Jag har fått 111 reads(läsningar) på 4 dagar! Så glad, och stolt, över mig själv! Så NU tänkte jag skriva lite om mig själv och om mitt liv så vi kör en #hurmångadetnuänblir saker ni KANSKE inte visste om mig!
1 2 3 KÖR!!!
1.Jag heter Linda om någon missat det...
2.Jag avslöjar inte min ålder, för jag är inte så gammal som många kanske tror...
3.EN av mina kompisar in real life läser detta... Hoppas jag...
5.Jag försöker skriva så ofta jag kan, jag skriver lite när jag har tid sen på kvällen kommer ett kapitel ut. Oftast...
6.Nu kommer all ointressant fakta...
7.Jag var mobbad och kränkt 2år i sträck.
8.Jag ÄLSKAR Aloe vera mango, sådan man dricker då.
9.Har längtat så mycket efter att kunna göra ett sånt göra ett sånt här inlägg!
10.Jag måste oftast gå på toa vid olägliga tillfällen, t.ex. När jag simmar, badar eller är någon stans där det inte finns toalett.
11.Alla som har läst ända hit kommenterar "Gummibjörn".
12.När detta skrivs är det 2veckor till skolan börjar för mig... Taggad till 0.
13.ALLA de kompisar jag litar mest på är äldre, ett undantag...
14.Jag hatar människor som säger saker som skämmer ut mig.
15.Jag berättar inte för någon om jag mår dåligt förrän det har blivit bättre.
16.Jag har skrivit en berättelse på wattpad om mobbning, den fick 6 reads.
17.Jag äter bara frukost och middag på lov.
18.Nej, jag äter inte lunch för att jag mår dåligt utan jag äter frukost vid 12-13:00.
19.Jag glömmer ofta skriva titlar till mina kapitel som ni kanske märker.
20.Jag grät nästan när jag såg att jag fått 100 reads, jag var väldigt glad!
21.Jag hatar lever som man äter.
22. Ända sen jag var 7 har jag haft taco och marängtårta på min födelsedag.
23.Om ni fortfarande läser kommentera då istället"Gummibjörn 23"
24.Det finns diabetes, cancer och en bensjukdom(ifall jag säger det riktiga namnet vet ni inte vad det är) i min släkt. Jag har "bara" bensjukdomen vilket innebär att jag får inåt med höger fot och mitt skelett i höger ben växer som en svag halv måne vilket innebär att jag har ett kortare ben på högersida vilket innebär att jag stödjer mer på höger vilket innebär att jag får snedrygg.
25.Jag kommer från Småland, bor i Småland och uttalar sällan r...
YOU ARE READING
She is my sister.
FanfictionShe is my sister:Vad gör man när man äntligen hittat den rätte men allt går åt helvete? Man tar självmord? Man skadar sig själv? Man bryter allt och flyttar till Ryssland? Eller gör man som Alice gjorde, pallrade sig igenom det. Tillsammans med en b...