Det är ett kapitel efter dessa fem punkter!
Låt oss göra lite saker klara:
1.Jag är INTE bi/homo.
2.Jag shippar inte Foscar till 100%.
3.Jag har inget alls emot folk som är homo/bi.
4.Jag gillar dock inte ordet bög/gay. Inget emot folk som ÄR det, föredrar bara ORDET homosexuell.
5.Jag är sjukt tacksam för 2,7k reads!
~Alice perspektiv~
"Kan vi alla inte sätta oss på stranden, ta en fralla med ost och sedan bara prata?"frågade jag när vi var påväg upp ur vattnet.
"Varför inte skinka?"frågade Felix och kollade förvirrat på mig.
"För att ost låter mer poetiskt än skinka"suckade jag fram och kollade på Enis, han hade sätt lite bekymrad ut idag.
"Vi bestämmer plats medan dem andra får ta diskussionen om vad dem ska ha"sa jag och log med mitt mjukaste leende mot honom. Han nickade och vi lämnade dem andra för att hitta några bra platser. Vi satte oss under ett träd och jag lutade huvudet mot hans axel.
"Varför var och är du så bekymrad?"frågade jag och kollade ut över havet, så fint.
"Detta vet inte killarna om men Ogge är inte ensam om att ha speciell läggning"svarade Oscar och kollade ner i sanden, man såg att han skämdes och obekväm i denna situation.
"Oscar, det är inte att skämmas för. Vi älskar dig ovs. Vem är den lycklige?"frågade jag och log säkert mot honom.
"Du får inte berätta detta för någon! Du får inte ens berätta att jag är en bög jävel. Det lycklige är Felix, Felix f*cking Sandman"sa Oscar och kollade osäkert på mig.
"Ska du inte säga ditt äckliga svin eller något? Han är ju din bror"frågade Oscar och höjde försiktigt ögonbrynet. Jag skrattade lite åt hans beteende men sa.
"Nejdå, ni två skulle vara söta tillsammans och ifall ni skulle bli tillsammans och gå ut med det visar ni världen att vi inte lever på stenåldern"
"Så du är inte arg på mig?"
"Nej, aldrig att jag skulle kunna vara arg för en sådan anledning"
"Arg för vad?"frågade Ogge när de kom fram till oss. Jag och Oscar utbytte snabbt några blickar och drog en svart lögn.
"För att ni hade tagit skinka istället för ost"sa jag och log lite osäkert.
"Men jag tog ju ost?"frågade Ogge och gav mig min fralla. Just det, jag var inte den enda här som tänkte med hjärnan.
"Men OM du skulle gjort det"sa jag och lutade huvudet mot Ogges axel när han satt sig ner.
____
Kort kapitel, Srry men kunde inte skriva mer i detta kapitlet om det som ska hända i nästa💕
//Linda💕
KAMU SEDANG MEMBACA
She is my sister.
Fiksi PenggemarShe is my sister:Vad gör man när man äntligen hittat den rätte men allt går åt helvete? Man tar självmord? Man skadar sig själv? Man bryter allt och flyttar till Ryssland? Eller gör man som Alice gjorde, pallrade sig igenom det. Tillsammans med en b...