Chapter 62

1.5K 148 75
                                    


Otvaram usta kako bih disala kroz njih kada me je preplavila toplota.Dobila sam osećaj kao da mi koža gori dok polako postajem svesna i vraćam se svesti.Nikada mi u životu nije bilo ovako vruće.Dobila sam osećaj da dušek na kom ležim gori.Kapljice od znoja su mi prekrile čelo dok ubrzano dišem.I dalje ošamućena od sna se ispravljam i naslanjam na jastuk od svog kreveta i sa tako i dalje zatvorenim očima hvatam kraj svoje majice i skidam je sa sebe dozvoljavajući ledenom vazduhu da mi pomiluje golu kožu i majicu nemarno bacam na pod.

„Ooh" zadovoljno uzdišem kada osećam kako mi se telo počinje hladiti i tako podižem glavu i otvaram oči gledajući plafon koji je ispunjen crnim senkama jer lampa nije toliko jaka u ovoj sobi i to je najbolje što može osvetliti.Polako trepćem i samo pasivno posmatram plafon osećajući svoje opušteno telo i ne pamtim zadnji put kada sam se osećala ovako odmorno.

Pretpostavljam da sam odmah posle škole zaspala.Sa tom mišlju podižem ruke i istežem se osećajući svaki mišić u svom telu kako se zadovoljno širi pa skuplja.
„Hmm" opet zadovoljno uzdišem i baš nakon što sam se pošteno opustila vrata od moje sobe su se otvorila.

Uplašeno sam otvorila oči i spustila pogled ka izvoru iz koga sam čula otvaranje vrata i zaledila sam se u trenutku kada se moj pogled zaključao sa svetlucavim crnim očima u mraku.Ruke su mi i dalje ostale podignute i isprepletane u vazduhu jer sam se toliko ukočila da mislim da ne mogu pomeriti svoje telo.Tek kada sam pogledala u te poznate, mračne oči realnost me je udarila u lice.

Ne nalazim se u svojoj sobi..u njegovoj sam. Disanje mi se ubrzalo dok smo razmenili tako gladan pogled.Temperatura u telu mi se povećala i dobila sam osećaj da će mi obrazi izgoreti dok me tako predatorski gleda.I onda, njegov pogled se spustio niz moj gornji deo tela i samo sam čekala trenutak kada će me početi jesti.Želudac mi se zavezao u čvor kada se u meni probudilo nešto divlje dok me je gledao tim pogledom koji nikada neću smeti pročitati do kraja.

Nekoliko trenutaka je prošlo sve dok nisam shvatila šta se događa.Šta sam uradila. Isuse Hriste, pa ja sam gola! Spustila sam pogled na svoje grudi i jasno sam videla kako su natečene i bradavice krute pod njegovim pogledom.Zajecala sam i ruke koje su mi bile podignute sam brzo spustila i sa njima prekrila svoje grudi.Isuse Leila, pomisliće da mu se bacaš u lice!

Ne znam koliko vremena je prošlo, samo znam da mi je glava spuštena dok me sram okružuje.Mozak mi je pretvoren u pire i nemam dovoljno energije u sebi da razmišljam.Jedino sam svesna toga koliko mi telo vapi za njegovim dodirom, ali, od njega nisam dobila nikakvu reakciju.Samo ćuti i posmatra me dok gorim pod njegovim pogledom. Oblizujem usne i skupljam hrabrost u sebi da prva progovorim
„Mislila sam da sam u svojoj sobi.." zaustavljam se kada čujem njegove korake kako idu ka meni i telo mi je zadrhtalo dok završavam „bilo mi je vruće.." i onda je seo pored mene i smirila sam se maksimalno kada je postavio svoj prst preko mojih usana i tako me ućutkao zbog čega sam podigla glavu i zaključala pogled sa njegovim.

Glasno dišem kroz polu otvorena usta dok se gledamo i gledamo.Jasno mogu primetiti njegova prsa kako se brzo podižu i spuštaju dok me jede pogledom..Šta će se dogoditi?I onda sam jasno osetila na svom licu njegov izdah i spustio je pogled na pod dok jasno vidim kako brzo razmišlja i premišlja se.Jedino o čemu ja sada mogu razmišljati je to kako mi ovaj hladan vazduh miluje vrelo telo koje ga moli da ga dodirne ovako otkriveno i ranjivo..Ipak, događa se suprotno, sklanja svoj prst sa mojih usana i spušta se tako da uzima moju majicu u svoju ogromnu ruku i nekoliko trenutaka je samo vrti oko prstiju sve dok ne odlučuje da ispruži ruku i u moje krilo je stavi i nakon toga ustaje sa jednom rečenicom koja je poslala drhtaj požude niz moje telo.
„Obuci se pre nego što ne izjebem izvinjenje iz tebe." i nakon što je to rekao progutala sam pljuvačku i usta su mi se znatno osušila nakon što mi je dao još jedan pogled koji je sada u isto vreme bio i topao ali i leden kada kratko dodaje „Jako." I sa tim sam otvorila usta i uzela dubok udah, ali se on odmah okrenuo i izašao iz sobe ostavljajući me da pokušam nekako da se priberem.

The Stalker (EDITING!)Where stories live. Discover now