19. fejezet

4.1K 493 103
                                    

- Jó volt a mese? - kérdeztem Jimintől másnap este, amikor ígéretemhez híven kifészkeltünk az udvarba csillagokat nézni.

- Nekem tetszett, de ezek szerint te untad - nevetett fel, utalva arra, hogy sikeresen bealudtam.

- Aranyos volt, de túl álmos voltam már. Azért elbírtál aludni?

- Igen - bólintott egyet, majd a popcornért nyúlt, amit az előbb pattogtattam ki.

- Versenyezünk? - pillantottam rá, mire értetlenül nézett rám. - Aki több hullócsillagot lát, annak lehet egy kívánsága, amit a másiknak teljesítenie kell.

- Biztos jó ötlet ez?

- Szerintem ja. A sima csillagnézés unalmas. - vontam meg a vállaimat, mire bólintott egyet.

- Akkor versenyezzünk - biccentett, tekintetét pedig azonnal az égre vezette.

Szerencse, hogy nem volt felhős az ég, így a csillagok tökéletesen látszódtak az égbolton. Hamar kiszúrtam a kis göncölt, utána pedig a nagyot is megtaláltam. Jimin nagyon koncentrált, szinte alig pislogott, ami meghozta a gyümölcsét, ugyan amíg ő öt hullócsillagot látott, én addig csak kettőt. Óráknak tűnő percekig gondolkozott azon, hogy még is mit kérjen tőlem, de akárhányszor szólásra nyitotta a száját, mindig meggondolta magát és inkább tovább agyalt.

- Na? - kérdeztem tőle, mikor ismét eltelhetett pár perc.

- Egy hétig aludj nálam minden nap - szólalt végül meg, mire meglepődtem, hiszen nem számítottam rá, hogy ilyesmit fog kérni tőlem.

- Rendben - mosolyodtam el. - Ez megoldható.

Nem válaszolt semmit Jimin, csak továbbra is az eget tanulmányozta. Szemei csillogtak és olyan csodálattal bámulta a csillagokat, mint én a vasárnapi ebédet szoktam. Nem értettem, hogy miért teszi ezt, de féltem, hogy ha rákérdezek, akkor esetleg feltépek egy sebet, amit nem szeretnék.

- A csillagokról anya jut eszembe - válaszolta meg önszántából a fel nem tett kérdésemet. - Amikor még nem volt semmi baja, akkor gyakran kiültünk a kertbe és csak beszélgettünk. Azok a legszebb emlékeim vele kapcsolatban, pedig alig emlékszem rájuk. Ezek néha még is képesek elnyomni a többi szörnyűséget, amikre sajnos túlságosan is emlékszem.

- Nem is szabad gondolni a rossz emlékekre.

- Néha nehéz nem azokra gondolni - nevetett fel keserűen, de ezzel sajnos egyet kellett értenem.

Nekem sem mindig az, hogy ne gondolják azokra a pillanatokra, amikor apám vert engem vagy, amikor órákon át sírtam, mert senki nem volt képes elárulni akárcsak egy dolgot is anyámról.

- Tudom, hogy az - értettem egyet vele, majd vettem egy mély levegőt. - Holnap szeretnél lőni?

- Igen - vágta rá még azelőtt, hogy befejeztem volna a mondatot. - Már rég lőttem úgyis.

- Meg verekedhetnénk is egyet.

- Meg akarsz verni? - ráncolta össze a szemöldökeit, mire nevetve megráztam a fejem.

- Csak esélyt adok rá, hogy te megverj engem. Ezt inkább köszönd meg nekem.

- Köszönöm főnök - forgatta meg a szemeit.

- Szeretem, amikor így szólítasz - nyaltam meg az alsó ajkam, mire sikerült magamra vonzanom Jimin csillogó barna szemeit.

- Főnöknek? - fordult felém egész testével.

- Beindítja a fantáziámat - simítottam végig az arca jobb oldalán, mire elmosolyodott.

- Akkor többet foglak így hívni - harapta be az alsó ajkát, majd tekintetét az enyémbe vezette.

Álla alá nyúltam és közelebb csúsztam hozzá. Viszlát önkontroll. Így is eleget vártam már, ami tőlem egyáltalán nem megszokott. Jimin szólásra nyitotta a száját, de esélyt sem adtam neki, hogy bármit is kinyögjön, hiszen megszüntettem a közöttünk lévő távolságot. Jimin megszorította a csuklómat, de azonnal behunyta a szemeit, mire elmosolyodtam. Elhajoltam tőle, de arra nem számítottam, hogy kezeit összekulcsolja a tarkómnál és visszahúz magára. Ajkait mozgatni kezdte, mire észbe kapcsoltam és most már én vezettem a csókot, ami egyre szenvedélyesebbé vált. Nyelvemmel végigsimítottam Jimin ajkán, ő pedig bejutást adott nekem, így teljesen elmélyítve a csókunkat.

- Ezt már rég óta meg szerettem volna tenni - kacsintottam egyet, miután lihegve elváltunk egymástól. - Na gyere, most már menjünk be, mert kezd hideg lenni. - pattantam fel a fűről és a ház felé vettem az irányt.

Jimin szó nélkül követett engem egészen a szobájáig. Közöltem vele, hogy elmegyek fürödni, addig ő is tegye azt, utána pedig átmegyek hozzá. Egy alsónadrágot és egy fehér pólót vettem csak fel, hiszen ma a szokásosnál is melegebb volt. Ezért is utálom a nyarat, na meg ne is beszéljünk a szúnyogokról és a legyekről, amikor az őrületbe kergetnek.

- Gyors voltam? - dugtam be a fejem Jimin szobájába, miután végeztem.

- Túl gyors - fordított hátat nekem, ugyanis éppen akkor húzta fel magára az alsóját.

Beharaptam az alsó ajkam, majd karba tett kezekkel végigmértem őt. Magára rángatott egy pólót is, de nem fordult meg velem szembe, hiszen nyilván zavarban volt. Élveztem a kialakult helyzetet, ezért bezártam az ajtót és közelebb sétáltam hozzá. Végigsimítottam a felkarján, egészen a csuklójáig, az ujjainkat pedig egymásba fűztem. Másik kezemmel a hasára simítottam, így háta az én mellkasomban nyomódott.

- Ne legyél zavarban előttem - hajtottam az államat a vállára, mire megborzongott és nyelt egyet.

- Jó - motyogta Jimin.

- Szeretnél ismét filmet nézni? - léptem el tőle és a tegnap nála hagyott laptopomhoz sétáltam.

- Nézhetünk valamit, csak most kérlek ne aludj be - mosolyodott el, majd leült az ágya szélére.

- Valami akció film? Vagy vígjáték? Láttad az új Dwayne Johnson filmet? Valami felhő izé a címe. - motyogtam, majd rá is kerestem az általam kigondolt filmre.

- Ez a film jó lesz - húzta ki a szekrénye második fiókját, majd elővett két csomag rágcsát.

Kivételesen most nem feküdtünk el az ágyon, hanem a földön foglaltunk helyet, pár párna kíséretében. Pár perc elteltével Jimin a vállamra döntötte a fejét és a filmet így néztük végig. Most nem voltam álmos, kipihentem magam, szóval nem állt fent annak a veszélye, hogy elaludjak. Végül úgy döntöttünk, hogy megnézünk még egy Dwayne Johnson filmet, ami az egyik kedvencem lett. Jimin nevetése sokszor viccesebb volt, mint maga a film, de nem bántam, hogy hangosan vihorászott még akkor is, amikor én csak mosolyogva figyeltem őt.

- Imádok filmeket nézni - törölte meg a nevetéstől könnybe lábadt szemeit.

- Én is szeretek - görbült felfele a szám. - De tudod mit szeretek még? - húztam fel az egyik szemöldököm, mire a mellettem ülő kérdőn pillantott rám.

- Mit?

- Ezt - vettem birtokba ajkait és szenvedélyesen kezdtem csókolni őt.

Olyan rég óta várok már erre és, mivel az udvaron sem utasított el, így már egyáltalán nem izgultam, hogy esetleg nem akarja. Tisztában voltam vele, hogy akarja, én is rohadtul akarom, szóval most már nincs megállás.

Jimint eldöntöttem a földön, de továbbra sem szakadtunk el egymástól, úgy éreztem, hogy egész este tudnám őt csókolni. Végigsimítottam az oldalán, a hasán pedig apró köröket kezdtem rajzolni, miközben gyengéden megharaptam az alsó ajkát. Jimint átjárta a libabőr, amitől elmosolyodtam, hiszen az eddigi partnereimet nem indítottam be ennyire. De ő más, mint a többiek, ő sokkal értelmesebb és őt nem csak a szex érdekli. Talán erre volt szükségem már egy jó ideje.

Remélem tetszett a rész! ;)

golden rabbit ~ jikook | ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin