*Nekoliko dana kasnije*
Iz sve snage se trudim da ne brojim dane od mog poslednjeg susreta sa mračnim strancem.Zaustavila sam tok svojih misli osećajući se veoma umorno jer celu noć nisam spavala, što je postala konstanta tokom ovih praznih dana u sedam ujutru spremna za poslednji školski dan u ovoj nedelji i da pokušam da se uklopim u društvo.
Ustala sam iz svog toplog kreveta i ulazim u svoje kupatilo, odmah ulazeći pod tuš, nameštajući odgovarajuću temperaturu vode. Pokušavam zanemariti peckanje na obrazu i puštam vodi da me umiri.Zamišljam da je voda koja me okružuje i koja mi se spušta niz telo ustvari voda sačinjena od mojih suza.Govorim sebi da sam ovoliko suza ispustila zbog mračnog stranca i da njima nikada neće biti kraja.Uspevam da ubedim sebe u to na kratko.
Nakon što sam lepo oprala kosu,izašla sam iz tuš kabine i obmotala jedan peškir oko kose i drugi oko tela. Prišla sam vitrini iznad koje je prelepo okruglo ogledalo koje sam obrisala kako bih se mogla videti kroz maglu koja se pojavila na njemu.
Susrećem se sa svojim pogledom u ogledalu i gledam direktno svoje plavo-sive oči. Podočnjaci su mi crni i u očima mogu razaznati tugu ali,ipak, i na svoje iznenađenje formiram blagi osmeh na licu i govorim sebi da ću sve ovo preživeti.
Nakon što sam oprala zube i osušila kosu sa fenom,puštajući svoju blago kovrdžavu kosu da mi prekrije ramena,izašla sam iz kupatila.
Imam osećaj kao da sve mahinalno radim,jednostavno zato što moram, ali ipak radim i to me drži.Idem do ormara i obukla sam crne uske farmerice i duks koji mi prekriva butine, osećajući želju da obučem nešto široko.
Baš nakon što sam se obukla,Kate je ušla u moju sobu sa velikim osmehom na licu.
„Dobro jutrooo" i kada sam se okrenula ka njoj,videla sam rumene obraze i znala sam da se čula sa Zac'om.Makar je neko srećan u ljub...Protresla sam glavom, ne Leila, ne razmišljaj.„Dobro jutro" uzvraćam sa lažnim osmehom na licu i posmatram je kako gleda šta sam obukla i vidim dopuštajući pogled na licu.
„Idemo da jedemo?" podižem obrve i vidim kako se njen osmeh povećava nakon što uzvraća.
„Važi,dušo, samo da nam spremim proteinske palačinke" i okreće se sa tim i izlazi iz sobe,ostavljajući me samu.Nakon što je izašla,ispustila sam izdah i sela sam na krevet.Glava mi se ne željeno okrenula ka polici i samim tim otvaram prvu fioku i iz nje vadim crnu ružu.Okrećem je oko prstiju i vidim kako se jedna latica odlepila jer se selotejp traka na tom delu osušila.
Nikada nisam znala da sastavljam stvari,ali, imala sam nagon nakon što sam je uništila, tj. nakon što sam iščupala sve latice i bacila sve tako u kantu, da je izvadim i pokušam zakrpiti, kao što sada pokušavam i svoje slomljeno srce.
Prislanjam ružu uz nos i uzimam dubok udah i srce mi je počelo ubrzano lupati kada sam osetila miris vanile.Njegov miris.Kao da me je opekla, ružu sam ubacila u fioku i brzo ustala,okrećući se i izlazeći iz sobe,zatvarajući vrata za sobom.Ujela sam se za donju usnu kada sam protresla glavom i opet svaku pomisao na njega sam zaustavila spremna da nastavim sa svojim životom i depresijom kao da ga i nije bilo.
Spuštajući se niz stepenice, zamirisala sam prelep miris čokolade i čula sam stomak kako se buni,ulažeći u kuhinju.
„Tačno na vreme!" Kate je zapevala, stavljajući na šank dva tanjira ispunjenih sa palačinkama i tačno na njima sam videla ovsene pahuljice, ali me je najviše privukao preliv od čokolade preko.
„Kraljica si" zahvalno sam rekla i čula sam njen kikot
„Reci nešto što ne znam,draga" i sela je do mene i ona nestrpljiva da proba njen specijalitet.
KAMU SEDANG MEMBACA
The Stalker (EDITING!)
RomansaRoses are red Violets are blue If you try to hide I will find you Out of a million I'm stalking you You better watch out I'm right next to you X .xx Kada je ušla u njegovu napuštenu vilu, za njega je postala anđeo a on za nju mračni stranac...