Min wattpad funkade inte igår heller så jag måste in på datorn för att lägga upp, och som ni kanske vet så skriver jag på min iPad/iPhone.
På tal om wattpad! She is my sister har fått 100K läsningar!❤️ TACK❤️
~~~~
~Omars perspektiv~
Jag kollade igenom Alice dator efter något spår om var hon var. Jag kände mig lite som en detektiv. Bilder på Ogge, på Felix, på Oscar, på mig, på henne, från våra konserter, på Foooers. Jag saknade dem så mycket, vi måste ha konsert nu! Men vi behöver Alice för det är hon som har koreografin, fint.
"Hittar du något?"frågade Ogge snyftandes från Alice säng, han började gråta så fort han kom innanför dörren.
"Om vi räknar bort massa bilder på oss så, nej. Inget"mumlade jag och loggade sedan in på Twitter och skrev en snabb tweet.
//Weird things happening to us, Alice isn't okey right now// och la ut det. Vissa blev helt galna när Alice inte var okey, för de förstod hur hårt det tog på oss. Faktumet att Alice inte var okej.
"Vi är 18 och 19år gamla! Tänk hur mycket vi har upplevt! Vi har haft en kompis som försökt ta livet av sig, vi har gjort succé i hela världen. Våra liv är helt sjuka!"utropade Oscar från golvet där han satt och snörvlade lite över Alice.
"Instämmer"mumlade jag och fortsatte kolla runt på hennes dator. Ett dokument! Jag klickade på det och började läsa högt för killarna.
'Tjö böjs! Jag har inte liv, såå dålig humor! Whatever, eftersom jag inte är dum i huvudet så tänkte jag på att jag skulle komma bort från er på något vänster. Hoppas ni hittar det här bara, annars blir det jobbigt. Skit samma! Om ni inte kan nå mig på mobilen så är jag inte borta frivilligt. (Om ni inte försökt nå mig på mobilen är ni korkade) Men jag har iallafall en slags spårsändare inne i min handled. Det har Felix också, våra 'föräldrar' opererade in det i oss som små, troligen för att de senare skulle hitta oss när det lämnade oss. Jag hackade mig iallafall in i systemet och raderade länken mellan deras telefoner och våra sändare. Nu ligger den länken i min dator istället. Gå in på webbadressen:www.************.com och skriv in lösenordet *******. Sen trycker ni på knappen /Find\ då söker den upp sändaren, om sändaren på bilden som kommer upp är röd, så finns den inte i min handled längre, då är den ut skuren. Om den är röd måste ni kolla hur lång tid den har varit röd genom att dubbel klicka och sedan trycka på /Time\ om tiden är mer än 48h är jag troligen död, om jag inte hittat bandage så har jag förblött! Felix, om du känner på din vänstra handled så känns det som en liten platta, det är sändaren. Våra sändare är "tvillingar", om en är röd, måste det andra skäras ut också. Annars skickar den ut farliga signaler i din kropp och du dör. Om du skär ut den, sätt bandage på! Annars blir det inget lyckligt slut!
Med vänliga hälsningar, Alice❤️
XOXO'
_____
Kort kapitel men hoppas ni överlever... Jag är allmänt trött på allt just nu, det blev ju inte precis bättre när jag och min kompis pratar om skönhetsideal så kommer min andra 'kompis' och säger"Flytta, du tar för mycket plats" när jag precis berättat att jag själv personligen inte tycker min kropp är perfekt pga. Att jag får många blickar. Så tack för det...
Sen var jag sur resten av dagen, vilket liv Linda! Vilket liv!
Bara för att jag kan ska jag fylla ut massa plats med massa onödig fakta om mig och mitt liv(...).
Jag är 02:a och jag har redan fått min mens. Jag fick min tidigt, har haft det i 2år nu. Mitt liv är som en tjej med mens, ibland är det toppen och ibland står jag och gråter dagligen i någon kompis famn. (Killkompisar eller 01:or). Jag är rädd för att bli kär. Det låter konstigt men att vara kär är bland det jobbigaste som finns. Speciellt när din första kärlek var en riktigt stor idiot. Som det var i mitt fall. Nej, vi har ingen kontakt längre om någon undrar det. Han är en stor anledning till många tårar som rullat ner för mina kinder om vi säger så. Därför är jag rädd för kärleken och jag är INTE kär i någon just nu, jag tycker killar se bra ut men jag skulle inte kunna gå in i ett förhållande. Sen skulle jag nog aldrig klara ett förhållande som det ser ut just nu. Jag är desperat efter trygghet och försöker hela tiden hitta en trygg plats hos någon.
Jag fick reda på att folk kallade sig 'fans' av She is ny sister av en kompis som sett det. Det var en STOR chock...
Dagens fråga ang. She is my sister:Mer korta kapitel eller mindre längre kapitel?
Dagens fråga:Pyjamas eller nattlinne?
Jag tar nattlinne för pyjamas är sååå obekvämt...
Instagram:lindizens
Kik:l1nd1z
Hoppas ni gillade det!💕
//Linda💕
أنت تقرأ
She is my sister.
أدب الهواةShe is my sister:Vad gör man när man äntligen hittat den rätte men allt går åt helvete? Man tar självmord? Man skadar sig själv? Man bryter allt och flyttar till Ryssland? Eller gör man som Alice gjorde, pallrade sig igenom det. Tillsammans med en b...