Läste precis alla era kommentarer... Det tar hårt på en när man inte kan svara på alla pga. nätverksfel. Men jaja, vill bara säga ett stort tack till alla ni som skriver små söta kommentarer💕 Det betyder otroligt mycket för mig💕
~~~
~Idiotens(=Ogges) perspektiv~
Om ni har lust kan ni lyssna på 97ways när ni läser detta... I get måste men bara ett tips för mer "feelings"
Jag lätt vattnet rinna över min nakna kropp, allt det vattnet som kommit ur kranen i dessa 45minuterna jag duschat är nog den mängden tårar som rullat ner för mina kinder. Felix gick inatt, efter att ha avslutat det som Omar avbröt.
"Ogge! Antingen ska du till studion eller så ska du få en utskällning! Det är Daffsen!"hörde jag Felix röst tjuta ur min telefon som låg på handfatet. Jag stönade högt men torkade mig om händerna och svarade.
"Vad?"muttrade jag irriterat.
"Har du glömt att vi är på turné? Vi är inte här för att slippa tjejer! Vi är här för att ha konserter!"skrek Daff i telefonen och jag hörde killarnas irriterade röster i bakgrunden.
"Jag är i minibussen om 5"muttrade jag surt och la på. Han hade rätt, men jag skulle slippa Alice här nere.
Snabbt drog jag på mig kläderna efter att ha torkat mig och borstat tänderna. Jag la ner mobilen. I fickan och sprang ner till minibussen som stod parkerad precis utanför hotellet.
"Jag smsade Alice igår kväll Ogge. 'När jag lagt på gick jag in i Ogges rum, där hittar jag Felix och Ogge tillsammans nakna i sängen. Felix erkänner vad som har hänt men inte Ogge.' Så skrev jag! Vill du höra svaret?"frågade Omar med lagom sur och irriterad röst när jag satt mig och vi åkt iväg.
"Nej"muttrade jag surt och kollade ut genom fönstret. Han verkade inte bry sig utan bara fortsatte.
"Jag citerar 'Om han ska ligga med min bror får han göra det, lugnt för mig. Men nu har han bevisat på ett jävligt lågt sätt hur fjantig han är. Hoppas jag slipper se honom igen, nu har han förstört mig för andra gången. Hälsa honom att ifall han vill be om ursäkt är det bara att ringa. Men om jag konstigt nog skulle förlåta honom kommer jag ge igen med samma kast fast hundra gånger värre.' så skrev hon! Här har hon skrivit hur låg du är, fattar du hur dum du är som har gjort slut med henne! Lycka till att hitta en ny tjej, du kommer aldrig få tillbaka det som var med Alice. Jag kommer stå upp för henne, ovs. vad du tycker. Jag vet hur stark Alice är. Om hon tar tillbaka dig så har hon rätt att ge igen. Hon kommer göra det hårt så du känner som hon gör nu!"utropade Omar irriterat och jag vände blicken mot honom, jag hade tårar i ögonen som vällde ner.
"Men låt henne tycka jag är så jävla låg då! Låt henne ge igen på mig! Låt henne göra det hundra gånger värre! Låt henne bli arg Omar! Låt henne göra vad fan hon vill mot mig! Det jag gjorde mot henne kan kanske vara något jag ångrar om du har tänkt på det!"skrek jag med gråt i rösten och snyftade till. Han ryggade tillbaka och vägrade möta min blick.
"Nu levererar ni ikväll! Oscar pratar, ni andra sjunger och dansar endast. Vi vill inte att vi börjar bråka på scen!"skrek Daff argt och vi blev tysta. Allt som hördes var mina snyftningar.
"Förlåt"muttrade de i kör men jag sa inget, jag tror de förstod när jag fortsatte snyfta.
*Någon timme efter*
"Let's get started Africa!"ropade Oscar och folk skrek, högt. Det gav mig en kick till att le och försöka ha kul för en sekund tills jag såg fansen och insåg att allt jag letade efter var Alice. Min Alice.
*Några minuter senare*
"We guys love you, in 97 ways!"utropade Oscar och musiken började spelas, tårarna kom och rann ner för mina kinder.
"To me you are special"mumlade jag innan jag sprang av scen, fansen skrek. Musiken stannades, Oscar sprang efter mig. Katia ringde hemma ifrån Sverige och ville prata med mig.
"Nu går du upp på scen Oscar Molander!"skrek hon argt ifrån andra änden.
"Jag kan inte, killarna får avsluta detta utan mig"mumlade jag och la på innan hon hann säga något. Jag ville bort, bort ifrån fansen, bort ifrån telefoner, men hem till Alice.
Min ängel. Alice.
_____
Sitter och gråter en skvätt, detta kapitlet var hårt att skriva pga. privata anledningar❤️
Dagens fråga ang. She is my sister:Vill ni ha mer engelska med?
Dagens fråga:Hur lång är du?
Själv är jag rätt lång, ca. 170❤️
Instagram:lindizens
Kik:l1nd1z
Hoppas ni gillade det!💕
//Linda💕
VOCÊ ESTÁ LENDO
She is my sister.
FanficShe is my sister:Vad gör man när man äntligen hittat den rätte men allt går åt helvete? Man tar självmord? Man skadar sig själv? Man bryter allt och flyttar till Ryssland? Eller gör man som Alice gjorde, pallrade sig igenom det. Tillsammans med en b...