Detta ä sjut, så jävla sjukt... Jag har inte 100K, inte 200K, inte 300K, inte 400K, inte en halv miljon, inte 600K, inte 700K, inte 725K, UTAN 700K!!!!
Måste verkligen tacka er alla som sitter och läser detta, jag tror ingen förstår hur mycket detta betyder för mig. Jag skriver detta på datorn så inga emojis...
3/4 miljon, herregud...
Har ett viktigt meddelande för er alla, jag kanske kommer vara lite gladare ett tag för att jag och en kille har fått lite kontakt och han är freaking fantastisk... Inga namn nämns och ingen skulle kunna gissa vem det var ändå... Jag kommer inte säga mer förrän om något händer och han är okej med att jag skriver det här, annars skulle jag aldrig göra det. Skulle kunna skriva en hel bok om hur fantastisk han är... Inget mer om det då.
Jag är sjukt glad över 750K iallafall... Sen att ni är mina 'fans' det är ju sjukt till 1000....
Om ni startar en bok och vill få lika många läsningar som jag, ha tålamod, den 31december har jag haft She is my sister i ett halvår... On ni har 100läsningar, tänk då om man skulle samla dessa 100 i ett rum, hur många skulle det inte bli? Jag har lagt undan mycket för att skriva denna vilket jag själv egentligen inte tycker man ska behöva göra men om du har ett stort intresse för att skriva, lägg den tiden då annars tycker jag inte du ska göra det.
Den 7december fyller jag år så då kanske något kommer upp om det, den 14december simmar jag fackelsim och då kanske det blir något. Ni ska få en överraskning till jul iallafall;)
Nu kör vi! Era bästa julminnen i kommentarerna NU!!!!
Mitt är nog detta året eftersom jag träffade denna fantastiska kille;))) Nej men jag känner på mig at detta kommer bli lyckat.
Vi hörs i nästa kapitel!
//Linda♥
YOU ARE READING
She is my sister.
FanfictionShe is my sister:Vad gör man när man äntligen hittat den rätte men allt går åt helvete? Man tar självmord? Man skadar sig själv? Man bryter allt och flyttar till Ryssland? Eller gör man som Alice gjorde, pallrade sig igenom det. Tillsammans med en b...