We can do it better.

13.2K 187 5
                                    

Jag gick ut till killarna igen efter Katia och dem fnissade åt oss.

"Vad?!"frågade vi i kör och höjde ögonbrynet. Dem fortsatte fnissa innan Oscar svarade.

"Ni är bleka"

"Vet du hur svårt det är att få bort detta?"frågade jag och skrattade lite.

"Vi kan göra det bättre"svarade Omar kaxigt och st'llde sig framför oss med de andra killarna bakom sig.

"Säkert!"utropade jag kaxigt och la armarna i kors över bröstet.

"Låt oss hjälpa er då"svarade Felix minst lika kaxigt som Omar.

"Visst, men ni kommer inte få bort något"svarade Katia kaxigt. Killarna skrattade kaxigt och drog med oss till den lilla toaletten.

"Hur ska vi få plats? Jag och Ogge får ju knappt plats?"frågade jag och höjde ögonbrynet.

"Vem har sagt något om toan?"frågade Omar och fortsatte dra oss ut ur bussen. Jag kollade frågande på Katia som ryckte på axlarna. Han fortsatte dra oss mot en vattenslang. Jag stirrade på den en stund innan jag försökte springa iväg men Ogge höll fast mig och flinade elakt.

"Din lilla"muttrade jag surt och kollade på Katia, Oscar och Felix höll fast henne. Omar satte på slangen så den sprutade fullt och gick mot mig. Han drog snabbt i min tröja och sprutade in vattnet i den.

"Omar!"gallskrek jag och försökte komma loss.

"Du skulle ju ta bort mitt smink!"utropade jag och tänkte sedan efter, varför sa jag det?

"Just det!"utropade han och började spruta vatten i mitt ansikte. Jag vred ansiktet åt olika håll och skrek innan Ogge räddade mig.

__________

Srry för kort kapitel! Det kommer en del till om någon timme typ!

//Linda♥

She is my sister.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang