- Látom sokat aludtál az este - tette karba kezeit apám másnap délelőtt.
Átugrottam hozzá, hiszen reggel kaptam tőle egy SMS-t, mi szerint menjek át hozzá, mert az állítólagos Golden Rabbitről lenne szó, aki feladta magát. Így hát kihagyva a reggeli kávémat indultam meg hozzá és valóban nem aludhattam két óránál többet.
- Későn értem haza. Minseoknál voltam üzleti megbeszélésen. - mondtam neki, bár ez csak részben volt igaz.
Tizenegy körül már otthon voltam és már éjfél előtt az ágyba kerültem, viszont képtelen voltam aludni. Miután Jimint szorosan magamhoz öleltem, a gondolataim utat törtek maguknak és egyszerűen nem hagytak nyugodni. Biztos vagyok benne, hogy Jimin sejti, hogy valami nincsen rendben, hiába próbálom rejtegetni. Most mondanám el neki, hogy napok óta egy lány jár a fejemben? És, hogy egyre jobban kezd hiányozni a régi életem, amikor kedvemre válogattam az embereket? Nem tehettem ezt, mert egyáltalán nem szerettem volna megbántani őt, viszont a napok előrehaladtával egyre csak erősödött ez az érzés, ahelyett, hogy szépen lassan felszívódott volna. Szóval egész éjszaka ostoroztam magam és igyekeztem nem Minjura gondolni, akivel még telefonszámot is cseréltünk.
- Minden rendben volt? - kérdezte, mire bólintottam egy aprót.
- Szerencsére nem akart minden áron kommunikálni velem, szóval megúsztam.
- Ennek örülök. És Jin? Vele mi a helyzet?
- Jimin elmondása szerint nagyon jól halad, szóval szerintem hamarosan már el is mehetne valakivel terepre - vetettem fel az ötletet, ő pedig bólintott egyet, bár nem igazán volt beleszólása ebbe az egészbe, csak gondoltam megosztom vele terveimet.
- Szóval az állítólagos Golden Rabbitről szerettem volna veled beszélni. Woojin utána nézett, hogy ki is ez az ürge és kapaszkodj meg, de ismered.
- Ismerem? - ráncoltam össze a szemöldökeimet.
- Ha őt nem is, de a fiát biztosan ismerted.
Most kezdjek el gondolkozni azon, hogy az általam megölt emberek közül ki lehetett a faszi fia? Szerintem két napig - vagy lehet hetekig is - itt ülhettem volna és agyalhattam volna, ezért végül feladtam a próbálkozást és vártam, hogy végre kinyögje a nevet.
- Min Junseo - mondta ki a nevet, nekem pedig azonnal beugrott az alkalmazottam, akit apám miatt veszítettem el.
- Akit Jimin lőtt le? - kérdeztem, hogy megbizonyosodjak róla, valóban jó emberre gondoltam.
- Igen, neki az apjáról van szó - bólintott, de én még mindig nem igazán vágtam, hogy még is miért tette.
- De miért?
- Megtudta, hogy meghalt a fia és kissé beleőrült.
- Honnan tudta meg? - szaladtak össze a szemöldökeim.
- Minseoktól - kezdett körmeivel kopogni az asztalon.
- Minseok még is honnan a faszból tudta? - csattantam fel, mire apám megvonta vállait.
- Szerinted tudjuk? Junseo családja jóban van Minseok családjával, szóval nem tartom kizártnak, hogy ezek egész idő alatt kommunikáltak egymással, de azt komolyan nem tudom, hogy hogyan tudta meg Junseo halálát.
- Ez zavaros - túrtam bele a hajamba idegességemben.
- De még mennyire. Holnap lesz a tárgyalása, szóval azelőtt mindenképpen kellene vele beszélni.
- Szerinted engedik, hogy bárki is beszéljen vele? - kérdeztem, mire megvonta a vállait.
- Szerintem igen. Woojin vállalta, hogy majd ő elbeszélget az ürgével, persze csak akkor, ha neked ez nincs ellenedre.
KAMU SEDANG MEMBACA
golden rabbit ~ jikook | ✔
Fiksi PenggemarSokan nem tudnak a maffiákról egészen addig, amíg bele nem csöppenek. Én ebbe nőttem bele, apám halála után tőle örököltem a Bong Rabbitet. Mondhatni könnyű dolgom volt. Sorozatra ölettem és öltem meg az embereket egészen addig, amíg meg nem láttam...