena pitanja i otvaram vrata svoje sobe, ulazeći u nju i po treći put večeras joj govorim
„Laku noć, Kate" i zatvaram vrata svoje sobe ulazeći u svoj svet.

Gasim svetlo u sobi ostavljajući upaljenu noćnu lampu i ležim na krevet odmah zatvarajući oči i govoreći sebi kako je vreme da spavam i da se sutra probudim kao nova, sveža osoba.

...

Sledećeg dana se budim umorna i znam da je za to uzrok moja nesanica i prevrtanje po krevetu. Čim sam ustala, otišla sam u kupatilo i pod tuš želeći da voda ispere svu nelagodnost koju osećam. Osetila sam se malo bolje nakon što sam se istuširala i obavila ličnu higijenu, ali..i dalje nije to to.

Oblačim roze,duboke helanke i običnu belu majicu dok kosu vezujem u veliku,neurednu punđu osećajući se spremnom da nedelju provedem ceo dan u kući. Sada je 10h ujutru i sigurna sam da Kate spava. Ovo je jedini dan tokom cele nedelje u kom Kate dozvoljava sebi da spava koliko može. To nije nagrada samo za nju, već i za mene ali ipak kada bolje razmislim nije toliko velika nagrada znajući da ću celu kuću sama morati očistiti i srediti.

Izlazim iz sobe i odlazim u ostavu koja je poslednja soba na drugom spratu i uzimam sve što će mi trebati da ovu kuću dovedem u red.

Počela sam od kuhinje, prelazeći na dnevni boravak i posle njega sam svaku sobu na drugom spratu očistila sve dok nisam dobila osećaj da će me ruke odati i za kraj sam ostavila zajedničko kupatilo u kom sam upalila veš mašinu sa gomilom moje i Kate'ine odeće znajući da bi Kate koliko je lenja svu odeću poslala na hemisko čišćenje.

Na kraju sam izmoreno sela na kožni kauč u dnevnom boravku i rešila sam da nagradim samu sebe nakon što sam uzela telefon i poručila narudžbinu na kraju rekavši svoju adresu. Dok čekam dostavu upalila sam televizor videći da je pola dva i samo sam listala programe sve dok se nisam zaustavila na film u kom glumi Nicolas Cage. Savršeno.

Dok gledam film imam osećaj da me mozak na svaki mogući način pokušava naterati da se suočim sa mislima koje toliko izbegavam. Misli o mračnom strancu. Šta mi se sve to sinoć dogodilo. Način na koji sam ga izazivala. Uzdišem i ustajem nakon što sam čula zvono, otvarajući vrata pozdravljam dostavljača pice i plaćam ga nakon čega uzimam ogromnu porodičnu picu i zatvaram vrata i obavezno zaključavam vrata.

Stomak mi se stegnuo od gladi i zadovoljno sam otvorila kutiju dozvoljavajući mirisu pice da ispuni sva moja čula. Prelepo. Oblizala sam usne i zavalila se na kauč govoreći sebi kako mogu jesti koliko god hoću i da to nije zabranjeno.

Kate je došla u trenutak kada se završio film i počela sam listati po kanalima dok gutam poslednji zalogaj pice. Ona podiže obrve kada na stolu vidi ogromnu kutiju u kojoj je bila pica a od nje su ostala samo dva parčića. Nakon što je shvatila da sam se prejela, podigla je pogled ka meni gledajući me sa upitnim pogledom.

The Stalker (EDITING!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin