„Vítejte u seriálu Děti nepotřebují vidět kreslené násilí, aby se bavily, já jsem váš moderátor Tonda Jeřábek a budu vás provázet dnešní epizodou. Abyste tomu rozuměli, je velice snadné sestavit kreslený krvák. Ať už jsou to Oggy a škodíci, Simpsonovi a jejich Itchy a Scratchy, anebo nestárnoucí klasika Tom a Jerry. Ale spolu dnes zjistíme, jak by to s těmito posledními raubíři bylo, kdyby se přátelili."
Za Tondou Jeřábkem se rozzářila obrazovka, na které se objevil Jerry v kuchyni. Na desce stolu ležel sýr. Myšák se kolem sebe rozhlédl, jestli je to bezpečné a otevřel svou tlamičku do velikosti krokodýlí tlamy a ten sýr spolknul. Vzápětí se na obrazovce objevil Tom se zachmuřený výrazem. Vzal plácačku na mouchy a začal se s Jerrym honit kolem dokola. Tom kolem sebe zběsile plácal, ale Jerryho ne a ne chytit. Myšák nakonec vběhl do díry a Tom do ní nešikovně narazil a na chvíli se stal kočičí palačinkou. Na obrazovce se objevil nápis The End. A znovu se objevil známý záběr do studia s Tondou Jeřábkem.
„Tak to vidíte. A to existují i silnější kalibry. Bitky, rvačky, výbuchy... zkrátka nuda, nuda, šeď, šeď. Nyní se ale podívejme, jak by celý díl vypadal naprosto bez násilí. Speciální poděkování patří animátorům od Greenpeace, kteří celou tuto parádu sestavili."
Jerry byl oblečený v tričku a džínách. Šel kolem kuchyně, kde uviděl velký kus sýra. Podíval se kolem sebe, a když nikde neviděl Toma... Tak se ho vydal hledat. Našel ho v obýváku, podobně oblečeného jako byl on.
„Tome?" zeptal se myšák. „Můžu si od tebe vzít trochu sýra?"
„Ale jistě Jerry," odvětil kocour hlasem Karla Gotta, „dneska jsem byl na nákupu a koupil jsem ho jen pro tebe."
„To je od tebe hezké, já ti zase koupil tuňáka."
„Ale tos nemusel," řekl a podrbal Jerry ho pod bradou.
Na obrazovce se znovu objevil nápis The End a byl konec.
„Tak co, děti? Co nám povíme?" ptal se Tonda ze studia. „Nic nám nepovíme? No, nevadí. Ať už dobrovolně či nedobrovolně jste byli svědky neodvysílané nenásilné epizody Toma a Jerryho a za sebe můžu říct, díky bohu za to, co máme."
ČTEŠ
Mývalí povídky
Short StoryKrátké povídky z hlavy jednoho mývala, které nikdy neměly spatřit světlo světa, přesto tu jsou. Ministerstvo zdravotnictví varuje: přečtením tohoto dílka získáte veselejší a krásnější život! --------------- Bonus navíc: téměř každá povídka obsa...