To je náramné! Srdce mi poskočilo blahem. Ten les, ta vrba, ten hrad! Já to místo znal a nešlo o nic jiného než Bradavice! A to znamenalo také domov Harryho Pottera a jeho party.
„U všech Smrtijedů, to je odvaz!" zajásal jsem a vrhl se do nového dobrodružství. Tohle cestování se mi začínalo líbit. Díky člověku, co sedíš před počítačem. Na tuhle chvíli jsem čekal tááák dlouho! To jsem ale netušil, že toho brzo začnu litovat. Na Wattpadu se v 99 % zjevují pouze laciné předělávky s „autorskými" postavami. Čekal jsem kohokoliv z Rowlingovců, ale na scéně se objevila jen nějaká blondýna a... Thanos? Jesus Christ superstar, kde to skončí?
„Jmenuju se Jessica Malfoyová, dcera Hermiony a Draca, a ty se připrav semřít! Septusembra!" křikla a kdyby měly pixely srdce, tak to moje by ihned přestalo bít. Hrůza. Thanos její útok odrazil.
„Prefecto Tolarus!" křikl fialový pošuk z úplně jiného vesmíru.
„Pretego!"
„Avafa Kedavra!"
Tímhle způsobem si nevyčarují ani párek v rohlíku. No, nemají talent. Rozhodl jsem se zmizet ze dvora a prozkoumat záhady Bradavic sám. To, že jsem měl smůlu a hned při své první návštěvě narazil na dceru Malfoye, přeci neznamená, že toto kouzelné místo zavrhnu. Chvilku jsem se jen tak poflakoval chodbami, když v tom jsem zaslechl jméno Vy víte koho. Nadskočil jsem nadšením! Ale bohužel předčasně. Byla to jen další postava a troufám si říct, že snad ještě více neoriginální než ta vyčáhlá blondýna.
„Ahoj, Jsem Ella Raddlová. Je mi deset a brzo mi bude jedenáct. Nejsem jako ostatní děti, připadám si jiná. A jsem dcera Voldemorta," zvolala do prázdna nějaká dívka. Nejprve jsem si myslel, že mě už nemůže nic nepřekvapit, ale mýlil jsem se. Vždy může být hůř. „Jo, moje matka je upírka," pokračovala. „Děda je hrabě Dracula ale opovrhuje mnou, protože jsem blondýna. KONEC END THIS SH*T! Snad si hezky počtete." Mě snad vomejou, tohle jsem fakt nečekal, pomyslel jsem si a schoval se za roh, protože jsem slyšel další kroky. Ne, že by na mě zatím postavy nějak reagovaly, ale řekl jsem si, že radši nebudu nic riskovat. Jedno správně použité „Avafa Kedavra" a je po vás, ne?
Rozběhl jsem se po věčně nestálých Bradavických schodech tak rychle, jak mi mé „nožičky" stačily. Procestoval celý hrad a přilehlé okolí. Nakoukl na hodinu Obrany proti černé magii, ve které se však všichni studenti učili jen Expelliarmus... Na chodbě jsem narazil na několik dalších párů (či „šípů"): Snape a Hermiona, Draco a Harry... Neville a Hedvika? Tak teď už jsem viděl vše. Kam se hrabe Zootroplis. Svět Harryho Pottera se dostal do kopru. Kdo ví, jestli ve světě Wattpadu existuje ještě nějaké nezvrácené dílo. Když už jsem se dostal do krize potterheadského věku, objevily se přede mnou další dveře. Další příběh. Další neprozkoumané zákoutí Wattpadu. Ale, to není možné, problesklo mi hlavou těsně předtím, než mě celého pohltilo světlo.
ČTEŠ
Mývalí povídky
Short StoryKrátké povídky z hlavy jednoho mývala, které nikdy neměly spatřit světlo světa, přesto tu jsou. Ministerstvo zdravotnictví varuje: přečtením tohoto dílka získáte veselejší a krásnější život! --------------- Bonus navíc: téměř každá povídka obsa...