A fehér plafonomat bámultam, miközben vártam, hogy Jimin végezzen a tusolással. Jobbnak láttam, ha külön tisztálkodunk meg, mert nem szerettem volna rámászni a zuhany alatt.
Volt időm agyalni egy kicsit az elmúlt egy hónapon. Nem tudtam még mindig hova tenni, hogy apám miért rabolta el Jimint, hogy utána beavassa a játékába. Azt meg egyáltalán nem értettem még mindig, hogy hogyan volt képes mindenki eltitkolni előlem ezt az egészet? Jimin olyan hatásosan előadta, hogy retteg, hogy már én is kezdtem ráparázni a dologra. Viszont, akkor azért akart Yoongi kettesben beszélni vele, hogy mindent alaposan egyeztetni tudjanak. Egyik felem örült annak, hogy ez így alakult, mert legalább senkinek sem lett semmi baja. De valahogy nem tudok már sem apában, sem Woojinben teljes mértékben megbízni. Az sem tetszik, hogy szó nélkül eljönnek ide, nem kérdezik meg, hogy rá érek e, csak jönnek és ez kezd egyre inkább idegesíteni.
Elmosolyodtam, amikor szemem sarkából láttam, hogy Jimin felém tart. Arra nem számítottam, hogy csak egy köntös lesz rajta, ezért azonnal vissza is tértem a valóságba. Amint mellém ért, megcsapott jellegzetes illata, amitől akaratlanul is mosoly jelent meg az arcomon.
- Azt hittem már aludni fogsz, mire végzek - feküdt be mellém az ágyba, mire halkan felnevettem.
- Nem hiszem, hogy tudnék most aludni - fordultam vele szembe, majd tekintetem végigvezettem az egész testén. - Sokat agyalok mostanában.
Közelebb hajolt hozzám, végigsimított az arcom jobb oldalán és egy apró csókot nyomott a számra, de nem hagytam, hogy elváljon tőlem, hanem éhesen hajoltam ajkai után. Beletúrtam vizes hajába és köntöse szélénél fogva közelebb húztam magamhoz.
- Min agyalsz? - szakította félbe a csókot, mire morogtam egyet, mert nem most szeretném megbeszélni a dolgokat.
- Sok mindenen - sóhajtottam fel, hiszen szemeiből aggodalom tükröződött. - De nem beszélhetnénk erről máskor? - tettem egy apró utalást arra, hogy ma este nem csak beszélgetni szeretnék vele.
- Rendben, de észben tartom a dolgot és megbeszéljük, oké? - kérdezte, mire bólintottam egyet, de esélyt sem adtam neki, hogy bármi mást mondjon, hiszen ismét ajkaira hajoltam.
Szenvedélyes csókcsatába kezdtünk és egy pillanat alatt kiürült az agyam, amit egyáltalán nem bántam. Ujjaimat azonnal útnak indítottam és igyekeztem a lehető legtöbb helyen hozzá érni, még ha a köntös ebben részben meg is gátolt. Heves csókcsatánk közben hátára fektettem és fölé másztam, hogy kicsit kényelmesebbé tegyem a pózt, hiszen szegénynek nem éppen lehetett kényelmes majdnem kicsavarodott nyakkal. Elhajoltam tőle, de azonnal nyakára tértem át, hogy apró puszikkal lepjem el a lehető összes helyen. Közben kikötöztem Jimin köntösét és szétnyitottam azt, hogy felső testéhez is hozzáférjek. Segített nekem és egy határozott mozdulattal a földre hajította, hogy ne akadályozzon minket semmiben, hiszen amúgy sem volt már rá szüksége. Elmosolyodtam, amikor megéreztem ujjait a pólóm aljánál és segítettem levenni magamról a ruhát, ahogy az alsómat is, így már mindketten meztelenen feküdtünk. Visszahajoltam a szájára, közben pedig végig vezettem a jobb kezem a testén, egészen a férfiasságáig. Jimin sóhajtott egyet, ahogy megérezte kezemet magán és lökött egyet a csípőjén, amikor mozgatni kezdtem azt. Jobbnak láttam, ha gyorsítok egy kicsit a tempón, hiszen a sóhajai és a nyögései rendesen megnehezítették a helyzetem. Legurultam róla és kivettem egy óvszert az ágy melletti fiókból, majd ki is bontottam azt és nem szerettem volna tovább húzni az időt, ezért felgörgettem magamra. Jimin rutinosan maga alá húzta lábait, így jobban hozzáfértem. Egy gyors csókot váltottunk, miközben elfoglaltam a helyem és szépen lassan belé vezettem magam. Rászorított a felső karomra és az eddigieknél is hangosabb nyögés hagyta el a száját, ami engem az őrületbe kergetett és most már én sem bírtam csendben maradni. Csípőmet intenzívebben kezdtem mozgatni, de nem hagytuk abba a csókolózást, egészen addig, amíg már éreztük, hogy alig kapunk levegőt. Közben hajamat markolászta, én pedig nem bírtam levenni róla a szemeimet, hiszen olyan gyönyörű volt.
- Szeretlek - mondtam neki, mire felnyitotta szemeit és elmosolyodott.
- Én is szeretlek Jungkook-ah - mondta szótagolva, amitől az ajkaim felfele görbültek.
[...]
- Holnapra van valami terv? - kérdezte Jimin, amikor már csak feküdtünk összebújva a takaró alatt.
- Lesz számodra egy meglepetésem - jelentettem ki, mire azonnal felém fordította a fejét.
- Meglepetés? - ráncolta össze a szemöldökeit, mire bólintottam egyet, egy sejtelmes mosoly kíséretében.
- Mivel kapcsolatos?
- Veled - mondtam, de igyekeztem, hogy semmi konkrétat ne áruljak el neki, még ha ez nehezemre is esett.
- Tudod, hogy nem szeretem a meglepetéseket - sóhajtott fel, mire bólintottam egyet.
- Tudom, de ez tetszeni fog - simítottam végig hüvelykujjammal arca jobb oldalán.
- És mikor?
- Holnap ebéd után - mondtam neki egy random időt, hiszen még én magam sem tudtam, hogy mikor is lesz.
- Már várom - villantotta ki fogait és a mellkasomba temette a fejét.
- Én is várom - értettem vele egyet. - Na de aludjunk. Holnap nagy nap lesz. - nyomtam egy puszit a feje tetejére.
- Kezdesz megijeszteni - kuncogott fel, de továbbra is a mellkasomat bámulta.
- Ne félj Jimin-shii, jó lesz - borzoltam össze a haját, mire idegesen rám pillantott.
- A hajam - morogta, de látva reakciómat hamar elnevette magát.
- Elnézésedet kérem - hajoltam meg előtte, de a mosolyt az én arcomról sem lehetett levakarni.
- Na jó, talán most az egyszer megbocsájtok - hajolt közelebb hozzám és egy apró csókot adott a számra.
- Ez igazán kedves tőled - döntöttem hátra a fejemet és a kislámpához nyúltam, hogy lekapcsoljam, hiszen, ha így folytatjuk, akkor sosem fogunk aludni.
- Na, jó éjt - kaptam egy puszit a nyakamba, majd Jimin átölelte a derekamat és a lehető legjobban hozzám bújt.
- Jó éjt baba - becéztem, mire hallottam, hogy halkan felkuncogott.
- Baba - ismételte meg a rá használt jelzőt.
Ezek szerint tetszik neki, szóval lehet, hogy többször fogom rá ezt használni. Bár nagyon szeretem Jimin-shiinek hívni vagy csak simán Jiminnek, hiszen szerintem nagy szép neve van.
Ezzel a résszel kívánok mindenkinek kellemes hétvégét! ^^
YOU ARE READING
golden rabbit ~ jikook | ✔
FanfictionSokan nem tudnak a maffiákról egészen addig, amíg bele nem csöppenek. Én ebbe nőttem bele, apám halála után tőle örököltem a Bong Rabbitet. Mondhatni könnyű dolgom volt. Sorozatra ölettem és öltem meg az embereket egészen addig, amíg meg nem láttam...