Chapter 33

1.6K 207 50
                                    



Probijam se kroz gužvu dok tražim izlaz iz ove kuće svesna činjenice da me je pivo definitivno udarilo u glavu. Mislila sam da ono služi da zaboraviš osobe o kojim razmišljaš a ne da duplo više razmišljaš o njima. Moram popričati sa Kate o tome. U jednoj ruci čvrsto držim svoju torbicu i dobila sam osećaj da mogu da dišem kada sam izašla iz kuće i polako se udaljila od svih tih osoba. Imala sam sreću zato što se taksi zaustavio ispred kuće u kojoj se odvija žurka i iz njih su izašle u fulu spremljene devojke ali ih nisam previše gledala već sam odmah ušla u taj taksi želeći da pobegnem odavde što brže mogu.

„Dobro veče, kuda?" taksista me pita dok pali auto
„Dobro veče...um" ne znam adresu vile tako da sam vozaču rekla moju adresu pa za dalje ću se nekako snaći. Uhvatila sam se za glavu dok osećam glavobolju kako dolazi.Ne opet! Uzdišem i otvaram oči kada čujem vibriranje mog telefona. Otvaram torbicu i iz nje vadim telefon videći dva propuštena poziva od Kate i upravo mi je stigla poruka
„Leila, gde si!?" umorno uzdišem i kucam poruku
„Muka mi je od piva, idem kući" i nakon toga gasim telefon.

Gde god da pogledam imam osećaj da idem ka vili. Osećam njegovu blizinu. Hladnoću. Čvrsto zatvaram oči zamišljajući njegovo prisustvo. Zamišljam ali ne osećam. Otvaram oči i protresujem glavu sada se usresređujući na radio u autu dok jasno čujem Elvis Presley'a kako peva. Skoncentrisala sam se na njegov glas sve dok se taksi nije zaustavio pored moje kuće.
„Gospođice" vozač se okreće ka meni kada vidi da ne izlazim iz kola i treba mi par sekundi kako bih se vratila u stvarnost. Trgnula sam se i rekla
„Izvinite" brzo otvaram torbicu i vadim pare sigurna da sam mu dala više nego što treba i govorim
„Zadržite kusur, laku noć" i zatvaram vrata od kola ubrzano hodajući ka kući dok iza mene čujem vozača
„Laku noć,gospođice" i u sledećem trenutku sam čula rad motora i ubrzo je vozač otišao ostavljajući me napolju samu.

Nekako u torbici nalazim ključeve sa kojim otključavam vrata čujući okretanje ključa u bravi i kada sam ušla u kući zaključala sam vrata za sobom znajući da Kate ima rezervni ključ sa sobom.Izula sam baletanke i sa njima u rukama sam se popela uz stepenice srećna činjenice da Kate uvek ostavlja upaljena svetla zbog mene. Zavrtelo mi se u glavi kada sam prešla poslednji stepenik i brzo sam se uhvatila za kvaku od moje sobe kako ne bih pala. Samo mi još i to fali. Protresujem glavu i spuštam kvaku na dole otvarajući vrata i ulazeći u moju sobu.

Čim sam zatvorila vrata svoje sobe na krevetu sam bacila svoju torbicu a na podu baletanke. Htela sam skinuti haljinu sa sebe ali nisam našla u sebi dovoljno snage da to uradim. Pogled mi se zaustavio na krevet na kom se nalazi crna ruža. Ruža od mračnog stranca. Stavila sam kosu koja mi se slepila uz čelo uza ušiju dok sam sela na krevet i uzela u ruke tu ružu. Ne znam zašto ali je jednostavno ne mogu baciti. Ne mogu. Postoji razlog zašto vozaču nisam objasnila kojim putem da ide do njegove vile. Sigurna sam da i ako bih stajala u sred noći ispred gvozdene kapije da me ne bi pustio unutra.Uverena sam u to. Moram na drugi način da ga vidim. Ujedam se za usnu kada potvrđujem svoje misli


„Moram ga u snu videti" ne znam kako ću to izvesti ali znam da mi je to jedini način. I ako mi se malo vrti u glavi zbog alkohola svesna sam toga da ako bih samo tako legla da spavam da ne bih mogla tako lako. Treba mi pomoć. Ustajem na svoje drhtave noge i odlazim do kupatila i ruke sam stavila na lavabo. Pogledala sam se u ogledalo kroz svoj mutni vid i odmah sam se umila par puta kako bih došla k'sebi. Nakon što sam obrisala lice sa peškirom na usne sam nanela labelo od borovnice kako mi ne bi bile suve i vratila sam se u svoju sobu.

Polako sam legla na svoj krevet i uzela sam opet ružu u ruke dok sam je sa jednom držala a pomoću druge sam uzela flašicu vode koju uvek imam na noćnom stočiću i iz fioke sam uzela lek za spavanje. Doktor mi ih je pripisao jer često imam nesanicu. Uzela sam tabletu i pomoću vode je progutala dok sam naslonila glavu na jastuk sada držeći samo crnu ružu u ruci.

The Stalker (EDITING!)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant