- Szeretném, ha eljönnél velem este és te lennél a segédem, az esti akciómnál - nyomtam egy puszit Jimin nyakára.
- Biztos vagy ebben? - pislogott nagyokat.
- Igen. Valahol el kell kezdened, plusz ott lesz Taehyung is. Ő majd elmondd részletesen mindent. Úgy is csak én megyek be a házba, ti a kocsiban fogtok várni rám. - rajzoltam apró köröket a felkarjára, ezzel libabőröket kiváltva belőle.
- Én is kapok majd egyenruhát a maszk mellé? - harapta be alsó ajkát, mire bólintottam egyet.
- Fekete felső, fekete nadrág és egy fekete cipő - soroltam fel, hogy miket fog kapni.
Igazából már napokkal ezelőtt megvásároltam neki mindent és már a szekrényébe is rejtettem a ruhákat, mert már egy ideje agyaltam azon, hogy elviszem magammal. Most pedig jött a tökéletes lehetőség, ahol csak egy nőt kell eltenni láb alól, így nem kell rögtön lövöldözésbe keverednie.
- Ez tök izgalmas - villantotta ki fogait, mire elmosolyodtam.
- Én is ezt mondtam, amikor először vitt el apám magával.
- Hány éves voltál? - kérdezte csillogó szemekkel.
Imádtam, hogy ha valamire kíváncsi volt, akkor megjelent a csillogás a szemeiben és izgatottan várta a válaszaimat. De, akkor is csillogtak a szemei, amikor csókolóztunk vagy együtt töltöttük az estét. Szeretném tudni, hogy a vágy miatt néz úgy rám vagy esetleg valamilyen teljesen más oka van.
- Tizenegy - válaszoltam neki, mire látszólag ledöbbent.
- Akkor nem csodálkozom, hogy ilyen profi vagy már. Konkrétan ezzel együtt nőttél fel. - bújt közelebb hozzám, én pedig átöleltem a derekánál.
- Ilyen egy maffiavezér fiának lenni - vontam meg vállaimat.
- Én jelenleg egy maffiavezér barátja vagyok - nyalt végig alsó ajkán, mire biccentettem egyet.
- Igazából eddig is úgy viselkedtünk, mintha együtt lennénk, csak nem mondtuk ki - nyomtam puszit a szája szélére.
- Így jobb - villantotta ki fogait. - Eddig nem voltam benne száz százalékosan biztos, hogy érzel irántam valamit.
- Nem? Pedig szerintem sokszor utaltam rá, hogy kedvellek.
- Eddig még egy embert sem kedveltél, ezért nem voltam benne biztos, hogy majd pont én leszek, aki megtöri a jeget - magyarázkodott tovább, én pedig úgy döntöttem, hogy húzom még egy kicsit az agyát.
- Valóban? - ráncoltam össze a szemöldökeimet.
- Igen, mert biztos vagyok benne, hogy voltak már sokkal jobb csávók is az ágyadban, meg persze lányok is.
- Tényleg voltak lányok is - sandítottam rá, mire érzéstelen arccal bámult rám. - A kedvencem egy hosszú szőke hajú, tetkós csaj volt. Tudod milyen jó segge volt?
- Elééég - csapta meg játékosan a mellkasom.
- Miért? Talán nem vagy kíváncsi a vetélytársaidra? - villantottam ki a fogaimat, mire Jimin ismét megcsapott. - Tudod, hogy csak viccelek. - akartam megpuszilni a száját, de ő elhajolt. - Na!
- Ilyenekkel ne viccelődj Jungkook - rázta meg a fejét és távolabb gurult tőlem.
- Nem gondoltam komolyan, tudod te is jól.
- Tudom, csak nem olyan jó hallani, hogy hány emberrel hemperegtél már - vett egy mély levegőt, majd jó hangosan ki is fújta azt.
- Akkor nem hozom fel többet ezt a témát. Ne haragudj! - csúsztam utána az ágyon, így teljesen a falnak préseltem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
golden rabbit ~ jikook | ✔
FanficSokan nem tudnak a maffiákról egészen addig, amíg bele nem csöppenek. Én ebbe nőttem bele, apám halála után tőle örököltem a Bong Rabbitet. Mondhatni könnyű dolgom volt. Sorozatra ölettem és öltem meg az embereket egészen addig, amíg meg nem láttam...